Blog yazdığımı söyleseydim seni öldürmek zorunda kalırdım

22:45:00


Böyle bir ergen kitabı okumuştum daha küçücük bir çocukken. (Tabi kitabın esas kızı blog yazmıyordu, adı farklı bir şeydi) Şimdi başlığı 100.ye yazıp silerken birden aklıma geldi, eh dedim böyle oluversin. Tabi ki işler o raddeye gelecek değil, ama gelebilir de...

Şu sıralar çok ciddi düşüncelerden geçiyorum. Şeytan dürtüyor; blogdaki tüm yazıları sil, yepyeni daha ciddi bir şablon yapıştır, en baştan başla diye. Kıyamıyorum tabi yazılarıma. Zaten ilk ismimle yazdığım bütün yazılarımı silmiştim. Titania'nın da yazdığı birkaç yazı çöpü boyladı. (Bazılarının gerçekten adaya veda etmesi gerekiyordu, okurken içim bayılmıştı) Size bir başka düşüncemden de bahsedeyim: Sanırım ben vlog çekmek istiyorum. İçimde bunun inanılmaz bir isteği var ama eninde sonunda yarım bırakıp tıkanacağım nasıl olsa diyorum. Ben kameralarda çok kötü çıkarım diyorum. Sesim de çok kötü ay yok ben yapamam diyip asla başlamıyorum. Aslında bence yaratıcılığımı konuşturabilirdim (var mı yok mu henüz kendisinden kesin haber alamadım ama bence içerilerde saklanıyor), ve bilgisayardan da anlıyorum aslında. Yani video editlemede okuldaki proje ödevleri için kısa film falan çekmekten ileriye gidemedim ama bence yapardım ben ya.

Ama boşa düşünüyorum bu kadar. Bugün son Lys'nin de gerçekleşmesiyle birlikte artık resmi olarak sınav öğrencisi oldum. Aslında Ygs'den beri öyleydim ama çaktırmayalım. Yani benim şu günden itibaren 1 sene boyunca ne yepyeni kaliteli bir blog dizecek vaktim var, ne de vlog çekecek. Allah aşkına o vlogu editleyeceğin sürede bir deneme bitirirsin Titania!!

Belki üniversitede kendime güvenimi kazanırsam, neden olmasın? Belki artık Titania olarak yazmam da kendim olarak yazarım ki pek sanmıyorum. Bu şekilde gerçekten çok rahatım ve sanırım buna da alıştım. Benim Mr. Hyde'ım gibi. Ya da Dr. Jekyll'im de olabilir. Burada daha bir pamuk gibiyim gerçeği kabul etmek gerekirse...

Ve şu an eve döndüm, geleli 2-3 gün oldu. Mola faslını kesip ders çalışmaya geçmeliyim sanırım çünkü tüm 11 hayatımda yattım ve 10'da ve 9'da daha fazlasını yapmamıştım. Motivasyonum yerinde en azından. Ayrıldık dediğim sevgilimle tekrardan beraberiz. Barışalı 2 buçuk ay oldu hatta, tıpış tıpış dönecekti tabi ama işte ben dramatize ettim olayları. Ay çok egoist oldu yanlış anlaşılma olmasın, ayrılmamız saçmaydı zaten severek ayrılma biraz nanay oluyor sanki. Allah yaşatmasın bir daha.

Arkadaşlarım türev-integral'i ygs'yi bitire dursunlar şu anlık, benim bitirecek bir sezonluk Daredevil'ım var. Sonrasını düşünürüz. Ders çalışacağım diye de burayı atmayacağım bir kenara, en azından yaz için sözüm olsun. (Sanki çok da umrunuzdaydı he söz veriyorumdsjkldfjld)

Bence bunlar da ilginizi çeker

8 yorum

  1. Belki umurumuzdadır niye bizim adımıza karar veriyorsun bakayım:)))))
    İlk fırsatta acaba yapsam mı dediklerini uygula sonra kararını ver:) sevgiler başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt tarafı bir iki saçmalıyorum işte varlığım yokluğum ne fark eder :)
      İstiyorum vlog işini de, asıl hayatımı etkileyecek olan yapmak istediğim şeyler daha ağır basıyor ve sorun şu ki onlar da tüm vaktimi yiyor
      Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Yazıda büyük bir rahatlık var, gelecek için dizileri falan arka plana at şimdi hazır süre varken önceden yol :) Ayrıca vlog nerde varsa bir link şey et :)) Ayrıca bu sınav hazırlanma hakkında bir vlog yapılsa muazzam olur, tamamıyla psikolojik boşalım olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün çalışmaya başlayacağım dedim, yanda inşaat başladı yani yok kaderimde yok :D
      Vlog henüz daha fikir aşamasında, büyük ihtimalle de orada kalacak. Ama sınav hazırlanmayla ilgili vlog asla yapmam, çok sıkıcı yahu :D

      Sil
  3. Bence bu şekilde devam etmelisin Titania :).. kendimiz olduğumuzda büyü bozuluyor sanki, daha kısıtlı yazıyoruz.. Ayrıca umurumda ben okuyorum yazdıklarını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, mutlu oluyorum :)
      Sanırım evet, insanlar okuyacak düşüncesiyle kısıtlanacağım. O yüzden en iyisi böyle devam etmek

      Sil
  4. Söz verdin,sonra unutmak yok.
    Bir hevesle diyorum ki biz sefer adam akıllı yazacağım,hiç sekteye ugramayacak ama tabi ki en fazla 3-4 yazı sonra hermione kaybolmuş.
    Vlogger konusuna gelirsek al benden de o kadar.Tarzınlma uygun bir kaç kanalı takip ediyorum ve onları izledikçe benim de yaparım geliyor ama işte sadece düşünce.
    Sınav içinde kazan mübarek olsun.Bir yıl zor geçecek ama çabuk geçecek emin ol.Ayrıca barışmanıza çok sevindim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek sözümde duran biri değilim biliyorum ama vallahi bu sefer söz :D
      Benim de hoşuma giden ilham veren bir iki vlogger var, onları gördükçe gaza geliyorum sanırım aynı şekilde.
      Ayy teşekkür ederim, umarım iyi olur :)

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.