Guess who's back, back again

17:36:00


Arınmış bir Titania karşınızda şu anda. Daha önce yazdığım ve yapmaktan hiç çekinmeyip hunhar olup sildiğim bir yazımda artık kendim gibi düşünüp Titania adıyla yazmaktan ziyade Titania adına düşünmeye başladığımı söylemiştim. Uzun bir süre boyunca buralardan ayrı kaldım, ara ara gelip malak gibi saçmaladım gittim. Sonuç olarak arındım arkadaşlar evet. O eski saçmalıklarımın hepsini de sildim ve kaldığım yerden devam etmeye geldim.

Bu malaklıklarımın arasında blogun 1. yaş gününü kaçırmışlığım da var kendime o konuda kızgınım. Bir de blogun 1. yaş gününü karıştırıp 1 ay önceden "İyi ki doğdum" tarzında abuk subuk bir yazı yayınlamışlığım var. Kaçırmak hadi neyse, ilk bunu yapıp sonra üstüne bir de kaçırmaya hadi neyse diyemiyorum.

Bir yandan da kendimi blogger kaşarı gibi hissetmeye başladım, tam tatile girdiğimizde bloga yazmaya başlıyorum. Tatil bitiyor, kullanılmış sümüklü peçete gibi kenara fırlatıyorum. Ama arkadaşlar beni de anlamanız lazım ki yatılıyım hani ve bu yüzden anonim kimliğimi deşifre etmeden yazmak çin işkencesi oluyor. Zira her yerden bir insan fırtladığından dolayı görülme ihtimalim baya yüksek.

Deşifre olma olayına da fazla kafam takılmış aslında, yani sonuçta yazdığım ne ki? Çok içsel düşüncelerimden bahsediyor değilim. Aslında bahsedebilirim de, aman neyden bahsedicem ki.. Şu sıralar biri var evet de sıkıcı yani bundan bahsetmek. Onun yerine dizi film yorumlarım, müzik listesi yaparım. Bir de şöyle bir durum var, eskiden hayatımla ilgili yazacak bir şey yok derdim. Artık çok fazla olay yaşadığımı farkettim. Yani yeri geliyor, film hayatı diye adlandırılabilecek şeyler yaşıyorum. Şimdiyse son zamanlarda yaşadıklarım aklıma geldi ve yazmadığım için pişman oldum.

Neyse artık bu geri dönüş babında yazılmış son şizofrenliğimi de sonlandırıp yeni yılın ilk yazısıyla yeni bir Titania'ya hoş geldin diyorum.

Bence bunlar da ilginizi çeker

24 yorum

  1. hoş geldin gitme bir daha hiç değilse hafta bir yazı yayınla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ya kendime kızıyorum o konuda, ama bundan sonra bir daha gitmem böyle bunu ikinci yapışım ve son olsun :)

      Sil
  2. oleeeeey hoşgeldiiiiin gelcem yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve deep de bloga yorumunu bıraktığına göre resmi geri dönüşüm gerçekleşti eheheh bekliyorum gel :)

      Sil
  3. eh biliyon ilk keşfedenim ki seniiiii hatırlıyon muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamaz olur muyum, ilk yazımı yayınlar yayınlamaz bir yorum gelmişti deeptone diye. daima bende yerin ayrıdır zaten o zamandan beri :)

      Sil
  4. Hoşgeldiiin (: Çok mutlu oldum. Okul zamanı yazamadığım için bende senin gibi hissetmiştim ama sorunlu bir internetle çok zor oluyor :D Telefondan yazmayı da hiç istemedim. Sonuç böyle oldu (:

    Seni tekrar görmek çok güzel iyi ki geldin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Evet ya hepimiz aynı dertten muzdaribiz, telefondan da zaten olmaz :)
      Ben de seni görünce çok mutlu oldum çok çok teşekkür ettiim :*

      Sil
  5. ama anlat işte şu maceraları. yurttakiler burda diildir herhaldeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oturup yazısı yazılabilecek gibi değiller ki anlatılmaz yaşanır modu :)
      Ben de laf aralarında birkaç şey sokuştururum öyle öyle :)

      Sil
  6. Yazı başlığını melodisiyle birlikte okuyan ben şuan şarkıyı oturdum dinliyorum :D :D
    Hoşgeldin! Yaz ya kasma kendini o konuda çook :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah işte beklediğim etki :D
      Hoşbulduum, yazacağım artık vakit buldukça :)

      Sil
  7. ama yaaa,benim yorumlarım neden gitmiyor?
    Neyse pes etmiyorum ama bu sefer lafı kısa tutuyorumm :)
    titania bir daha bu kadar boşlama.Sen böyle yaparsan ben napim :)
    Özletme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh gelmiş bu seferki tam zamanında pes etmişsin :)
      Tamamdır özrümü iletiyorum ama neden öyle dedin ki ya sen benden daha istikrarlısın :)

      Sil
  8. Deşifre olma fobim var benim. Korkunun ecele faydası yok ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var o malesef ama şöyle düşünelim, olsak bile nolacak ki :)

      Sil
  9. Bende de var deşifre olma fobisi :) Hoşgeldin bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Hepimizde var ya anlaşılan o fobi :D

      Sil
  10. geç kalmışım geldiğini görme konusunda tüüü bana :)
    sanırım deşifre olursak artık rahat rahat yazamayacağımızı bilme korkusundan kaynaklanıyor bu deşifre olma fobisi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsuun geç de olsa geldin sonuçta :)
      Aynen ya kesinlikle öyle şu an çok mantıklı buldum :D Yani eski yazılar sorun teşkil etmeyecek ama yazılar yazarken şu da okuyabilir mantığıyla yazamayacağız

      Sil
  11. Yahu ben bu yazıya yorum yazmıştım diye hatırlıyorum, yazmamış mıyım? Salak gibi geldim bir de cevaba bakiyim dedim. :)

    Hoşgeldin! Deşire olma konusunda korkuların varsa yazıyı önce ayrı bir yerde yazıp sonra bloga kopyala yapıştır yapabilirsin. Düzenlemek sorun olabilir ama en azından açıkca blog yazdığım görülmez. Deşifre olsanda çok sorun olacağını sanmıyorum ben. Ben yanlarda ekstra sayfalar bulundurup biri geldiğinde hemen değiştiriyorum. Yazı okuyorum ya da mail yazıyorum vs diyorum çünkü klavyem çok takırtı yapıyor. Herkes merak ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha düşünmüşsün zamanında o da yeter :)
      Çok mantıklı geldi bak bu, zaten hep günlük yazıyorum bilgisayarda insanları kovuyorum, bunu da yapabilirim. Açık açık blogger görünmediği sürece sorun olmaz :)
      Ahahaha bir keresinde ben de bloga yazarken çok jete bağlamışım. Napıyosun falan olmuşlardı o zamandan beri tedbirliyim :D

      Sil
  12. İlk bu yazına yorum yapmam gerekirdi dimi :)
    Sende tekrar hoşgeldin ozaman hep gönlüne değicek yazıların olsun bundan sonra :)
    Of o blogun ilk yılını kaçırma olayı vijdanını rahat bırakmıyor dimi seni çok iyi anlıyorum bu durumda aynı huzursuzluğu yaşıyoruz :)
    Kesinlikle ama blogumuz kirli bir peçete değil ona yeniden döndük işte ara vermek diyelim buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi kaçırdın ya, bir de geri sayım yaparken bu hale geldim utanıyorum kendimden :)
      Aynen öyle ara verdik bitti geri döndük, iyi ki de döndük :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.