Blogsözlük !!

18:04:00


Blog sözlük ne midir? Sizi direk kurucularından birinin tanımına yönlendiriyorum. Evet blog sözlük blog yazarlarını bir araya getirmek için kurulmuş yepyeni bir sözlük, bizim sözlüğümüz.


Açıkçası ben ilk kaydolduğumda çok bir beklentim olmadan kaydolmuştum ve sitenin kendisini incelemeye de pek fırsatım olmamıştı. Kaydolduktan aylar sonra aklıma geldi, bir girip bakayım dedim ve pişman oldum aylarca kullanmadığıma. İçimden sözlükte bir şeyler yazarken de hep keşke bloggerlar olarak herkes burada olsa geçiyor. Çünkü gerçekten çok güzel bir oluşum, aynı zamanda yeni bloglar tanımamız açısından da çok faydalı.  Geçen mesela blogumun temasını değiştirdiğime ve yorum istediğime dair bir entry girdim. Hemen iki kişiden yorum geldi ki bu da çok mutlu etti. Zaten bloggerlar hep samimi insanlar olmuyor mu..

Sitenin her özelliği de özenilerek hazırlanmış ayrıca. Arayüzü çok rahat, bu da daha çok ısınmama sebep oldu zaten. Heh bir de sadece blog yazanlar değil, blog takipçileri de üye olabiliyor bu güzide platforma. Bu da ayrıca hoş bir özellik olmuş bence.

Kısacası ben de sizi davet ediyorum, eğer bir iki kişi görür de neymiş bakayım deyip gelirse bile mutlu olurum ki ben.


Bence bunlar da ilginizi çeker

10 yorum

  1. Evet, güzel bir oluşum. Daha yeni keşfettim bende. Bloğunun konusu farklı olması nedeniyle tanıtamıyorum sözlüğü. Yoksa kesin tanıtırdım. Birde, sen bloguma yorum yazmaya çalışmıştn, ne yazacaktın merak ettim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya senin blogunun konusu hakkında hiç bilgi sahibi değilim, o yüzden sallamıştım bir şeyler :D Telefonda beceremedim bilgisayara geçince tekrar deneyeceğim.

      Sil
    2. Kim benim blogun konusu hakkında bilgi sahibi ki :D Amacım da onu sağlamak işte, bakalım ne kadar başarılı olacağız :)

      Sil
    3. Terimleri falan anlayamıyorum da belki okudukça anlarım artık :D

      Sil
    4. Anlarsın ya, ilk başta biraz zor geliyor ama:D Tema felan nasıl sence benim bloğun ? Ona göre oynama yapacağım.

      Sil
  2. Sanki ben bunu bir yerde gördüm gibi ama vaktim pek yok diye kurcalamamıştım galiba.Ben zaten ekşi olsun uludağ olsun hep okurum böyle sözlükleri ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma ama sadece aa bu blogsözlük, sen de yaz :D

      Sil
    2. Ekşi felan güzel ama, ulu sözlüğe üye olmama rağmen girmiyorum. Kaliteyi çok bozmuşlar.

      Sil
  3. bu güzel paylaşım ve destek için çokça teşekkür ederim kendim ve ekip arkadaşlarım adına :) umarım dileğiniz gibi bir gün bütün blogglerlar bir araya toplanabiliriz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabım geç geldi özür dilerim bunun için. Asıl bize böyle bir platform oluşturduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.