Yves Rocher Yeni Vücut ve Masaj Yağı

16:28:00

Cildimiz gün içinde kire, zararlı maddelere, soğuk havaya ve zararlı güneş ışınlarına maruz kalıyor. Cildimizi korumak ve arındırabilmek için birçok kozmetik ürünü kullanıyoruz. Ancak temiz, sağlıklı bir cilt için uğraşırken kullandığımız ürünlerdeki kimyasallarla cildimize daha çok zarar verdiğimizi hiç düşündünüz mü? 

Ben düşündüm. İşte tam bu noktada araştırmalarım sonucunda Yves Rocher vücut ve masaj yağı ürünleri ile tanıştım. Bitkisel ürünlerle cildime organik bir bakım yapmanın mümkün olduğunu öğrendim. Bitkisel içerikli ürünleriyle Yves Rocher yeni kozmetikçim oldu. Özellikle Yeni %100 Organik Besleyici Vücut Sütü muhteşem. Akasya ağacı balı, ayçiçek yağı, kestane ve yulaf içeriğiyle ciltteki kuruluğu alıyor, cildi besliyor. Akışkan kıvamlı olan vücut sütü cilde yumuşaklık sağlıyor. Hoş kokulu ve ağır değil. Fiyat olarak çok uygun bir losyon. Vücudun nemini korumak için sabah akşam günlük uygulamak gerekiyor. Bu tarz ürünlerden daha iyi sonuç almak için düzenli kullanmak gerekiyor.

Özellikle vücut ve masaj yağları insana dinginlik veriyor rahatlatıyor. Yves Rocher vücut ve masaj yağı hangi kokuyu meyveyi sevdiğinize göre kullanabilirsiniz. İsterseniz vanilyalı, isterseniz hindistan cevizli, isterseniz mandalina-limon-sedir ağacı özlü hangisini seviyorsanız. Birçok seçeneğinin olması benim için avantaj. Çünkü ben Hindistan cevizini sevmem, ayrıca parabensiz bir bakım sağlıyor. Cildimi nemlendirerek canlandırıyor. Güzel kokulu olması da diğer bir avantaj.

Mandalina-limon-sedir ağacı masaj yağının içinde ayrıca aspir yağı, kayısı çekirdeği yağı, jojoba yağı var. Tamamen bitkisel olan bu ürünler yağlar bakımından da zengin. Bilindiği gibi bu yağlar kırışıklık, sivilce, kuruluk sorunları için kullanıyor. Yani Yves Rocher vücut ve masaj yağları cildi beslemesinin yanı sıra kırışıklık ve sivilcelere de iyi geliyor. Zaten çok sevdiğim bir ablam Yvesrocher vücut ve masaj yağını hem bakım hem de kırışıklıklar için kullanıyor. Cildine iyi geldiğini ve gerdiğini söylemişti. Herkesin ihtiyacına karşılık gelen bu vücut kremlerini ben beyaz tenli olduğumdan yazları güneş ışınlarından korunmak için, kışın ise soğuk havanın yarattığı kuruluk için kullanıyorum. Artık çantamın bir parçası, yanımdan hiç ayırmıyorum. Herkese tavsiye edebileceğim güzel ürünler.

Bence bunlar da ilginizi çeker

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.