Şu Sıralar Ben #1

03:12:00



- Evime geldim, mutlu mesut uzatılmış tatilimi yapıyorum. Evden çıkma gibi bir planım yok henüz. Çürümek benim işim. Arka arkaya 4-5 filtre kahve içerek sabah 8'i gayet rahat bir şekilde görebiliyorum nihayet. İlk geldiğimde eve gece 1'de uyuyakalmıştım ki tamamen bana aykırı. Okul beni bozuyor işte. Geceleri oturmak gibisi var mı? Bu karanlık böyle iyi aferin tanrıya.

- Mutlu mesut mu dedim ? Pardon. Yeniden hasta oluyorum, hiç özlememişim hasta olmayı. Şu hırıltılı nefes alma olayı da beni öldürüyor. İnsanım ben, bozuk kettle makinası gibi ses çıkartıyorum ya.

- Yurttan ayrılıp eve çıkma işim vardı, yattı. Yurtta tıkılı kaldım sanırım. Eve çıksam çok fazla ekstrem aşırı mükemmel olurdu. Yani tek çıkmayacaktım sonuçta ve o ev patlardı. Ama çeşitli sorunlar ve güvensizlik nedeniyle başka baharlara kaldı. İki kişi evde yaşama olayını denedik ve gayet de güzel becerdik. Tabi ki saçma sapan alışverişler yapıp ekonomimizin içine edip, etrafı ekstrem derece dağıtmamızı saymıyorum. Sonuçta ekonomimiz toparlandı, ev de hayli hayli toparlandı. Ama kısmet değilmiş.



- Artık her şeyi kaçırmaktan BIK-TIM. Aralık sonunda düzenlenen İstanbul Coffee Fest'i kaçırdığım gibi şimdi de Pera Müzesi'ndeki Kahve Bahane, Sinema Şahane'yi kaçırıyorum. Aslında çok geniş bir aralıkta, 14 Ocak'tan 1 Şubat'a kadar. Ama şansa bakın ki ben o zaman aralığının tek bir günü bile İstanbul'da değilim.

- Artık yaz gelsin istiyorum. Kesinlikle kış insanı değilim, kesinlikle. Şu an hastayken bunun daha da çok farkına varıyorum. Başına pofidik yün şapkasını geçirmiş, kalın renkli atkısını boynuna dolamış, eldivenlerini takmış kahve içerek yolda yürüyen insanları görünce imrenmiyor değilim. Kış insanı olmak sevimli bir şey aslında ama ben olamam yok yani. Kalın kalın giyinmek kadar rahatsız eden bir şey yok beni. Güzel güzel mayıs ayları gelsin, şu pantolon eziyetinden de kurtulalım yet-er.

Dawn of Justice için 1 yıl daha bekleteceklere selam olsun..

- İşsizliğimden bütün Batman filmlerini arka arkaya baştan izledim ve bu işi demin bitirdim. Tim Burton'ınkileri de Christopher Nolan'ınkileri de. Ve kıyaslama yapacak olursak tamam akıcılık açısından Christopher Nolan'ınkiler daha fazla sarıyor ama Tim Burton'ınkilere de aşırı büyük sempatim var. Sanırım insanların yaptığı gibi kıyaslama yapamayacağım çok zor. Joey'e seks mi yemek mi diye sormak, Ross'a seks mi dinazorlar mı diye sormakla aynı şey.

- Son olarak buraya geri dönmüş olmanın mutluluğu içerisindeyim, çok eski sevdiğin bir arkadaşını tekrar gördüğünde oluşan his işte bildiğin. Ve artık eskisi gibi bir profesyonelleşme kaygım yok, zaten bunun da aşırı saçma olduğunu farkettim. Kişisel blog adı üstünde ve burada dsjskfhjskdhg diye paragraf yazsam bile kim takacak yani. Zaten şu an bu satırları yazmakla da düşüncemi baya belli ettim sanırım. Ve yeni bir filme başlamak üzere gidiyorum.

Bence bunlar da ilginizi çeker

18 yorum

  1. Bende kış insanı değilim ve evet böyle güzel güzel kat kat giyinip dolaşanları kıskanıyorum.Ama ben?! Kalın kalın giyinince afakanlar basıyor :D Giyinmeyince de üşüyorum.Üşümekten de nefret ediyorum.Gerçi yanımda sarılacağım biri olunca üşümeninde keyfi oluyor ama ben kesinlik yaz insanıyım :D Asla havalar çok sıcak diye şikayet etmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte sen=ben şu anda :D
      Ben de asla hava çok sıcak diye şikayet etmem ki serinleme yolları da çok güzel, denize girmek falan. Ama kışın üşümemek için kalın kalın giyinmek hiç güzel değil :D

      Sil
  2. şu an yerinde olmayı istiyorum :) Film üstüne film izlemek.O durumda olup havanın soğuk olmasına bile razıyım :(
    Yarına yetişmesi gereken 200 soruluk biyoloji ödevim var,nasıl mutlu olabilirim?Soruları yaz yaz bitmiyor.Ben bittim.ödev bitmedi ya.
    (sitem etmem gerekiyordu,sana patladı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım içinde bulunduğum boş beleş zamanın değerini iyi bilmeliyim evet :D
      Ya kıyamam sana, 200 soru insaf ama hangi hoca verir yazsan bitmez ki..

      Sil
  3. hoş geldin sefa getirdin. ya her zaman maalesef öyle oluyor bütün etkinlikler öğrencilerin tatiline denk geliyor. bazıları evlerine gitmedikleri için katılabiliyor ama her tatilde eve giden bizler her şeyi kaçırmış oluyoruz. :( bende kış insanıyım, öyle atkı bere falan takmam ama sıcaklara da hiç gelemiyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Evet orada yaşıyor olsaydım hiç sorun olmazdı işte rahat rahat giderdim de tam eve dönüyorum, arkası arkasına etkinlikler oluyor ayıp yani :(

      Sil
  4. O eski bir arkadaşı görme hissini ben de yaşadım şu anda :)
    İyi ki döndün. En sevdiklerimdensin :)
    Yaa ben de kışı hiç sevmem. Öyle dediğin gibi şalı şapkası elinde kahvesiyle kış keyfi yapanlara özenip aynı zamanda nasıl olabilir anlam veremiyorum :)
    Ben kendimi sürekli kapalı ve sıcak bir yere atma telaşında oluyorum oysa ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tatlı mısın sen de benim en en sevdiklerimdensin :)
      Kalın kalın giyinmek gerçekten zor zanaat ya, yapan yapsın ama biz yaz insanları olarak gelemeyiz öyle şeylere valla :)

      Sil
  5. Benim işsizliğe vurup altı Star Wars filmini arda arda izlemiş insanım. Sıradaki hedef sayende Batman =) Döndüğün iyi olmuş. Sana diyorum da kendim senden beter hallerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ardarda demişken aynı günü kastetmemiştim, 6sını da arka arkaya izlediysen cidden helal olsun sana Zamska :)
      Oh oh Batman'i de izle tabi ki, en sevdiğim supervillainim olur kendisi, izleyin izlettirin :D

      Sil
  6. seni görmek ne güzel gitme bir daha böyle uzun uzun!
    çok geçmiş olsun dikkat et kendine bu havalar fena çarpıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmek de öylee :) Tamamdır dikkat ederim de hala aynı durumum, hapşırıp duruyorum bakalım

      Sil
  7. Ben senin yazılarını beğeniyorum, çabalamanı gerektirecek hiçbir şey yok bence :)

    Ben de daha yeni döndüm evime, uzatılmış 5hafta tatil var. Yarısından fazlası evde geçecek. Sözde -tatil- işte.

    Kışı hiç sevmem. Yumuşacık kazakları çok sevsem de ince salaş tshirtler ve şortların rahatlığı hiçbir şey de yok. Kıbrıs'ta kalorifersiz evde donduğumu düşünürsek bu yıl daha da sevmedim kışı.

    Açıkcası aslında patates suratıma o sevimli pofuduk bereler hiç yakışmadığı için sevmiyorum ben bu kışı =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim baya mutlu ettin :)
      Olsun artık dinlenebildiğim her şeyi tatil sanıyorum, çalışmak olmasın da yeter :D
      Aynen öyle ya ince tshirt ve şort rahatlığının yerini hiçbir şey tutamaz ve ahahaha bana da şapka yakışmıyor olduramıyorum :D

      Sil
  8. Yine kaybolmadın dimi? olmuş baya yeni yazı yok =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbin temiz Zamska'cım tam da yeni yazı yayınlamak için girmiştim :D

      Sil
  9. Üzülme ya her șeyi kaçırıyorum demişsin ya bu Kışı sevmediğinden kaynaklanıyor benimde eve kapanasım var hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden bu soğukta bencede yaz gelsin çabucak :) Yaz gelince ozaman yeni aktiviteler yaratırsın kendine ne olacak :)
    Ayrıca kendine iyi bak hasta olma iyi ol :)
    Bak sende demiştin bana zaten içten duygularımızı yazamayınca kalbi olmayan bir başlık haline geliyor yazdıklarımız böylesi daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı sevmemekten ziyade mekan sorunu, İstanbul'da olsam kar kış dinlemeyeceğim ki işte :)
      Ama havalar azıcık ısınsa daha güzel gezeceğim tabi o da var :)

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.