Nice Yaşlara Kart Hazırlamaca

20:38:00

Eskiden hele interneti ilk keşfettiğim zamanlarda sürekli arkadaşlarımla birbirimize e-kart yollardık. O zamanlar internetten tanıştığım da baya arkadaşım vardı ama Sims forumundan tanışmıştık hani gerçekten akranlarım olan düzgün insanlardı bunlar. :D İşte o zamanlar birbirimize çok sık e-kart yollardık; doğum günü, yılbaşı falan olmasa bile. Tabi o zamanlar şimdi yazıda bahsedeceğim Nice Yaşlara'nın e-kart hazırlama aracı gibi şeyler yoktu. Biz hazır bir yerden bulurduk, oradan yollardık. Şimdi öyle mi, teknoloji gelişti. Bahsedeceğim şimdi.

Geçen de bir arkadaşımın doğum gününü kutlamak için bakınıyordum. Organizasyon anlamında yani nerede ne yapsam diye. O esnada Nice Yaşlara'yı keşfettim. Doğum günü planlayıcısına bakınırken doğum günü e-kart hazırla aracını gördüm ve eski günlerime geri döndüm bir an için. Arkadaşlarıma doğum günleri olmasa bile e-kartlar yolladım falan.

Size de Nice Yaşlara'nın doğum günü e-kart hazırlama aracını tavsiye ediyorum ve yaptığım eserlerden birini yukarıya bırakıyorum. He ama bir de işleyişini anlatayım.

Sitenin kart hazırlama aracına girdiğinizde karşınıza üç seçenek çıkıyor. Bunlardan ikisi kendi fotoğraflarınızdan birini yükleyebilirsiniz ya da internetten fotoğraf bulup url ile fotoğrafı yükleyebilirsiniz. Ama benim en rahatıma gelen seçenek hazır şablonlardan birini kullanma seçeneğiydi. Ben de yukarıdaki e-kart'ta zaten sitenin bizim için hazırlamış ve kullanımımıza sunmuş olduğu ücretsiz şablonlardan birini kullandım.

E-kart'ınıza bir şablon seçtikten sonra ise geriye istediğiniz yazıyı yazmak kalıyor. Bunun için de font ve renk seçenekleri var.

Mesela ben e-kartı hazırlarken bu mumlu flu arkaplanı seçtim. Birkaç tane daha vardı hoşuma giden, hatta ilk arada kaldım. Ama sonra dedim ki kendi kendime "Neden birkaç tane yapmayayım?" Ben de bunun üzerine 3 tane falan yapıp arkadaşlarıma attım. Eminim ki hiç beklemiyorlar ve şaşıracaklar. Hani e-kart atmamı beklemelerini geçtim zaten doğum günleri değil. :D Sonrasında ise e-kartınız aynen benim yaptığım gibi arkadaşlarınıza mail atılmaya hazır ve bu işi de sizin için Nice Yaşlara yapıyor! Sadece arkadaşınızın mail adresini yazıyorsunuz, bir konu başlığı ve mesajınızı da yazdıktan sonra hemen yollayabilirsiniz.

Bence bunlar da ilginizi çeker

4 yorum

  1. Teknolojinin nimetleri facebooktan duvarına yazmaktan daha hoş ve ince :)

    YanıtlaSil
  2. reklam bloguna dönmüşsün. bi de alttan alttan yapıyorsun, çok samimiyetsizsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle şu sıralar blogdaki reklam derişiminin fazla olduğunun ben de farkındayım ama bu 12. sınıf olmamdan kaynaklanıyor. Normal yazı yazmaya vakit bulamıyorum ve evimden uzakta bir öğrenci olduğum için de reklam teklifleri gelince hayır demiyorum. Yanlış anlaşılmak istemem, zaten vakit bulunca tekrar nitelikli yazılarıma geri döneceğim.

      Sil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.