Yılın İlk Çeyreğinde 2016

21:36:00

Çok güzel bir yıl olacağını düşünerek başladığım 2016 yılı benim için hayal kırıklıkları, bıkkınlıklardan öteye gidemedi. Şöyle geriye dönüp bir bakarken buldum demin kendimi ve bir liste yapmak istedim. Size düşünce bulutlarımdan cümleler aktarayım. 


- Kaç yıldır yeni yıla evde girmezken bu sene evde girdim. Daha en başından belliymiş böyle olacağı. 10'dan geriye bile saymadık.

- 1 yıllık ilişkim sonlandı. Üzerinden 2 ay geçti ve ben hala mal bir haldeyim. 1 yıl çok değil o kadar da, biliyorum bunu. Ama benim için sadece bir ilişkiden çok daha öteydi ve hala kabullenemiyorum. Çok karışık zaten her şey. Zaten 2016'nın bana getirdiği en büyük şok bu oldu. Belki de bu yüzden her şeyi karamsar bir şekilde görüyorum. Tüm düzenim sarsıldı bununla birlikte.

- Paris'e gittim geldim. Bu güzeldi bakın. Sanırım olan nadir güzel şeylerden biriydi. Gönlümce gezdim, her yere gittim kısıtlı zamanımda. Yurtdışında kendime yetebildiğimi gördüm ve sanırım en güzel taraflarından biri buydu. Bunu görmemle birlikte ket vurduğum interrail fikirlerim canlandı.

- Bu sene HİÇBİR ŞEY yapamıyorum. Çıkıp arada bir iki yere oturuyorum tamam, o kadar asosyalleşmedim ama doğru düzgün bir filme, oyuna hiçbir şeye gidemiyorum. İf’e gitmedim, görünüşe göre İstanbul Film Festivali’ne de gidemeyeceğim. Milyon tane konser var gitmek istediğim. Birine bile gidebilir miyim acaba diye düşünüyorum ama o olacak umarım. Sıralayayım şimdi size, haber vermiş olayım Milky Chance, Scorpions, Sia, Muse, M83 geliyor. Geliyorlar. Hepsi geliyor.

- Bir sonraki ygs öğrencisi benim. Ben! Tamam buraya ygs’m çok kötü geçti böhüü falan da yazıyor olabilirdim buna da şükür. Ama ben yarışmacı bir ortamdayım. Herkes aşırı hırslı ve size şöyle bir örnek vereyim. Okulumda “Ygs çalışacam ya ben!!” kafasına girip müzik grubunu şimdiden yarı yolda bırakan insanlar görüyorum. Boş derslerde ben hala “Gelin kantine gidelim de iki gıybetin belini kıralım. Türk kahvesi içeriz fal atarız yaa hem de.” kafasındayken sınıfın azımsanamayacak çoğunluğu oturup testlerine gömülüyorlar. Nasıl stres yapmayayım?

- En azından hala ilklerimi yaşayabiliyorum. İlk rakı balığımı yaptım geçen arkadaşlarla. Bu da şu rezalet, hiçbir güzel şey gitmeyen hayatımda minik bir ışıltı olabilir. Yani olaydan ziyade bunu yapabileceğim kalabalık bir arkadaş grubum olması şükretme sebeplerimden. Doğum günü başlığı altında sürekli bu tarz şeylerden yapıyoruz. 15 kişilik bir grup ve galiba haftada bir falan bir şeyleri kutluyoruz. Şikayetçi değilim tabi ne kadar uğraştırıcı olsa da, eğleniyoruz çünkü. Bir sonraki için tekne kiralama fikri ortaya attım, bakalım.

- Bilgisayarım bozuldu, açılmıyor. Asla açılmıyor. Tanılama yapmaya çalışıyor her ne haltı varsa artık ama 1 saat boyunca bunun için çalışınca koy verdim gitti. Şu an bu yazıyı da blogum olduğundan habersiz bir şekilde sürekli bana "Titania sen blog yazmalısıın, çok yakıştırıyorum sana bunu." diyen arkadaşımın bilgisayarından yazıyorum. O kimya projemi yapıyorum sanadursun.

Şu sınav stresi en büyük çökme sebeplerimden biri ayrılıkla birlikte. Zaten kendi sınavlarım yeterince yorucuyken bir de eski konulara çalışmam gerek. Ve de asla odaklanamıyorum, 2 saat oturduğum masada kendimi sadece 8 soru çözmüş vaziyette buluyorum. Hayatımın tekrar yoluna girmesini o kadar çok istiyorum ki. Yazdığım şeylerde bir şey yokmuş gibi görünüyor aslında. Zaten şu an sorunlu olan asıl şey benim psikolojimin ta kendisi.

Umarım yılın ikinci çeyreğinde, Haziran bittikten sonra, bunlardan çok daha güzel şeyler yazarken bulurum kendimi.

Bence bunlar da ilginizi çeker

9 yorum

  1. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  2. Herkesin dediği gibi ygs çalışsan iyi olur diyeceğim, sıradan basit bi cümle ama 8-9-10-11. sınıflarda dersleri benden kötü olan çocuk ygs'de bana 50k sıralama atınca çoğu zaman kendime kızdım.
    Biraz da akışına bırak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akışına oldukça bıraktım zaten, yaz uzun yaa hallederim kafasına girdim. Umarım başıma patlamaz :(

      Sil
  3. Evet ya yaz gelsin artık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya sıkıldım artık okula git gel her gün aynı şeyler :D

      Sil
    2. Ee blogda yoruma cevap yazdım hem de tam o an, gelmiyor mu bildirim? :) :)

      Sil
    3. Ya benim salaklığım, bilgilendirme tuşuna basmayı unutuyorum hep. :D

      Sil
  4. Okula gidip gelmek rutin oldu. Sevdiğin arkadaşlarla sohbet muhabbet veya dışarıya çıkmakta normal oldu. Geri kalan sürede sınavlara çalışasım gelmiyor. Mal gibi ortalarda dolanıyorum. İyice salak oldum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sohbet muhabbet olabiliyor diye mutlu olmak lazım ama alışınca bir anlam ifade etmiyor işte. Ben de aynı haldeyim :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.