Beni bu rüyalar mahvetti

21:15:00


Çok fazla rüya görüyorum, hem de çok. İnsanlar rüyalarının çoğunu hatırlamıyorlarmış. Eğer bu benim çoğunu hatırlamadığım halimse -en az 4-5 tanesini hatırlıyor oluyorum- kim bilir kaç tane görüyorum.

Tuhaf tuhaf yöntemler vardı bu rüya hatırlama yöntemleri için. İşte her sabah deftere yazın falan. Kim neden kendine bunu yapar? Her sabah o kadar uykusuz uyanıyorum ki anlatamam. Rüyalarımdan dolayı çökmüş bir halde oluyorum.

Bazen neşeli rüyalar görüyorum ama inanır mısınız bu da güzel bir şey değil. "Ay ne güzel işte mutlu mutlu uyanırsın." dediğinizi duyuyorum ama burda sıkıntı olan uyanma kısmı. Güzel rüya görünce de rüyadan kopamıyorum ve saatlerce uyuyorum. Evet uyandıktan sonra rüyasına devam etmek için tekrar uyuyan insan popülasyonuna dahilim ve böyle bir şey gerçekten var. Ben devam ediyorum yani. Ee sonra mal gibi uyanıyorum, minimum 10 saat uyumuş oluyorum filan...
Kötü rüyalarsa zaten apayrı sıkıntı. İçim sıkılıyor, ağlayarak uyandığım veya uyanıp ağladığım bile oluyor. Geçen gece kendimden çok sevdiğim birinin, sevgilimin, öldüğünü gördüm mesela. Rüyada o acıyı hissediyorum ve bu iğrenç bir şey. Hiçbir şey yapmadan oturuyordum ve çığlık atıyordum rüyamda ve gerçekten atmış bile olabilirim. Çünkü gerçekten o acıyı hissetmişim gibi. O rüyanın daha doğrusu sonlanmasını sağlayan da telefonumun çalmasıydı. Arayan da sevgilimin kendisiydi ve sakinleşmemi sağlayan şey onun sesini duymam oldu.

Ya bir şey yapın, rüya görmeyeyim artık. Karabasan da gördüm 3-4 kez, hele o evlerden ırak. Bir de böyle çok rüya görünce çok halsiz uyanıyorum. Yok mu bunun bir çözümü? :(((
                                                          

Bence bunlar da ilginizi çeker

14 yorum

  1. Merhaba,

    Ya gördüğünüz rüyaları hatırlamasaydınız? O zaman hayatınız daha iyi mi olurdu? Hiç mi güzelliği yok rüyaların?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre sonra güzelliği kalmıyor, çok yorgun uyanıyorum rüya güzel bile olsa. :(

      Sil
  2. Bu aralar stres çok sanırım. Umarım güzel rüyalar sıkıntılıdan daha çok olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden stresliyim evet. Teşekkür ediyorum çok, umarım ama ben direk rüya görmeyeyim artık bana yetti bu kadarı :D

      Sil
  3. Ben yılda ortalama elli rüya belki hatırlıyorum. Gerisi yok sanki hiç görmemişim gibi ki ben iyi ya da güzel rüya görmekten hiç hoşlanmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh işte sonunda beni anlayan biri :D

      Sil
  4. Rüyaya devam etme olayı var.Ben inaniyorum.Bazen devam edemiyorum,sinirlerim bozuluyor ve bari ben de devamını hayal ederek bitireyim diyorum.
    Kötü rüya nasıl görmeyiz bilmiyorum ama ben her gece yatmadan önce ne görmek istiyorsam hep onu düşünüyorum.O gün görmezsem ertesi gün görüyorum.Kötü rüya da öyle arada denk geliyor. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal ettiğim de çok oluyor edemediğimde evet. :D Ama işte çok mal oluyorum o zaman sanki sanal alemdeymişim gibi oluyor.

      Sil
  5. Rüyalardan ben de çok şikayetçiyim. En son onları kontrol etme aşamasına gelebildim ama hepsi olmuyor tabi. Arada. Olunca da ok güzel oluyr tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol etme de güzel aslında. Benim rüyada olduğumu farkettiğim oluyor ama rüyada bozuntuya vermiyorum. Farketmişim hazır yöneteyim dimi. :D

      Sil
  6. Ben karışık aralıklarla aynı kişiyi rüyamda görüyorum ama tanımıyorum. Ve bu kişilik bozukluğuna da işaretmiş. Anlamına bakmamalıydım. Kafadan insan uydurduğum için gerçeklikten kopma boyutuna gelmişim. Görüyor musun bir rüya tabiri benim hasta olduğumu teşhis etti. :D

    Karabasanlardan çok korkarım. Yurtta birkaç kere olmuştu. Ama her defasında ertesi gün uyumaya korkuyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da çok ilginçmiş. Ama bence kafandan uydurmuş olamazsın ya öyle bir şeyler okumuştum.
      Ben de rüyalarımda sürekli aynı yerleri görüyorum, olmayan ama aynı yerler. O da tuhaf biraz.

      Sil
  7. ayyyy alla allaaaa rüya görmek keyifli bişi olmalı yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Rüyalar hoştur, hayalleri çağrıştırır, macera içerir. Birde benim rüyalarımı görsen mahvolursun bak. :)

    YanıtlaSil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.