Beklemiyordunuz, değil mi?

15:15:00


Merhabalar, karşınızda yine ben. Sürekli gidip gidip geri geliyorum farkındayım. Bari sadece yazı yazmayayım ama gitmişken blogu da kapatıyorum. Çok da ayıp ediyorum evet biliyorum.Bir de benim gibi bu kadar ölüp dirilen bir Beric Dondarrion (Bkz: Game of Thrones) ya da uzun zamandır izlemesem de Doctor Who'da Amy'nin yerine gelen sürekli ölüp ölüp dirilen sufleci kız (adını unuttum kusura bakmayın) vardır. O da galiba geçen gerçekten ölmüş. Darısı başıma demeyelim tabi ya, ben çok seviyorum buraları. :(

Çok seviyorum ama neden bunu yapıyorum bilmiyorum. Sanırım bağlı kalmak zor. Bir ara baya takıntılıydım sürekli bir şeyler yazmaya. Kendimi üretmek zorunda hissediyordum resmen. Sonra zaten epey zırvaladım buralarda, o yazılarıma denk gelenler belki hatırlar. İşte bu blogu açma amacım içimden gelenleri yazmaktı, onları bıraktım sadece yazmaya başladım diye. Sonra da epey bir yazı sildim blogdan. Bu yazı 61. yazımmış ama bundan önceki ismimle (Şşş, uzun zamandır bu diyarlarda olanlar bilir. Bilmeyenler Titania'yı bilse de yeter :)) yazdığım çok sayıda yazıyı sildim. Titania olarak yazdığım baya bir yazıyı da sildim. Blogda bi'nevi katliam yarattım, çok üzgünüm çöplüğüm... Umarım çöpü biten İsveç'e benzemez sonum... (Burada yazar çok çirkin bir espri yaptığından kendini bir sonraki paragrafa geçmek zorunda hissediyor.)

Yazının başlığına gelirsek.. Arkadaşlar bildiğiniz kabızlık yaşadım ya. O kadar çok bu temada (geri gelme) yazı yazdım ki sanırım artık terminolojimde uygun kelime kalmadı. İlham perilerimin hepsi sıkıldı kaçtı o derece artık. Belki de artık alışmıştınız bu halime, bekliyordunuz. Belki de beklemiyordunuz geri dönmemi, gittim sanıyordunuz. Belki de (ve bence en gerçeğe yakın olan şekliyle) umrunuzda bile değildim. Ama sonuç şu an bu ve ben yine geri döndüm.

Bu sefer kapatmayacağım blogu ve sürekli beslemem gereken çocuğummuş kaygısından uzak, istediğimde yazacağım. Ama bilin ki ben hep buralardayım, hep gözüm üzerinizde(yazılarınızda diyelim..) Şimdilik, hepinize sevgiler!

Bence bunlar da ilginizi çeker

20 yorum

  1. Kapatma kapatma arada yaz, et bir şeyler yap bir sıkıntı olursa konuşalım edelim, kal sen buralarda, bak aynı hal bende de var ama ben daha kapama eylemini yapamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam şimdi senin bloguna girmiştim okumak için, sonra aklıma bir şey geldi taslağa kaydedeyim diye panele bir girdim yorum bırakmışsın bile. Hızına özendim gerçekten :)
      İyi ki de yapamamışsın, ben neden yaptım bilmiyorum. Madem yazmıyorum niye kalsın dedim sanırım da yazarım ki ben ya :)

      Sil
    2. Kalp kalbe karşı olaylarına bağlıyorum :)) Sen yaz yaz ihmal etme, burası önemli, bırakman ayıp olur sonra pişman olursun. :) Sıkıntın olursa ulaşacağın kanallar var ulaş dertleşelim edelim :)

      Sil
    3. Çook teşekkür ederim, en çok da bu yüzden kopamıyorum buralardan. Geçen mailime bakarken bir iki kişiden mail gördüm dertleşmek veya konuşmak adına. Geri dönesim geldi hemen. İnsanları çok güzel ya :)

      Sil
    4. Buranın önemli kısmı bu hele ki kişisel bloglar için bu geçerli, başlangıçta olan bir blog olsan terket derim ama bir yıllanmış halin var inan ilerde çok üzlürdün. Dediğim gibi sıkıntı olursa yaz bir yerden en kötü dinlerim :)

      Sil
    5. Şaka maka 2 buçuk yılım olmuş buralarda, haklısın bir yere gitmeyeceğim ben ya :)
      Tamamdır, teşekkür ederim çok. Sen de aynı şekilde biliyorsun :)

      Sil
  2. Hoşgeldin iyi ki geldin diyelim öyleyseeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum ve iyi ki gelmişim gerçekten :)

      Sil
  3. ilham perileri ile benimde başım bi ara dertteydi ama arayı düzelttik
    http://gizliyetenekli.blogspot.com.tr/2014/06/nerelerdesin-ey-ilham-perisi.html okumak istersen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana trip atıyorlar şu sıralar :((
      Hemen gireyim bakayım, hazır link gelmiş kaçırmam :D

      Sil
  4. Bloga yazı yazamazsın anlarım da mesajlara niye cevap vermiyorsun???Ceza olarak bu blogu hiç kapatmıyorsun,ona göre.
    Şaka maka bloğu kapama,bırak kalsın.
    Ilk soyleyecegimi son söylüyorum,evet.Hoşgeldin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son söylediğine ilk cevap veriyorum, hoşbulduum :D
      Mesajlara cevap mı vermedim, yaa görmemişimdir yoksa cevap vermemiş olur muyum :(
      Kapamayacağım tabi, kalsın yazarım ara ara. Burada olduğumu bilin :)

      Sil
  5. Aynı hisleri yaşıyorken bu yazı bana medyum oldu geleceğimi gösterdi '3'

    Tekrar hoş geldin titaniacığım :)
    Gitme sen bi dahaaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Gitmeyeceğim ya, sizleri bi tekrardan gördüm ya mallık yaptığımı farkettim ben :)

      Sil
  6. Bir gün blogu kapatırsam çok pis yakalandım ve içimdeki tüm o fitne fesat ve pisliği arkadaşlarım derinden incelemesin diye.
    Böyle büyük bir sebep dışında bırakıp gitmeleri kabul etmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ya :D
      Ben de bulunabilecegimden endiselendim aslinda, cunku cok fazla insan blog yazsana dedi bana ve ben de bir zamanlar vardi cevabini verdim :D Tabi paranoyaklik, bulamazlardi ama olsun iste :D

      Sil
  7. Ya nerdesin senn :D gitme bak ben de 100 defa geri dönüş yazısı yazdım ama kapatmayi hic düsünmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradayiim sonunda :D
      Dersimi aldim ya ben bu sondu artik :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.