Dizi Tavsiyesi : 2 Broke Girls

19:41:00



Tam da böyle bir başladım mı kendini arka arkaya bölüm bölüm izlettirecek dizi arayışındayken 2 Broke Girls ilaç gibi geldi bana. Tamam bir sürü dizim var şu an izleyebileceğim ama ben daha çok böyle insanı yormayan, izledikten bir süre sonra sıkmayan tarzda eğlenceli bir dizi arayışındaydım. Bu diziyle de aradığımı bulmuş bulunuyorum.

İlk olarak konudan bahsedelim. Başrolde iki karakterimiz var. Max ve Caroline. Max babasız büyümüş, hayatı pek de parlak olmayan bir garson. Caroline da çok zenginken babasının dolandırıcı çıkmasıyla tüm mal varlığını kaybeden ama buna rağmen tüm iyimserliğini koruyan bir kızımız. Caroline'ın Max'in çalıştığı yere gelip işe başlamasıyla bu ikisi tanışır. Max'in tüm huysuzluklarıyla ve Caroline'ın tüm iyimserliklerinin zıtlıklarına rağmen birbirlerine iyice bağlanırlar. 

Ha tabi dizinin bahsetmediğim ana konularından biri, bu iki kızımız Max'in cupcake'lerini satıp para kazanacakları bir fırın açma derdinde. Bunun için para biriktiriyorlar ve her bölüm sonunda "çiçııınk" eşliğinde biriktirdikleri para miktarı yazıyor falan. Çok sevimli bence.


Dizinin komedi kısmından bahsedecek olursak, öyle aman aman güldürdüğünü söyleyemem. Yani kahkaha atmıyorum belki ama esprilerinde gülümsetiyor. Bir de Oleg, Earl ve Han gibi yan karakterler de iki baş karakter dışında önemli bir yer tutuyor dizide. Mesela Oleg'in her sahnesinde gülümsememek elde değil.

Ayrıca değinme ihtiyacı duyduğum bir konu daha var. Max'i canlandıran Kat Dennings'in oyunculuğu bu konu da. Biraz dizinin yorumlarına bakındım, diziyi Kat Dennings için izlediğini söyleyenler bile var ama ben tam tersine oyunculuğunun biraz yapay olduğunu düşünüyorum. Biraz repliğimi söyleyeyim de kurtulayım havasıyla birlikte esprileri yaparken bir yapaylık var yani. Ama olsun yine de batmıyor bana, severek izliyorum.

Neyse kısacası dizi her bölümü 22 dakikalık, öyle aman aman çok güzel demeyeceğiniz ama eğleneceğiniz tarzda bir dizi. Sizin de tam olarak en başta tarif ettiğim tarzda bir diziye ihtiyacınız varsa kesinlikle öneririm. ^^

Bence bunlar da ilginizi çeker

15 yorum

  1. ah ben de yazın başlarındayken başlamıştım hani öyle yeni sezonu merakla bekleyeceğim değil de boş zamanda izlenecek harika bir dizi, harika bir ikili :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak boş zamanlarda izlemelik aynen :D
      Ben de 3. sezonun başlarındayım ama bu hızla biter yakına :D

      Sil
  2. benim de sevdiğim çerezlik dizilerden, gayet eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 22 dakika bi de kısacık tam çerezlik :)

      Sil
  3. Bu kızları seviyorum ya =) Çok güzel anlatmışsın sende =) 22 dakikalık her dizi bence bir harika =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Ben de hiç tahmin etmezdim ama bağımlılık yarattı bende dizi, bir deneyeyim güzel miymişten her gün mutlaka canımın izlemek istediği bi dizi oldu yani :D

      Sil
  4. Caroline ya yok böyle saf, komik =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Caroline çok tatlı, arada fazla şımarık olsa bile sevilmemesi imkansız :)

      Sil
  5. :D iki komik, güzel ve muhteşem kız hatırına izliyorum; yan karakterlerini uyuz olduğum dizi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan karakterleri nasıl uyuz olabilir ya, oleg ve han sevilmez mii :(

      Sil
  6. Hep izlesem mi diyorum sonra unutuyorum :)
    Belki izlerim hiç belli olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldım ama izle izle :D

      Sil
  7. ben sırf baş rolde ki iki muhteşem kız için izliyorum yan karakterler çöp bence. :D

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bloguna bayıldım. Nasıl bu kadar büyüttün ve tavsiyelerin nelerdir, çok merak ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, yaa çok teşekkür ederim. Utandım şimdi. :P Tavsiye verecek bir halim de yok aslında, büyütmüş sayılır mıyım onu da bilmiyorum. Yıllandım diyebilirim ama. :D Genelde canım ne istiyorsa onu yazdım ama kesin olarak diyebileceğim şey hep içten bir şekilde yazdım. :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.