Dergi vs. Test kitaplarım vs. Elele

20:00:00


    Küçükken dergi okumayı çok severdim. O zamanlar böyle Hey Girl falan okurdun tabi, o yaşlara öyle dergiler hitap ederdi. Birkaç tane daha vardı da sevdiğim, adlarını hatırlayamadım şimdi.

İnsan 7'sinde neyse 70'inde de o'dur derler ya değişen bir şey olmadı. He tabi o zamanların Nat Geo Kids'leri Bilim Çocuk'ları Bilim Teknik ve Nat Geo oldu. O zamanın Hey Girl'ü de Elele ama aslında dergi okumaya vakit bulamıyorum. Hani aslında yaptığım onca boş şey yerine dergi alabilirim ama markette çikolataya bakarken "Canım çekmiyor, zaten sağlıksız almayayım." yaparsınız ve canınız çeker ya, dergide de işte böyle oluyor. Dergi reyonunda "12'yim ben yeaa ders çalışırım, dergi okuyana kadar bi konu bitiriyim." diyip çıkıyorum ve sonra canım dergi çekiyor. O zaman da ne mi yapıyorum, burada linkini verdiğim Elele'nin sitesine giriyorum. 

Elele'nin sitesi de dergisi kadar keyifli. Öncelikle şunu söyleyeyim, ben cinsiyetimin özelliklerini baya bir taşıyorum. Tam bir kızım yani ve sitedeki makaleler gibi yazılar okumayı çok seviyorum. Aslında makale dedim de bilemedim şimdi. Erkekler nelerden hoşlanır tarzı bir yazı ya da Haki renk kombinleme çok da makale sayılmaz ama ne diyeyim yazı işte. Makalenin daha eğlenceli hali diyeyim. 

Astrolojiye de çok inanmam bu arada ama fala inanma falsız kalma kafasını astrolojide uyguluyorum. Elele'nin astroloji bölümündeki burç yorumlarına bakıyorum bunun için de. Tutmaya yakın olduğu çok oldu ama hiçbir zaman %100 olamaz tabi. Nazarlık diyelim, burcumdan kaç zibilyon insan var sonuçta. 

Heh rüya çok görüyorum, bundan daha önce bir yazımda bahsetmiştim ve etkisinde kaldığımı da demiştim. Bu konuda da Elele'nin rüya tabirlerini de kullanıyorum. Hani gerçektir değildir, ama eğleniyorum yaparken bu yeter bana. 

Ayrıca çok az yapsam da makyaj videolarını da baya izliyorum. İleriye yatırım olarak galiba, Elele'de çok güzel makyaj tüyolarına denk geliyorum; benden söylemesi. Modayla ilgili yazılar falan da güzel. Ben şaka maka baya okuyorum herhalde. Ay gidip ders çalışsaydım keşke, bir vicdan azabı oldu şimdi.. Ama napayım her şeyle ilgili bir yazı var. Güzellik, moda, astroloji dedim de eğitim, sağlık falan bile var. Bir de ben en ufak şeyde bile internetten araştıran bir insanım. Düştüm dizim yara oldu ona bile bakarım. Böyle olunca da her şeyi okuyasım geliyor. 


Neyse böyle işte. Böylece dergi okuyamama ve bunu telafi etme yöntemimden biraz çıtlattım size.

Bence bunlar da ilginizi çeker

4 yorum

  1. hey gidi hey girl yaa eskilere götürdün beni. she, blue jean, cosmogirl bi de bi aralar chika mıydı neydi öyle bi dergi vardı sürekli aldıklarım arasında. duvara poster asma modasına katkıda bulunan canım dergilerim ergenlik dönemim hey gidi hey.hala dergi okuma alışkanlığını devam ettirmen ne güzel ben maalesef takip edemiyorum artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene ben de pek edemiyorum işte. Seneye umarım :(

      Sil
  2. bişey sorucam gerçekten çok güzel bir site ama nasıl işlediğini anlamadım şu an az önce kitap özeti olarak girdim bambaşka birşey çıktı yardımcı olabilir misiniz gerçekten güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bu kendi kişisel blogum, her türlü yazı var aslında. Soldaki çizgilere basıp yazılardan konulara göre yazılara bakabilirsiniz. :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.