Sınav stresi, sonuçları ve Kozmium alışverişi

17:41:00

Sınavım var dedim, stresliyim dedim. Biliyorsunuz bunları. Öyle bir yaşam düzenim oluştu ki sabahları dershaneye çıkarken yarım saat öncesinden zorla kalkıp bir yüzümü yıkayıp giyinip tostumu yiyip haldur huldur çıkıyorum yurttan. Aynaya bile bakamadım ya, stresten sivilcelenmişim. Bunu bir haftanın sonunda dershanem olmayan gün insana benzeyeyim diye aynaya bakarken farkettim. Gerçekten çok acıklı. 

Normalde internet alışverişine bayılan birisiyim zaten. Benim gibi üşengeçler için birebir, yani ayakkabılarımın çoğunu internetten sipariş ederim mesela. Ya da ıvır zıvıra kadar, telefon kabına kadar düşünün her şeyi. Ayrıca internette çok da uygun oluyor her şey ama iyice araştırmak lazım çünkü piyasa fiyatına satan bir siteden kargo ücretiyle almanın da hiçbir manası yok.


Heh nereye bağlanacak konu, şuraya. Dedim bir iki kozmetik bir şey sipariş vereyim bari bu böyle gitmez. Sonra fiyatları araştırırken kozmium.com la karşılaştım. "Cildiniz için Kozmium" sloganı ile yola çıkmış. Almak istediğim bazı ürünler gerçekten aşırı uygundu. Üstelik kargo da 100 tl altına 3.90 tl olunca bu beni baya mutlu etti, çünkü kargo için epey makul. Fırsat ürünleri kısmıysa beni epey cezbetti hele. Bioderma Sensibio H2O'nun fiyatını 14.90 görünce stok yapasım bile geldi.

Ve bulmak isteyebileceğiniz her türlü ürün var. Örneğin Vichy, Avene, La Roche Posey gibi bilindik markaların yanı sıra Tto gibi çoğu insanın bilmediği ama güzel markalar da var. Benim arkadaşım Tto'nun yüz yıkama jelinden çok memnundu. Adı da tea tree oil yani çay ağacı yağından geliyor ve sivilceler için aşırı etkili. O yüzden şimdi siparişimi vermeyi düşünüyorum. Duydunuz ya, stresliyim sivilcelendim diye daha da bile streslendim üstelik!!


Bence bunlar da ilginizi çeker

4 yorum

  1. Çok iyi oldu bu siteyi öğrenmek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha arada böyle buldukça paylaşayım o zaman :D

      Sil
  2. son kullanma tarihleri nasıl peki. Bazı siteler ucuza satıp son kullanmayı yakın kakalıyor ondan soruyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bilinçli tüketicilik :D
      Eve gitti kargo, ben de şu an öğrenci şehrimdeyim. Bakarım eve gidince ama sitenin yorumları iyiydi genel olarak :D

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.