Hoşgeldin bebek !

17:16:00

Sanırım artık yaşlandığımın alametlerini görmeye başladım. Yani çocuk olmaktan eski nesil olmaya geçen evrede olduğumun. Genel olarak eski diye bahsedilen şeyleri çocukluğumdan bile olsa hatırlamam gibi sebepler bunda etkili olsa da şu an beni düşündüren asıl neden kuzenimin doğurmuş olması! İtiraf etmeliyim ki, bana çok garip geldiğinden bir türlü doğurmuş yazamadım sürekli doğmuş yazıp durdum. Yani bir zamanlar çocuk olan benimle oyunlar oynayan o kız büyüdü ve şimdi anne oldu.

Eskiden fark etmediğim bazı şeyleri de fark etmeye başladım. Yahu ne zormuş şu bebeklerle ilgili şeyler. Hep düşünürdüm ki işte ne güzel; ne kadar hevesli olur insan bebişinin odasını döşemeye, ona minik minik elbiseler patikler almaya. İnsan hevesli olunuyormuş da o iş tam öyle değilmiş bunu da gördüm.Gerçekten içine sinecek şeyleri almak lazım söz konusu bebek olunca, bu yüzden bir yastık bile aşırı aşırı önemliyken yatak? Şu sıralar bir de ramazanda olduğumuz için aile sık sık toplaşıyor ve bu konunun gündem konumuz olduğunu söyleyebilirim. Bir yerden sonra komik geliyor aslında, hepsi aynı değil midir diyor insan ama değilmiş işte. Yani anneler öyle söylüyor, anlattıklarında da ben de ikna oldum. Ben tabi artık masada bile uyuyorum yeri gelince (bkz: ders çalışırken) ama bebeklerin yatağının sertliği, terlemeyi önlemesi, mikropları engellemesi, nem dengesini ayarlaması çok önemliymiş. Düşünsenize ya bir kere aşırı narinler, onlar için en iyisi gerekli kesinlikle. Kuzenim de söz konusu en rahat bebek yatakları olunca derin araştırmaları sonucunda seçimini Yatsan'dan kullandı. Aldığı yatağın lateks yapıda olması sayesinde yatakta hava dolaşımı oluyormuş ve sıcaklık dengeleniyormuş. Böylece bebeğimi yatağı geceleri terletir mi gibi dertlerden kurtuluyor. Geçen de gittiğimde yatağının kılıfını yıkayacaktım, evet evlerine ziyarete sık sık gidiyoruz yardımcı olmak amaçlı. Sonra fark ettim ki çift taraflıymış bebek yatağı, yazın pamuklu kışınsa yün tarafı kullanılabiliyormuş. Ben tabi bunu bile düşünmüşler diye şaşkınım. Aslında normal olan bu seçim meselesinin önemini biraz daha iyi kavradım ben de. Şimdi kuzenimin de içi ferah; bebeği de mutlu, huzurlu huzurlu uyuyor.

Bakalım zaman geçtikçe nasıl olacak, ne ara yürüyecek, konuşacak? İlk kelimeleri ne olacak? Ne tatlı heyecanlar bunlar!


Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

  1. Benim de - eski - bir arkadaşım , benden 2 yaş büyük iki gün oldu doğum yaptı , halen alışamıyorum , yaşlandım mı ne oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuh herhalde o kuzenin doğum yapmasından daha kötü, sonuçta benimki benden yine 8 yaş falan büyük. :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.