Ve Sonunda Tatil Hazırlıkları

00:33:00



Sürekli "Artık tatiiill, yeteer bıktıım, ben de denize girmek istiyorum" diye yakarışlarda bulunuyordum ve sonunda artık beklediğim tatile çok az kaldı. Yeter artık ama cidden, bütün arkadaşlarım yurtdışılarına da çıktılar, yazlıklarına da gittiler ben hala mal gibi evde oturuyordum. Bir de bizimkilere çok dedim bi yazlık alaydınız da oturaydık diye ama bir yerde çakılı kalmayı hoş bulmadıklarından yanaşmadılar hiç, sonra da üşendiler falan bir yer bulmaya. Ben de her yıl melül melül tatil zamanını bekliyorum işte böyle. Ay neyse sonunda bu Cuma sabah Kıbrıs'a gidiyoruz işte.

Ben çok takıntılıyımdır valiz hazırlama konusunda. Bir yere gideceksem olabildiğince erken hazırlarım falan ve hani içine koyulması mantıklı sayılabilecek her şeyi koyarım. Tamam bazen mantıksızlaştığım da olabiliyor, mesela demin valiz hazırlarken bütün yazlık gardrobumu valizin içine koydum. Ama mantıklı bir sebebim var, orada ne giyeceğime karar veremedim yani. Canım ne isterse o an onu çıkarıp giyebilmek gibisi varken niye illa seçip götüreyim ki? Neyse zaten sonra bütün diğer eşyalarımı da koyup valizi kapattıktan sonra valizin 25 kilo çıkmasıyla baya bir şeyi geri çıkarttım. İçim acıdı her çıkardığım şeyde ama olsun artık. 

Ayrıca çok alakasız olacak ama buradan her sabah çeşitli NR1 hitleriyle beni uyandıran yan komşuya da burdan selam olmadığı çok açık bir şeyler yolluyorum. Ya geçtiğimiz gün zaten elimde bir kitap vardı, bırakamayıp sabah 6'ya kadar okudum. Sonra gittim yatağa "Oh artık öğlen 3'e kadar falan uyurum yarın da çıkmam dışarı" düşünceleri arasında. Sabahın 11 buçuğunda ben senin aptal saptal şarkıların yüzünden uyanmak zorunda mıyım? Hayır bir de rüya görüyordum o sırada, rüyamın arka fonunda onun o sırada çaldığı şarkı olan Jason Derulo'nun Wiggle diye iğrenç bir şarkısı var ya o çalıyordu. Bir de rüyamda mindfuck yaşadım onun yüzünden. Ulusal yayın yapmasına gerek yok bence şarkı dinlemek istiyorsa, en sonunda camına yumurta falan fırlatacağım o olacak. 

Neyse çok uzattım ben, sonuç olarak ben şimdi hesaplamaya üşendiğim kadar bir süre yokum. Zaten bilmediğim kadar bir süredir de uğrayamıyordum buraya okunacak da bir sürü yazı birikti. Uğramamam için de mazeretim var ama kendimi teknoloji diyetine alıp kitap okumaya verdim. Sonunda bunu başardım ve 4 gün kadar bir sürede 3 kitap bitirdim. Demek ki isteyince oluyormuş. 

Bence bunlar da ilginizi çeker

10 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. oh oh. 300 500 :)) Canim bir sorun güzünden blog adresim degisti. Okuma listende güncellersen cok sevinirim. http://karaboncuque.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Şimdiden iyi tatiller o zaman ;)
    Ayy ne gicik bi durum su muzik olayi ne anlayissiz insanlar var ya!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bi tatil olsun :*

    YanıtlaSil
  5. Canım benim iyi tatiller mi desem döndün mü tam bilemedim ama umarım çok güzel geçiyodur :)

    YanıtlaSil
  6. Özledik yazılarını :) Umarım güzel zaman geçiriyorsundur.

    YanıtlaSil
  7. Titania aynı zamanlarda tatile gittik sayılır. Ben geldim tatile gittiğimi bile unuttum.Sanki üstünden aylar geçmiş gibi. Ama sen hala yoksuuunn :D
    Allaaam bu tatilden ben de istiyorum yaa :)

    YanıtlaSil
  8. ben bu yazıyı 2 ekimde nasıl gördüm. Ona şaşırıyorum he :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.