İç Döküntüsü

12:00:00

Hiç keyfim yok şu sıralar. Zaten son olaylar malum, hala yitip gidenlerin ailelerini düşünüyorum kim bilir ne haldedirler diye. Her terör olayında halk olarak birkaç gün yas tutuyoruz, maksimum birkaç hafta ama sonra unutuluyor her şey. Şu olay olmasaydı kimin aklına geliyordu mesela Atatürk Havalimanı olayı? Ama bu olaylarda belki biz değil ama insanlar annelerini, babalarını, çocuklarını, eşlerini, arkadaşlarını kaybediyor. Onların acısı nasıl diner ki?

Ülkede o kadar çok kötü olay oluyor ki zaten, geçenki yangın mesela. 5. sınıfa giden bir kızın babasının dediklerini okuduktan sonra gerçekten sanki yüreğimden bir şeyler koptu. Köydelermiş ve adam da belediye işçisiymiş. Durumları çok yokmuş anlayacağınız, ücretsiz diye vermiş kızını o yurda. Elinden başka bir şey gelmezmiş ki...

Havalar da çok soğudu bir de. Her kış ilk kar gelecek düşüncesiyle mutlu olup sonra derin pişmanlık hissediyorum. Evsiz insanlar var, umarım başlarını sokabilecek bir yer bulabilirler bu kış. Ben dışarıda yürürken bile bir an önce eve varayım diyorum, o insanların halini düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi.

Gelirken de yolda çöp konteynerını karıştıran iki adam gördüm. Geçim sağlamak için gerçekten çok zor bir yol ve zaten ne zaman böyle insanlar görsem "Keşke insanlara yardım edebilecek güçte olsam, ileride belki.." diye düşünüp yanlış anlamasınlar diye duraksamadan yoluma devam ederim. En son istediğim şey gücenmeleri olur çünkü. Ama bugün olan karşısında duraksamadan edemedim ve hayatı sorguladım bir an için. O iki adam kendi arasında konuşurken biri "Her işin bir zorluğu var." dedi bir yandan çöpü karıştırırken. Diğeri de "Ama bundan kötüsü olamaz." dedi. Bilmiyorum ama bana çok dokundu. Severek veya kolay bularak yapması gibi bir düşünce zaten saçmalık olur ama bunu bu şekilde duymak koydu bana işte.

Çok daldan dala atlama oldu ama dediğim gibi iç döküntüsü. Bir yere yazmam lazımdı.

Hayatta ne dertler var, kafama taktığım şeyler ne kadar çocuksu aslında..


Bence bunlar da ilginizi çeker

4 yorum

  1. çok güzel bir yazı olmuş aslında yardıma muhtaç olanlara yardım edebilmek için ileriyi beklemek çok geç olabilir, yardıma muhtac olan insanlar hep olacak çünkü ama belki sen olmayacaksın ileride :) elimizden geleni inşAllah hepimiz yapabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu halimle de elimden çok bir şey gelmiyor ki, ama ileride bie çocuğun eğitim masrafını üstlenecek durumda olabilirim ve bu gerçekten çok iyi bir his olurdu.

      Sil
    2. Yorumu da direk gönderdim yanlışlıkla, teşekkür ediyorum tabi :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş. Anasayfanda bu yazının ilk paragrafı vardı, yazdıkların sürekli düşündüğüm ama yazıya geçirmediğim bir kısımdı.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.