Mükemmel yaz tatili mümkün mü?

08:56:00


Herkesin tatilden anladığı farklı bir şey var. Bazıları yazlık evim olsun gideyim der, ya da direk ev kiralar; bazıları lükse gerek yok der ufak otellerde kalır ve bazıları da lüks otellerde kalır. Lüks ya da değil bence en iyisi tatil için otelde kalmak. Yaz tatiline sen kafanı dağıtmaya rahatlamaya gidiyorsun, neden ev işleri yapasın orada da veya yemek yapmakla uğraşasın?

Şimdi yine tatile çıkmak çok kolay, eskisi gibi değil. Otel bakıyorsunuz, beğeniyorsunuz ve tek tıkla rezervasyonunuzu yapmış oluyorsunuz. Yani bundan daha kolay olamazdı. Ama bu siteler arasında güvenilir olmaları çok önemli. Bir bakmışsınız biri kartınızdan fazla para çekiyor, öbürü adınıza otelde rezervasyonu bile yapmamış. Yok artık demeyin, ben rezervasyonunu internetten yapıp sonra otelde kapıda kalanları gerçekten gördüm. Bunun için en iyisi güvenilir firmaları tercih etmek ve ben çoğunlukla Mngtur'u tercih ediyorum.

Şu ana kadar Mngtur'la çok kez Antalya'ya rezervasyon yaptım ve her seferinde çok memnun kaldım. (Bu arada rezervasyon yaptım diyorum evet çünkü ailem bu işi hep bana yıkıyor, ben de seve seve yapıyorum.) Neden Mngtur'u tercih etmeniz gerektiğini biraz açıkladım aslında, güvenilir olması en baş sebep tabi. Sonra çok geniş her keseye göre otel seçenekleri, yaptıkları kampanyalar ve pek tabi fiyatları da diğer sebepler arasında. Neden Antalya diye soracak olursanız da; muhteşem kum plajları, Mngtur'da Antalya otelleri sayfasında da görebileceğiniz üzere her zevke ve keseye uygun otel seçenekleri, isteğe bağlı olarak çok renkli olabilecek gece hayatı (biz bu yüzden gitmiyoruz ama yani bu bir gerçek), gezip görebileceğiniz bir sürü doğal güzellikleri (Karain Mağarası, Damlataş Mağarası, Düden Şelalesi, Manavgat Şelalesi tabi ki bunlardan bir kaçı) ve otellerdeki yemeklerin çok güzel olması. Bunu net bir şekilde söyleyebilirim, her şey dahil otellerin yemekleri genelde ortalama kalır ama Antalya'da nereye gitsek hep çok beğendik.

Kısacası rezervasyonunda, temizliğinde, yemeklerinde, havuzunda, denizinde kısacası bir otel tatilinizde arayacağınız bütün kriterlerde sorun göremeyeceğiniz mükemmel bir tatil evet mümkün.

Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.