Günlük Burç Yorumları İmtihanım

19:43:00


Bundan epey bir zaman önce falcıya gittiğimle ilgili bir yazı yazmıştım, yazı silinmiş olabilir de ben hala böyle şeylere devam ediyorum. Hem de 3 kez gittim ama hiçbirinden istediğim verimi elde edemedim. Sonra bir arkadaşa baktırdım, zaten çok ünlenmişti bu konuda ve yani bu kadar tutturulabilir. Çok yakınlığımız da yoktu ve kız benim yaşadıklarımı en yakın arkadaşımdan bile daha iyi biliyordu fincan elindeyken. Tabi geleceği de öyle bildi. Neyse işte ben o andan itibaren birden böyle metafiziksel şeylere biraz inanmaya başladım ama her gün fal baktırılmaz tabi. Her gün ne yapılır, burç yorumu..

Astrolojiye faldan bile daha az inanırdım. Böyle diyorum da itiraf edeyim zamanında her gün mailime günlük burç yorumlarım gelirdi. Aynı zamanda uzun bir süre Twitter'da Burcunuz Ne Diyor'u takip etmiştim, küçük bir arkadaş grubu olarak bir yazımız heyecanla sayfada burç yorumlarını paylaşmalarını beklemekle geçmişti. Sonra aynı yaz ben de bir burç yorumu hesabı açmıştım Twitter'dan. Arkadaşlarım da ne yapıyorlar biliyorum tabi, bir güzel keklemiştim onları. Saftirikler o kadar çok inanınca devam etmiştim ve hiç tanımadığım insanlar "Oha nereden biliyorsun yaa tuttu resmen." tarzı mentionlar yollamaya başlayınca benim de astrolojiye hevesim kaçmıştı. Zira yaş o zamanlar 14 falan, insanlar benim yazdığım kıytırık şeylere inanıyorlar, retweetliyorlar falan. O işe 1 ay anca devam ettim ve arkadaşlarımla dalga geçmekten yorulunca bırakmıştım. Geçen işte bu fal işiyle tekrar başladım burç yorumları okumaya ve en düzgününü aramaya başladım. Zor bir süreçti, her gün burçları okuyup istatistik olarak benden en iyi puanı alana yöneldim falan dermişim. Manyak değilim tabi ki o kadar kasmadım, zaten yoğun bir sene geçiriyorum. Ama birkaç siteye baktım işte, sonra hoşuma en çok giden Elle.com'un astroloji yorumları oldu. Tabi ki -daha önce okuduğum başka bir site için de belirtmiştim- %100 tutmuyor. Zaten bence imkansız böyle bir şey olması. Ortamlarda burçlarınızı doğru tahmin eden ve oradan kişilik özelliklerinizi saymaya başlayan astroloji guruları bile bence tamamen inanmıyordur ki tamamen tutmasına gerek de yok. Maksat eğlenmek bence, arada da tuttuğu oluyor ki bu da ekstra eğlendiriyor. 



Ygs'ye 20 gün kala burada burç yorumuyla ilgili yazı döşediğime göre, Ygs'den sonra "Zengin koca bulma" temalı yazımla görüşmek üzere.. 

Bence bunlar da ilginizi çeker

0 yorum

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.