Değişen şeyler ve her şeye rağmen aynı kalanlar

20:10:00


Uzun zamandır yine yazmıyordum biliyorum. Hayatımda pek çok şey değişti aslına bakarsanız yazmayalı. Nerden başlasam gerçekten bilemiyorum. Hani bir yerden başlasam baya sonsuza dek yazacakmışım gibi. Çok güzel dönemlerim de oldu, bu dönemlerin içinde geçen resmen sınandığım dönemler de. Ama bir yerden başlamak lazım.

İlk olarak en can alıcı noktasından başlıyorum. Aşkın ne demek olduğunu öğrendim. Hep aşkın abartılmış bir kavram olduğunu düşünmüştüm ve aslına bakılırsa öyle bir şeyin varlığından da tam olarak emin değildim. Ama şu an biliyorum olduğunu, nasıl bir his olduğunu. Gerçekten dünyanın en güzel hislerinden biri, ama daha güzel olanı da var. Bu aşkın karşılıklı olduğunu bilmek. Ama zamanla olan bir şeymiş bak. Löp diye aşık olmuyorsun yani bence. Aslında sonrasında yine löp diye farkına varıyorsun da, hani en başta hoşlantı. Sonra sevgiye dönüşmesi, sevginin daha da artması ve en uç noktaya ulaşması falan.

Ayrıca tüm bu süreç içerisinde ben de değiştim. Artık daha mutlu bir insanım zaten o kesin. Ya bir bakıma da eskiden çok boş yaşıyormuşum gibi geliyor. Bir de daha bir umursamaz hale geldim. Hiçbir şeyi kafaya takmıyorum falan. Huzur buluyorum öyle şeyler işte.

Tüm bunların arasında ayrıca sorunlarım da oldu tabi. Onlar da geldi, geçti, gitti öylece. Neyse ki şu an hiçbir sıkıntım yok ve okulda da tüm sınavların bitmesiyle buraya damladım direk. Sürekli bir gel git halindeyim, bir şöyle düzgün sürekli yazamadım. Kınıyorum kendimi de. Ama sürekli aklımdan geçti bak. Bir olay oldu yazayım dedim. Sonra ne zaman yeni mekan keşfediyor olsam yazayım dedim de fotoğraf çekmedim hiç. Sonra da aman ya anı yaşayayım dedim kaldı öyle.

Düşünüyorum da hayatım baya dolu dolu geçti şu son aylarda. Değişik etkinlikler, gezmeler falan filan derken cidden yaşadığımı hissettim. Hala aşkın bu histeki payı büyük ama diğer şeyler de var işte böyle.

Bir de alakasız olarak diyeceğim de şu ki sonunda Dmoz listesine girmişim. Vallahi haberim bile yoktu ne ara olmuş bitmiş. Ama mutlu etti. Aslında çok da zorlu bir süreç olmadı, daha uzun süredir bekleyenler vardır. Neyse güzel olmuş bu da sevindirdi. Minik bir detay olarak belirttim.

Sonuç olarak, kısmen değişmiş ama hala aynı çocuksuluktaki (bir bakıma 17yim zaten, çocuksu olsam ne yazar) Titania'yı tekrardan sahneye alıyoruz. Özlediniz mi beni diye soracağım lakin yorum yok diye kalıcak aşağısı ondan korkuyorum. O yüzden sormuyorum öyle bir şey. Ama ben özlemişim buraları.

Bence bunlar da ilginizi çeker

16 yorum

  1. Haha hiç yorumsuz olur mu özledik tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ya işte saçmalığım, siz varsınız ya tabi ben de sizi çok özledim ya :)

      Sil
  2. Ne yalan söyleyeyim ben özlemişim içtenlikle yazdığın yazılarını. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaa eşekkür ederim ya mutlu ettin çok :)

      Sil
  3. Aşktan konuşuyorsak yazıma bir bakmanı öneririm öncelikle. Aşk insana o an her şeyi yapabilecekmişsin gibi bir his veriyor. Cesaret ve kararlılık. Düşüncelerini dolduruyor bazen dalgınlaşıyorsun bazen içine dolan enerjiyle yerinde duramıyorsun. Karşılıklı olduğunu görünce hele dünyalar senin zaten olmayınca o hep bastırılınca ayrı bir işkence ama. Aynı zamanda aşk insanı büyütüyor da. Bence bir insanın mutlaka yaşaması gereken bir şey. Onsuz mayamız tam oturmuyor. Eksik kalıyoruz. Son okuduğum "Kurtlara Söyle Eve Döndüm'ün arka kapağında da dediği gibi sonundaki acı bile gerekli insan için. Dünyayı anlamak için önce hissetmek aşık olmak gerek. Yalnız diğer taraftan aşk hormonlara indirgenmiş ve metalaşmış bir olgu haline geldi. En saf hislerimizi karanlığımızla kirletiyoruz. Birbirimizi tüketiyoruz. Bu da doğru değil, bu zaten aşk değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaşamamız gereken bir şey, çok karıştırılabilir bir şey ama günümüzde. Ben de bu yüzden çok tereddüt ettim en başta ama sonra pimpirikliğimi bir kenara bırakmam gerekiyodu çünkü hani sadece benim korkumdu bu, anlamıştım aşktı bu. Ben de bıraktım :)
      Sen de epey güzel betimlemişsin, teşekkür ederim yorumun için bakacağım tabi :)

      Sil
  4. yaaaaa Titania :) Çok özledim kızım seni :D İlk başta yazıyı görünce inanamadım.Hadi canım o mu yazı yazmış diye kendi kendime söylendim.Ama okudukça sen olduğunu idrak edebildim.
    Aşkın tadını almışız :) ben daha tadamadım desem :( Ayrıca Dmoz içinde tebrik ederim :) Veee de naptığını falan da anlat sonraki yazılarda.Ne de olsa sınavlarda bitmiş kafanda rahat.Hem artık buradasın dimi?Bekle beni haziranın sonlarında ben de tamamen dönücem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa adını artık söyleyemiyorum anonimsin nolur nolmaz diye ama ****(sansür)cim ben de seni çok özlemişim :D
      Öyle istemlice olmuyor ya, en beklemediğin anda hiç beklemediğin bir kişi çıkacak bence senin de karşına bak. Hatta tarih vereyim 26 Mart 2017 diyeyim de bi ihtimal tutar havam olur :D

      Sil
  5. Az önce yorum yazdım iletilmedi galiba hatırladığım kadarıyla tekrar yazıyorum :(

    Hoşgeldin! Mutlu olmana aşık olmana çok sevindim. Ben hala aşkı tadamadım malesef.
    Son paragrafa çok güldüm. Özledik ben bakıp duruyordum yeni yazı var mı diye, iyiki döndün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmemiş evet olsun hoşbulduum :) Bak gizemlikimlik'e dedim ya senin için de aynısı geçerli, sana da mı tarih sallasam hatta :D Dönmüşüm yine kaybolmuşum yine döndüm bakalım artık çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Aşık mı oldun:D Çok şanslısın ya :D Cidden şanslısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha aynı şeyi ben de her gün kendime diyorum galiba, aşık olmak ve bunun yanı sıra bunun karşılıklı olması sanırım beni en şanslı yapan şey :)

      Sil
  7. Hoş geldin efendim. . Aşkı bulmak çok zor yahu ben hala bulamayanlardanım mesela. Dmoza gelince gerçekten etkisini ileride görürsün. Ben 1 yılda kabul edilmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum. Zor da değil de şans işte, o beni buldu mesela öyle diyeyim :) Sürekli kaybolup durduğumdan bir etkisi olacak mı bilemiyorum bakalım :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yiaa ben de sizi özlemişim baya :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.