Bu Ay Neler İzledim / The Shining, Limitless, Warcraft, Now You See Me 2, X-Men Apocalypse

12:34:00



The Shining / Korku filmlerinden oldum olası hiç hazetmemişimdir. Yani en son küçükken izlemiştim bir tane. Bütün bir yıl geceleri tuvalete gideceğimde yol üzerindeki bütün ışıkları açarak ilerlemiştim. Bundan mütevellit asla korku filmi de izlemem. The Shining'i izlemekte bu kadar geç kalma sebebim de tam olarak bu. Ama en sonunda bu filmden korkmam herhalde o kadar da değil dedim ve açıp bir sanat filmiymişçesine izledim ki gerçekten Kubrick sen neler yapıyorsun!!

Bu filmdeki sembolleri ve gizli mesajları anlamak için bir de Room 237 diye bir belgesel çekilmiş. Onu da bir izleyip tekrar bu filmi izleyeceğim sanırım. O zaman belki bir ayrıntılı yazısını da yazabilirim eheh.





Limitless / Bu filmi de izlemek için biraz fazla geç kaldığımın farkındayım ama konusu her ne kadar eğlenceli gelse de hep bana daha fazla bir şeyler katacak içine çekecek film izleyeyim ya deyip bu filmi es geçmiştim. En sonunda izlemek nasip oldu. Arkadaşla film bakıyorduk alalım izleriz evde diye. Gösterdiği bütün filmlere Despicable Me'deki Gru'nun annesi gibi tepki verdim. (Bilmiyorsanız diye youtube linki bırakıyorum, zira başka yolla izahı mümkün değildi tepkimin) Ben The Shining'i seçmiştim ama o hiç istemiyordu ama ben baya istiyordum. O Limitless'ı gösterince nihayet benim de izlemek isteyeceğim bir şey dedim, tabi içimden dedim çünkü benim seçtiğimi de kabul etsin diye çok hevesli görünmemeye çalıştım. Ve en sonunda istediğim oldu. Neyse film hakkında tek kelam etmeyip sadece izleyişime bu koskoca paragrafı ayırmam da hüzünlü oldu. Güzel filmdi, vakit kaybı değil zaten kısacık diyeyim de bari bir fikir olsun.






Warcraft / En baştan söyleyeyim, sevgilim istedi diye gittim. Yani aslında gelmem desem tamam ben giderim iyi tamam triplerine girecekti. "Yok aşkıım ben de merak ettim ya gidelim valla" dedim, rahatım. Ama arkadaşlar başıma bir şey gelmeyecekse, ben
beğenmedim. Siz buna yeni bir Lord of The Rings geliyor demişsiniz falan da ben sıkıldım bu filmde. O kadar kötü değil hani izlenir de. Biraz overrated mı sanki ne?

Yine de ikinci filmi çıktığında da gideceğim bakalım yanılmış mıyım, sonuçta bu daha ilkiydi olaylar ısınmadı daha.






Now You See Me 2 / İlk filmini izlememiştim ve yine sevgilim istiyor diye gittim. Ama bunda biraz daha istekliydim açıkçası. Sadece ilk filmini de izlemek isterdim ki yediğim spoilerlardan sonra anca gösterileri için falan izleyebilirim filmi. Çünkü -ilk filmi izlemiş olsaydım bileceğim- bildiğiniz her şey yalan çıkıyor falan.

Baya eğlenceliydi bu arada film, gitmediyseniz hala vizyondayken koşun gidin. Yani üşeniyorsanız da açın internetten izleyin ama bence şu yaz sıcağında yapılacak en güzel şey sinemaya gitmek. Hem evden dışarıdasın, hem klimalı salon. Klima. Hava çok sıcak değil mi ya?







X-Men Apocalypse / Evet bu ay izledim, evet. Ama size yemin ederim Haziran'ın başında gittim!!

Ya ben filmi beğendim baya ama ne bileyim Apocalypse gibi bir karakter tek filmde geldi ve gitti. Hani olaylar bu açıdan yetersizdi. Tek filmde işlenecek bir karakter kesinlikle değil ki. Bu yüzden film bittiğinde ben beğendim ya diyebilsem de içimde bir burukluk oldu.

Görsel efektlerine falan kötü diyenler olmuştu, ben açıkçası öyle bir açık çok yaşamadım. Sanırım bunun için açıp bir iki nerd sitesi okumalıyım var mı yok mu diye.

Bir de Evan Peters (Quicksilver), allahım o nasıl bir tatlılık. O hala Emma Roberts'la çıkıyor dimi, ay oofff. Neyse bana ne niye kıskanıyorsam, sanki bana yar olacaktı onunla olmasa..

Bence bunlar da ilginizi çeker

26 yorum

  1. Senden beterleri var,Limitless hala izlemedim desem.
    Bu ay vizyonda o kadar çok merak ettiğim filmler var ki ve onlardan biri Now you see 2ydi.İlk filmini izlerken hiç beklentim yoktu ama baya beğenmiştim ve ikinci filmi bence ilkden daha güzeldi.Gidilesi bir film.
    Quicksilver kalp kalp kalp ben!!!
    War Craft,X-men tarzı filmlere nedense ben kendim koşa koşa gidiyorum.Ne bilim ya,sinemada aşk filmi izlemeyi hiç sevmiyorum.
    Bu arada Korku Seansı 2 de vizyonda.Nasıl merak ediyorum???Ama gelen yok.
    Bu arada tema da hoş olmuş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin içinde Marvel olsun DC olsun koşa koşa giderim de War Craft ııh yani :D Ama aşk filmi ben de hiç sevemiyorum içim bayılıyor.
      Korku filmlerini izleyemiyorum ben gerçekten korkuyorum, gitmedim o yüzden ki aslında teklif ettim birkaç kişiye. Bu da bir cesaretti, onlar yok dediler diye gitmedim :D
      Ay teşekkür ederiim, ben de onu merak ediyordum oldu mu acaba diye :)

      Sil
  2. Warcraft disindakileri islemedim. Gerci uyuz durtuklemese benonuda izleyemezdim. Son seansa bes dakika kala almistik bileti.now you seeme ck dedide ben gotumu kaldiramayonca arkadasiyla gitmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Now you see me baya iyiydi ya ilgini çekiyorsa boşver ckyı sen git :D

      Sil
  3. X-Men dışındakileri izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum. Malum ygs-lys geçen senede kaldı, e hazırlıkta bitti bu sene. Boş zamanda yapılacak başka bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an gerçekten kıskandım ya ben bu rahatlığı, ben de istiyoruum :(

      Sil
  4. Olur ya merak etme :D Gerçi eylülde ki sınava kaldım ona çalışmak gerek o yüzden pek rahat sayılmam ama olsun, ygs lys çilesinden iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlık bitti demiştin dimi, olsun tabi ya ygs-lysden iyidir :)

      Sil
    2. Bitti demiştim, Eylül'de ki sınavdan geçerim diye bitti dedim :D 300 kişiden 50 kişi geçti zaten o yüzden takmıyorum kafama :D Sen bu sene mi girdin ygs-lys'ye ?

      Sil
    3. 300 kişiden sadece 50 kişi mi geçti, bu kadar mı zorluyorlar ya. :D
      Yok girmedim henüz, 11 yeni bitti

      Sil
    4. Aynen, gereksiz yere zorluyorlar. 250 kişinin yaz tatilini mahvettiler. Ders çalışmıyorsun ama hep aklında oluyor genede :D Bende 2015'te girdim sınava. Sana tavsiye, lys'ye ağırlık ver. Ygs'de önemli tabiki ama nereye gireceğini kesinlikle lys belirliyor. Bana da çok demişlerdi takmadım, sene sonu keşke lys çalışsaydım diyordum. :D

      Sil
    5. Teşekkür ediyorum tavsiye için :D
      Ben de puana etki yaptıkları oranları görünce ufak çaplı şok oldum. Sanırım ikisini birlikte götürmeye çalışacağım ygs-lys birleşik kitaplardan ama bakalım.

      Sil
    6. Bir de bloguna yorum bırakabilmek için illa wordpress üyeliği mi lazım ya ben hatırlayamadım benimkini yazamadım :(

      Sil
    7. Ygs-lys zor götürürsün. Yani çok yüklenmiş olursun. Erkenden ygs'ye başla bitir. Sonra full lys kas. Klasik taktik :) Yok lazım değil. İsim yerine istediğin isimi ve mail adresini yazıp yorum yapabilirsin.

      Sil
    8. Yazdım da göndere basınca giriş yapmamı istedi, yanlış bir yere bastım belki de telefonda farketmeden.
      Konular fende çoğunlukla aynı mesela ygs-lys, bir tek matematikte dediğin gibi yaparım diyordum :)

      Sil
    9. Yanlış yere bastın büyük ihtimalle. Benzerlik olsa da konular farklı genede. Mesela organik kimya var başlı başına ders gibi bir konu. Bir dönem boyunca onu göreceksin. :D Nasıl çalışman gerektiği hangi puan türünden bölüm istediğine de bağlı biraz.

      Sil
    10. Heh bir de kimya hariç evet, sadece geometri fizik biyolojiden bahsediyorum tamam :D
      Evet evet, mf3 ten istiyorum ama son 1 haftadır geometri çalışıyorum sadece. Böyle de tuhafım :D

      Sil
    11. Biyoloji de farklı. Sistemler diye bir konu var, o da başlı başına ders gibi :D Olsun olsun çalış geometri. Sıralamanı yükseltir. Hangi bölüm istiyorsun bu arada ?

      Sil
    12. Tıp istediğimden zaten eninde sonunda hepsini kasmak zorundayım diye şu an geometri yapmama ben takılmıyorum ben de :D

      Sil
    13. Aslında geometri'de mf3 için en az katsayılı ders. :D

      Sil
    14. Biliyorum işte sorun o :D Ama zaten aynı zamanda en kötü olduğum ders, biraz açık kapatayım dedim

      Sil
    15. enimde en kötü geometri. Eksi net yapmıştım :D Fizik, Matematik, Kimya kurtardı beni. Senin biyoloji, kimya nasıl ? İyi mı ?

      Sil
  5. now you see me izleyim taam :) ilkini de sinemada izlemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel ya keşke zamanında gitseymişim ben de :)

      Sil
  6. Filmler güzel filmler yalnız biraz Amerikan, Hollywood filmlerinden sıyrılıp bağımsız sinema diyebileceğimiz filmlere yönel misal, Berlin Kanatlarımın Altında, Kes (Kerkenez), Can Dostum (Fransız Yapımı olan), Gemide (Bizden bir film bayağı bir küfürlü ama), Zorba (Yunan yapımıydı galiba, ama film ve müzikleri muazzamdır), Danton (Fransız yapımı), 400 Darbe, Persona, 7 Mühür falan filan bir liste yazdım umarım izlersin bunları da ve hoşuna gider. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu güzel bi tavsiye olmuş, hepsi aklımda teşekkür ediyorum :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.