Şu Sıralar Ben #2

23:15:00

Birincisini taa geçen sene 22 ocakta yazmışım şu yazı dizisinin. Resmen rezalet.. Resmen çok uzun süredir hiçbir şey yazmıyorum ve böyle bir şey var mı diye bakınca tee 1 sene önce başladığımı farkettim.. Şu sıralar ben biraz malım yani arkadaşlar..


Şimdik neler yapıyor olduğuma gelelim. 3 haftalık tatilimin şu son günlerinde Paris'ten döndüğümden beri tamamen dersten uzaklaştım. Saat 1'e kadar uyuyorum ve sonra evde asosyalliğin tadını çıkarıyorum. Bir tek dün sinemaya gideyim de azıcık nitelikli film izleyeyim, gözlerim şenlensin dedim. The Revenant'a gittim. Onda da sanki evde izliyormuşum da internet yavaşmış gibi görüntü dondu. Leonardo'cuğum karların arasında donup kaldı. Upuzun bir süre geri gelmedi görüntü. Arkadan cama falan tıklatıyorlar. Ben sinemayı aramayı düşünüyorum "Şu anda 6 numaralı salonunuzdan arıyorum."diye. (Kalkıp söylemeye üşeniyorum tabi ki.) Neyse sonra görüntü geldi, ama geriden başladı tekrardan. Evet sanki evde izlerken dolsun diye geri sarmışımcasına videoyu.. 

Bir de şu adama verin artık şu Oscar'ı valla, nolur ya. Adam atın içinde bile uyudu ya daha ne yapsın yani. Kuzenimden play-doh çalıp bir heykelcik yapıp ben mi postalasam ne yapsam.. İlgili olarak da yukarıya Ekşi Sözlük'te "the revenant'taki bu da mı oscar değil bakışı" olarak bahsedilen bakışını bırakıyorum Leo'nun. 


Paris'ten döndüğümden beri demişken, heh evet ondan da bahsedeyim. Aslında ayrı bir yazının da konusu olabilirmiş. Ama o kadar da anlatılmaya değer şeyler yaşamadım sırf gezdim yani. Bildiğiniz yemedim, içmedim ve gezdim. Öyle ki bir geldim, her tarafımdan Paris metrosunun carnet yani 10lu biletlerinden fışkırıyor. Şöyle bir durum var, metroda turnikelerden kaçak geçen çok oluyormuş. Bu yüzden içeride arada bilet kontrolleri oluyormuş ve hatta denk geldim de. Bu yüzden saklıyordum biletleri de şimdi gelince onları görmemle farkettim. Biraz daha metro kullansam şehrin yerlisine dönüşecekmişim..

Gitmeden önce de Paris Metro haritasına göz gezdirmiştim ve düz İstanbul metrosuna alışkın biri olarak heh işte çok güzel kaybolurum demiştim. Ama vallahi çok kolaymış. Bir de offline da kullanabileceğiniz bir uygulaması var RATP'nin. O hayatımı kurtardı. Sahiden de hiç tereddüt etmeden, çok rahatça istediğim her yere ulaşabildim. 

Şu sık söylenen laf var ya, işte siz İngilizce sorarsınız. İngilizce bilmelerine rağmen Fransızca cevap verirler diye. Şahsen ben hiç karşılaşmadım öylesiyle. Çat pat ingilizcesi olanlar bile edebildikleri kadar konuşmaya, yardım etmeye çalıştı. İnsanları da kaba değil, aksine çok kibar geldi bana. Şansıma daha iyi insanlar denk gelmiştir belki. 

Bir de daha önce Montmartre'de resim çizdiren oldu mu? Çizdirdim ama pek bana benzemedi sanki. Hayal kırıklığı oldu azıcık. Aslında çok da takmazdım, hoş bir anı derdim ama arkadaşıma hediye olarak çizdirdim. Onunkini fotoğrafa bakarak, beni de bana bakarak yanyana çizdi ressam amca. :) Bir yerde daha çok benzetemedi bize diye okumuştum, belki de bu kadar oluyordur deyip geçmek lazım.


Ev çok güzel. Ama artık dönmek de istiyorum. Dönersem biliyorum ki dersler, sınavlar derken yine sıkılacağım, bıkacağım. Her sabah erkenden uyanmak bile en başta eziyet zaten. Tüm günüm kendime gelememekle geçiyor, gelmişken gün bitiyor. 

Ama dönmek istiyorum çünkü burada sıkıldım. İstanbul'a geri dönmek istiyorum artık. Dönersem ygs-lysden önceki son özgür zamanlarımı yaşayacağım. Bol bol gezeceğim, aklımda gitmek istediğim çok fazla sergi, oyun, film var. Denemek istediğim çok mekan var. Şu an bile bunu yapamayacağım söyleniyor çünkü artık sadece 1 sene falan var. Ama ben hala kendimi dış dünyaya bu şekilde kapatmayı kabullenemiyorum. Bak düşüncesi bile daralttı, şu sıralar benden bu kadar. Gidip azıcık geometri çözeyim..

Bence bunlar da ilginizi çeker

18 yorum

  1. Paris hep merak ettiğim bir yer oldu.. Çizim konusunda illa ki benzememe sorunu çıkıyor bence üçüncü bir göze sor belki o daha çok benzetir. Bunalacaksın elbet ama sonuna geldiğinde oh be diyip ferahlayacaksın o sona odaklan iyi gelebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir şehir gerçekten ya, çirkin özellikleri de yok değil tabi ama en çok ziyaret edilen şehir sıfatını hakediyor :)
      Üçüncü göze de sordum, o da bir "hıımm" yapınca anladım, ama olsun anısı değeri yeterli :)

      Sil
  2. Vay sende hayaller Paris hayatlarda Paris :))) Güzel sınav öncesi dinlenme olur, Di Caprio'ya gelince İnception da alamadıysa bunda da alamaz diyecem ama bu filmde yönetmen ona aldırır bunda da alamazsa zaten daha da oynamasın bıraksın gitsin tornacılık yapsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son anda ayarladık, bana da sürpriz oldu Paris :)
      Inception da değil de, Zindan Adası'nda alamadı ya asıl, en çok ona yanarım. :D

      Sil
  3. Uzun zamandır yoktunn! Blogun da kapalıydı.:I Sınav öcnesi senin için iyi bir motivasyon olmuş Paris'e gitmen bence. The Revenant'ı izlemedim ama bazı kişiler beğenmiş bazıları beğenmemiş filmi ama artık lütfen Leo şu Oscar ödülünü alsın bana gına geldi artık yazık adama ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geldiim :) Yanlış anlaşılmışım ya, daha 1 sene var sınava ama yine de hazırlanmaya başlamalıyım :D
      Yazık adama gerçekten, üzülüyorum ben de artık. Hakediyor da hani sadece gına geldi de değil :D

      Sil
  4. Wuuuuu!Gez gez.Ama bir şey diyim mi? Ygs-öte zamanı hayatı.da hiç görmediğim kadar sinemaya ve tiyatroya gittim.Sürekli ben binaldim bu da benim ödülüm olsun.Yoksa depresyona girerim diye diye gitmedik film,tiyatro bırakmamıştım.
    Leonardo'nun o bakışı.Yazık adama.Bu sene baya dalgası geçildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye öyle yapabilir miyim bilmiyorum, çok vicdan azabı çekerim herhalde. :(
      Ben gerçekten üzülüyorum ya :(

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sorma deep, seneye görücez hayatımı :(

      Sil
  6. Titania! Evet kitap çıktı geçenlerde... :) Kolay gelsin... :) :)

    YanıtlaSil
  7. Leo bu yılda almazsa öldükten sonra Türk usulü onur ödülü falan verseler bari :D
    Umarım sınavın iyi geçer. Karalar bağlama hemen. Hem inan şuan yer değiştirmeyi çok isterdim. Bak en azından senin üni bitmiş işin olmuş olurdu ne dersin :D (Bu kız okulu özledi çalışmayı sevmedi.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha guzel fikir :D
      Sinavima daha var ama umarim. Simdiden endiseliyim. Ve ben de isterdim oluyorsa hadi degistirelim :D

      Sil
  8. Buraya nereden düşmüş olabilirim. Keyif aldım yazdıklarından. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her işte bir hikmet vardır diyelim bak gelmişsin :D
      Teşekkür ediyorum çok

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.