Şu Sıralar Neler Dinliyorum? #5

14:09:00


Nisan'dan beri neler dinlediğimin yazısını yazmıyormuşum, bunu farkedince hemen yazmak için işe koyuldum. Öncelikle seçeceğim şarkılarda çok zorlandım çünkü cidden çok fazla şarkı dinliyorum şu sıralar ve eskilere de bağımlılığım sürüyor. İşte öyle böyle 10 tane şarkı seçtim. Öyle böyle dediğime de bakmayın seçmekte zorlandım anlamında. Hepsi de çok sevdiğim şarkılar. Yani aşağıya yazarken bile herhangi bir sıralama yapmamama rağmen yine de alt tarafta kalan şarkılara üzüldüm falan. Açıkçası en çok sevdiğim liste bu oldu tüm listelerim arasında. Neyse ben uzatmayayım da listeye geçeyim. ^^


The Death of You And Me
Noel Gallagher's High Flying Birds


Rox In The Box
The Decemberists

A Little Piece of Heaven
Avenged Sevenfold


The Suburbs
Arcade Fire


Riot
Three Days Grace


Hard to Explain
The Strokes


Little Shocks
Kaiser Chiefs


Come Closer
Miles Kane


ÜBerlin
R.E.M


Brick By Brick
Arctic Monkeys


Bence bunlar da ilginizi çeker

11 yorum

  1. Vallahi ben bu şarkıların hiç birini dinlememiştim. Hepside güzel şarkılar. Paylaşım için teşekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, ne güzel beğendiysen ^^

      Sil
  2. Çok çok güzel ve benim zevklerinde de oldukça paralel bi liste. Sanırım önceki 'Ne Dinliyorum'larına göz atsam iyi olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Serotoninimi yükselttin resmen :)

    Bir yandan dinliyor bir yandan yazılarını okuyorum ve de kıvrılmaya benzer bir dans etme çabası içinde bulunuyorum şuan (The Decemberists'i dinlemekteyim pek tabii)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yorumunu okuyunca serotonim yükseldi :)
      Çok mutlu oluyorum bu tarz yorumlar okuyunca ve bence de Rox In The Box'ın ritmi çok güzel :D

      Sil
  4. Hiçbirini dinlemedim,yeni yeni müzikler.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni şarkılar iyidir ya bana da lazım araştıracağım bir ara :)

      Sil
  5. ayy hepsi de benim çok sevdiklerim ^^

    YanıtlaSil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.