Ne tarafa gülünüyordu?

15:46:00

kaynak: https://dribbble.com/shots/1168363-calming-cat-GIF
resim kaynağı: thomas bogner

Ne tarafa gülünüyordu? O kadar uzun süredir gülmüyorum ki, unuttum gerçekten. Tamam abartmayayım, arkadaş ortamlarında gayet mutlu bir insan oluyorum ama her şeyi unuttuğumdan. Tek başıma kalınca gayet de mala bağlıyorum ve sanırım depresyona doğru ilerliyorum bu nedir ya!! Geçenki yazımı sildim, burada kalmasını istemedim. Ama yorum yazan herkese çook teşekkür ederim destek oldukları için. Tüm bunları görmüş geçirmiş büyüklerden de yorumlar gelmesi baya ferahlatıyor aslında. O yüzden ekstra bir iyi oldu. Hala üzgünüm açıkçası bu konuda ama daha fazla deşmek istemiyorum.

Benim depresyon nedenim bu ayrılık acımın yanı sıra ne biliyor musunuz? Bu olay hayatımda bir boşluk oluşturdu ve bu boşluğu doldurmam lazım. Yeni biri demiyorum tabi ki ama ben gezme meraklısıyım ve çok sıkılıyorum. Hem de çok. Vaktim yok hiçbir şeye. Arka arkaya sınav haftaları olunca dışarı çıkmak imkansızlaşıyor. Sınav haftalarım bitince de yine vaktim yok ki. Haftanın 6 günü dershanem var benim. 1 gününü ekiyorum ama nefes de alayım. Dışarı çıkamıyorum işte. Yani bunu yapmıyor değilim tabi ama ben ilginç şeyler istiyorum. Böyle görmediğim yerler göreyim, uzak semtlere gideyim. Değişik şehir, ülke işlerine hiç girmeyelim şimdi. Sömestrda yaptım, yazın da yapacağım ama şu an napıyorum? Üstelik bu son dönemim, yoksa böyle de olmazdım. Seneye artık ygs-lys derken hiçbir şeye vaktim olmayacak ve nasıl yaşayacağım ben?

Bir de ne düşünüyorum biliyor musunuz, sanırım okunmaya değer bir blog yazmak istiyorum. Daha önce blogdaki yazılar için çabaladığımı ve aslında istediğimin bu olmadığını söylemiştim. Ama sanırım istediğim o'ymuş. Şimdi gerçekten yazdıklarım çöpten öteye gitmiyor ki tamam hadi, blogun adı Titania'nın Çöplüğü. Varoluş amacını başarıyla yerine getiriyor. Yine de kim neden okusun ki buraları? Bir ara bunu gözden geçireceğim ama şu an bunun zamanı değil sanırım. Üniversitede belki? Her şeyi de üniversiteye bağladım. Liseden kurtulduğumda ooh, dil kurslarına yazılacağım. Salsa'ya falan başlayacağım. Bir enstrüman da çalayım artık. Belki bir de interrail çakarım. Heh şimdi bir de güzel bir blog yazmayı ekledim tam oldu. Gelecekteki bana çok yükleniyorum ama umarım yaparım dediklerimi..

Yazıyı sonlandırmadan önce, The Magger diye bir site var bilmem bilir misiniz. Dedim ki blogumda bunu yapamayacağım. Magger olayım, oraya arada bir iki yazı attırıvereyim. Bir mekan yazısı yazdım geçen aylardan birinde. Devamını da getirmeyi planlıyorum. Yazımı okumak için link de bırakayım da belki ciddi Titania nasıl oluyormuş görmek istersiniz. tıktık. 

Bu yazıyı yazarken de Falcı Bacı falımı yollamış, ben şimdi ona bakayım. İşsizlik seviyemi görüyor musunuz?

Bence bunlar da ilginizi çeker

22 yorum

  1. Yeni blog açtığımda aynısı düşündüm,ne güzel tertemiz,sil baştan başlıyorsun ama belli bir düzene oturtmak çok zor,hele de bu kadar tembel birine dönmüşken olmuyor.Böyle hep okuduğum,izledigim her şeyi,gezdiğim her yeri anlatmak istiyorum ama yazının başına geçince eee ben şimdi nereden başlicam diyorum.Çünkü o kadar çok anlatmak istediğim ama karmaşık halde olan şeyler var ki.Sonra evet bende de bir interrail merakı var.Ama tek ben de.Etrafta birini bulsam hırs yapıp bizimkileri ne yapar ne eder ikna eder giderim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de işte seninkini gördüm şu yazıyı yazdıktan sonra, dedim ya çok özendim :D Ama o düzen de zor evet. Ben daha blogun temasını değiştirmeye korkuyorum bu kadar her şeyi oturtmuşken. Etiket bulutum bile olmazsa olmaz anlıyor musun :D
      Belki bir ara gördüklerim falan diye bir bölüm eklerim de Magger'dan buraya transfer olurum :)
      Ygs sonrası yazımda düşünüyorum interraili da, cesaret edersek ne güzel olur :D

      Sil
  2. Ya Titania blogda görünce geleyim dedim görüşemedik!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sana bir Deep'e çok özeniyorum, nasıl böyle düzenli yazıyorsunuz diye. Ben de öyle olsam keşke o zaman bak böyle dertlerimiz olmazdı :)

      Sil
  3. Sınavlar genç yaşta hayatımızı kısıtlıyor. Birkaç yıl sonrada iş bulma telaşı. Geleceği hiç düşünmüyorum aman diyorum:D
    Yeni bloga başlamak yeni dogmuş çocuk gibi olmak bir nevi. Her şeyi üniversiteye erteleme üniversiteye gelincede bir bok olmuyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa şu an hayallerim yıkıldı, ne demek bir bok olmuyor. Deme öyle yaaa :(((

      Sil
    2. Dersler konusu genelde malum. Zor oluyor. Diger türlü gelenlerinde genellikle hayalleri yıkılıyor. Her gün gezmiyorsun zaten bir süre sonra aynı mekanlarda sıkıyor. Bir tek hoş sohbet insanlarla arkadaş olmak güzel. Onlarla tanışmak güzel ama üniversite farklı. Çok çeşit insan var. İyisini ve anlaşabileceğin birini bulmak zor. Lakin ben buldum. Mutluyum. :D

      Sil
    3. Zaten ben değişik mekan görmek isterim, aynı mekan sıkar derdim olmaz ama sorun şu ki değişik mekan görecek vaktim olmayacak he :D
      Umarım kendime göre bir arkadaş çevresi bulurum da bakalım daha var

      Sil
  4. Üniversitede ne ararsan var. Üniversal yani. Önemli olan insanın kendini sürekli güncellemesi. zamanı geliyor kalp kalbi buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan olarak da değil sadece ama şu kalbin kalbi bulması olayı hoşuma gitmedi desem yalan olur :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Nasıl gülünüyordu peki onu da unuttum :D

      Sil
  6. Sınavlardan cidden nefret ediyorum. Sık dişini az kaldı :D
    Güzel blog yazmak nedir yahu. Bence yazılan her şey güzel. Sonuçta senin cümlelerin oluyor. Bunu ne kötü diye sınıflatabilir ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim daha az kalmadı malesef :D
      Güzel blog yazmak demeyeyim de, okunmaya değer olması farklı bir şey. Neyse ki sizler varsınız da her türlü çöplüğüme katlanıyorsunuz :D

      Sil
  7. 3. paragrafında kendimi gördüm adeta :) ''üniversiteye gidince bütün filmleri izleyeceğim, bir müzik aleti çalmayı öğreneceğim,dilimi çok çok geliştireceğim,bol bol gezeceğim,bloguma da rahat rahat yazacağım...''
    amaaaaa kaldı öyle birçoğu.tembellik ediyorum ama sen benim gibi olma derim.gelecekteki sen'e fazla yüklenme dediğin gibi .ama üniversite için çok ideal bunlar.gelecekteki sen e başarılar şimdiden;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de bu dediklerimin hepsi lafta kalacakmış gibi geliyor :(
      Ahahaha gelecekteki ben teşekkür ediyor, bakalım belki de tembellik yapmam :D (Tembel Titania buna kendisi bile inanmadı)

      Sil
  8. Titania hatırlıyor musun beni ? :D Neredesin sen yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeh tabi ki hatırlıyorum neden unutayım ki :D
      Bilmiyorum ya, gidip gidip geliyorum. Ama buralardayım hep

      Sil
  9. ayyy hadi geçer hepsi biraz zaman lazım sana. heeey karaköy ha sağol gitcem bak dem'i biliyom diğerlerini bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman her şeyin ilacı dimi ya sahiden :)
      Git git, Karaköy'ün her güzide mekanı güzeldir aslında öneriye de gerek yok ama işte :D

      Sil
  10. ya sen nerelerdesiiin? sildigin yazini da gormedim ayrica ben:( hey neler oluyo??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsin beni gidip gidip geliyorum işte ama buralardayım :D
      Boşver ya, durmasını istemedim sildim ama atlatmaya çalışıyorum artık

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.