Şu Sıralar Neler Dinliyorum? #6

11:20:00


İki yıldır falan neler dinlediğimi yazmamışım. Şu arada ne şarkılar geldi geçti.. Demin de müzik dinlerken ve blog okurken aklıma geldi birden neden yazmıyorum diye. Sahi neden yazmıyorum? Yazayım bari oldum direk. Bir de meydan okuma varmış su sıralar baya bir blog yapıyor. Ben kim meydan okumak kim, dedim hem sadece ilk soruyu bu şekilde cevaplandırmış olayım.


Move
NOEP

Sanırım hiçhiç duyulmamış bir grup NOËP. Ben de çok sağolsun, Spotify sayesinde buldum kendisini. Ve bu şarkısına baya bayıldım. Bana çok sevdiğim başka bir grup olan Alt-J'yi anımsattı çok. Keşke şöyle başka bir sürü şarkıları olsa da dinlesem dedim.



The Hills
The Weeknd

The Weeknd'i geçen senenin sonlarına doğru keşfettiğim için kendimi baya geri kalmış sayıyorum. Can't Feel My Face'den sonra ikinci bağımlısı olduğum şarkıları bu oldu.



Flashed Junk Mind
Milky Chance

Konserleri yaklaştıkça Down By The River ve Stolen Dance dışındaki diğer şarkılarına da bir kaymaya başladım. Resmen bu şarkıya yazık ediyormuşum olduğu halde dinlemeyerek. Ne kadar güzelmiş meğer.



Strange Entity
Oscar and The Wolf

Aynı şekilde Soundgarden'da konser verecekleri için Oscar and The Wolf'u tanıma şansım oldu. Aslında daha önce duyduğumu düşünüyorum şarkılarını ama ismen tanıdım. Daha buraya bir sürü yazardım ama şimdilik bir tanesiyle sizi başbaşa bırakıyorum. -Hepsi çok güzel-



Reality
Lost Frequencies

Normalde radyoda çalan şarkılara hiç tamahım yoktur ama bu şarkı çalınca bilmiyorum, hoşuma gitti çok. Bu grubun zaten yazın Are You With Me'sini de çok sevmiştim. Sanırım müzik zevkim değişiyor ya da bilemiyorum. Her neyse ben mutluyum.



Bad Habit
The Kooks

Spotify sayesinde tanıdım şarkılardan biri daha. Bana böyle şarkılar keşfettirmeye devam et Spotify. Sen de olmasan Radyo Eksen'in de eski güzelliğini kaybettiği şu zamanlarda ne yapacağım?



Matilda
Alt-J

Çoğu şarkısını bıkmadan severek dinlediğim Alt-J'nin en azından bir şarkısına burada yer vermezsem gönlüm razı olmazdı. 


Bence bunlar da ilginizi çeker

15 yorum

  1. Anam hiçbirini dinlemiyorum demek ki yeni nesil şarkılar bunlar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde listede hep eskilerden olurdu yaa, bunlar hep yeni nesil olmuş evet :D

      Sil
  2. The Weeknd ve The Kooks'un şarkıalrı cidden çok iyi ya! Thee Weeknd'ın Wicked Games,High for this şarkılarını The Kooks'un ise diğer bir çok bilinen parçası Naive'i dinlemeni öneririm. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey şarkı önerisi! Hemen dinliyorum onları da teşekkür ediyorum çok :D

      Sil
  3. Bad Habit The Kooks favorilerim arasındadır.

    YanıtlaSil
  4. son yazıma bak ama olar mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay neydi ki son yazın ben çok geç geldim :(

      Sil
  5. realities çok güzel şarkıymış:)

    YanıtlaSil
  6. ne yazdım ben düzeltemeden gitti reality yazacaktım:)

    YanıtlaSil
  7. ohh hazine niteliğinde post :)

    YanıtlaSil
  8. The Weekend Grinin Elli Tonu'ndan sonra aldı başını gitti ama iyi ki de gitmiş ^-^
    NOEP'i bilmiyordum ama dinleyince gerçekten Alt-j dedim,anımsatıyor.
    Güzel liste olmuş,eline sağlık Titania ve de benim de canım liste yapmak istedi ^-^

    YanıtlaSil
  9. Bazılarını hiç dinlememişim, hemen dinleyeyim :)

    YanıtlaSil
  10. seni tanıtmıştım yaa. nasılsın. neler yaptıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sınavlar, yoğun dershane derken bakamadım valla hiç. Senin blogda nasıl birikmiştir şimdi yazılar bir saatimi falan ayıracağım :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.