Salaklık, Sakarlık ve Bir Şeyler Daha

14:02:00


3 yıldır falan küs olduğum arkadaşıma mesaj attım buluşalım diye. Sebebiyse rüyamda görmüştüm falan aramız baya iyiydi. Dedim bu bir işaret herhalde. Gerçi samimi söylüyorum hani küsmemizde benim hiçbir suçum yok. Olsa zaten ben özür dilerdim. Öyle özür dilemekten çekinen bir insan değilim, haksız olduğumda kabullenirim bu durumu.

Neyse biz buluştuk işte. Bir tuhaf oldu tabi 3 yıldır görüşmüyoruz. İlk olarak niye küstüğümüzü açıklamaya giriştik. Bir baktım bu karşımda mırın kırın ediyor falan. O an bir tiksindim ondan. Haksızsın hala kabullenmiyorsun demedim ama tartışma olmasın diye. Sonra kendimden daha da çok tiksindim neden mesaj attım diye. "Salak mıyım neyim zaten her gece istisnasız rüya görürüm. Her rüyamda istisnasız tanıdığım 10 insanı görüyorum. Şimdi bu kızı gördüm diye niye mesaj attım ki?" düşünceleri arasında kendimden tiksinmeye devam ettim. Onla bi kafede oturduk bişeyler yedik falan. Sözde aramız iyiymiş gibi davranıyoruz ikimiz de ayıp olmasın diye. Yani ben öyle davranıyordum onu bilemem. Sonra görüşürüz dedik ayrıldık. Büyük ihtimalle görüşmeyeceğiz, tınladığım da söylenemez.

Başka bir konu da şu sıralar benim sakarlığım aldı başını gidiyor. Sürekli kendime bir şekilde zarar veriyorum. Ya kaynar su döküyorum bir tarafıma, ya bir yerimi bir yere çarpıyorum. En son bisikletten uçmamla sakarlığımın doruk noktalarına ulaştım. Nasıl uçtun diyecek olursanız, bildiğiniz uçtum ve yere yapıştım. Hani düşünce elini yere koyar yapışmazsın ya. Öyle bir iniş yaptım ki herhangi bir savunmaya geçmem mümkün olmadı. Şu an yüzüm mayın tarlası gibi, her tarafında ezikler var ve bu beni delirtiyor. Yani acımasını geçtim artık ama izi kalmasın bari diye dualar ediyorum. Kalmazmış, öyle dediler. Valla herhangi bir yerimde hafif bile olsun leke kalırsa baya üzülürüm ya. Zaten yeterince yara ve yanık izim var bir de yüzümdekine katlanamam.

Bir de yine evdeyim. Ama bir ara yine İstanbul'a gideceğim çünkü sıkılıyorum burada. Kıbrıs'a tatile gideceğim Ağustos'un 8'inde o zamana da gün sayıyorum. Yeter artık ya hala denize giremedim zaten. Yanlış saymadıysam 17 gün var. Bir yandan hemen gelsin istiyorum bir yandan da gelmesin istiyorum çünkü o zaman okulun açılma tarihi de yaklaşmış oluyor. Aslında o durum karışık. Yani okul açılsın da istiyorum ama açılmasın. Yani ne bileyim mesela sadece tenefüslerden oluşan, sınavların olmadığı bir okul alamıyor muyuz?

Şeyden de bahsedeyim. Benim 2014 yılı Ocak ayı itibariyle bir planım vardı. Bu yıl 52 tane kitap okuyacaktım yani her hafta 1 kitaba denk gelecekti. Peki şu ana kadar kaç tane mi okudum? 17. Ya ben bu kitap konusunda tamamen yaz tatiline bel bağlamıştım, oh boşum hiçbir işim yok diyerek. Bundan sonra da 52 yapmam imkansız. 30 falan anca olur artık. Neyse ben bu konuyu Aralık ayında senenin kapanmasına yakın tekrar deşeceğim.

Bence bunlar da ilginizi çeker

33 yorum

  1. Kendinden neden tiksiniyorsun? Bence çok hoş bir şey yapmışsın. Haklı olduğun halde ikinci bir şans vermek istemişsin karşında ki kişiye. O değerini bilemiyorsa yapabileceğin bişey yok. Ama bunun için kendine kızmak yerine tebrik etmen gerek bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimden tiksinmeyi şaka anlamında söylemiştim ya, ama yine de bir gıcık oldum orada kendime ikinci şansı verdiğim için. Haklısın aslında ben yine de doğru olanı yapmışım :)

      Sil
  2. Taze arkadaş kazığı yemiş biri olarak diyorum boşver =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş kazığı can sıkıcı bir şey ama ya cidden asıl senin işin zor, ben artık kazığı yiyeli uzun zaman oldu zaten istemesem bile boşverme durumundayım :D

      Sil
  3. Fındıkım ya dikkat et kendinee :(
    Bu arada bir kez dargınlık girince araya toparlamak mümkün değil zaten boşver senin için rahatladı en azından ;)
    Ya aslında yıllık belli sayıda kitap okuma işini bende düşünsem iyi olacak tekrar sinir olduğum bi kitaba denk gelip tekrar kitap okumayı bırakmak istemiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatsizlik konusunda dünya markasıyım ben ya :(
      Aynen öyle zaten uzun zamandır düşünüyordum barışmak için bir şeyler yapmayı da elimden geleni yapmış bulundum böylece :)

      Sil
  4. Sakarlığının sebebi sen değilsin canım, sert gezegen açıları
    Şu aralar -daha doğrusu Ağustos'a kadar- uyarıyordu zaten astrologlar kazalara dikkat diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yok ya ben hep sakarım, gezegen açılarından kaynaklanmıyor benim durum :D

      Sil
  5. Uww çok kötü olmuş yaa. Kalmaz dediyse doktor kalmaz üzme canını. Ben kaç kitap dedim hatırlayamadım ama bu ara işler bende de pek parlak değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalırsa da artık bir şeyler falan sürüp geçirteceğim olmaz yani böyle :D
      Nolacak bizim halimiz ya, bir ara heveslenmek için kitap alışverişine çıkıp 5 tane falan alacağım belki gaza gelip okurum artık :)

      Sil
  6. Kitap okumayı planlanak olmuyor ya içlerinden biri sıkıcı çıkıyor ve insanın okuma isteği gelmiyor falan ertelenen kitap zamandan çalıyor :) plansız oku bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında kitap alırken fazla seçici olduğumdan hiç sıkılıp okumaktan soğuduğum kitap olmadı ama sorun şu ki kitaba başlamam uzun sürüyor, başlasam hemen bitireceğim aslında :)

      Sil
  7. Biliyor musun bende senin gibi yapmıştım ama hiç değmiyor.Sen de boşver.En iyisi bu :)
    sakarlık :) ben de zaman zaman oluyor.Mesela 1 ay boyunca hep sakarımdır,3 ay değilimdir :) garip işte.Sen de kendine dikkat et :)
    Yaa ben de pek kitap okuyamadım yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yine 1 ay sakar olup 3 ay olmamak iyi ya, ben 12 ayın 11inde sakarım :D

      Sil
  8. Bence kendinden tiksinmene hiç gerek yok. Sonuçta rüyanda görmüşsün ve merak etmişsin. Buluştun, küsmenizde senin bir hatan olmadığını tekrar anladın ve için rahatladı. Takma kafana. ;)

    Sakarlar ve bisikletle uçan insanlar klübümüze hoş geldin. :) kimseye söyleme ama ben de acayip dakar bir insanım. Vücudumun her yeri yanık ve yara izleri ile kaplı. Ama zamanla geçiyor merak etme. :)

    Temmuz'un ortası olmuş daha denize giremedim. Derim kurudu derim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya, içim rahatladı şimdi o naparsa yapsın :)
      O zaman sen=ben, bende de izler aynı. Zamanla geçiyor izleri de ama bir kaç tanesi var hiç geçmeyecek gibi, ilaç sürüp duruyorum artık :)
      Ben de giremedim ya poof, artık ben gün saymaya devam edeyim :D

      Sil
  9. 3 yıl görüşmediğim birininin telefonun silseydin keşke. Ben silerdim mesela. Zaten 3 yıl geçmiş yine akıllanmamış demek ki iyi ki küsmüşsün. Bisiklet olayına gelirsek de bisikletden düşmek bu işin doğasında var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne olur ne olmaz diye yakın zamanda adlarını bile unutacağım insanların telefon numaralarını silmiyorum, bulunsun ya nolacak :D
      Evet bisiklet süren insan düşmeyi de göz almalı da benim gibi yere yapışmak kötü oluyor :D

      Sil
  10. Şu ayıp olmasın diye yaptıklarımız yok mu :D
    Bisikletle ölüm ile yaşam arasında sürdüm sonra yaşıyoruz hala , kendine dikkat et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden ayıp olmasın diye ne kişilere katlanıyoruz ya :D
      Tamam dikkat ederim, herhalde uzun bir süre sürmeyeceğim bisikleti de :D

      Sil
  11. Öylesi hiç arkadaşın olmamış ki boşver yani
    Bisiklet aslında çok tehlikeli bende düşüp ellerimi ve dişlerini parçalamıştim :/ inşallah iz kalmaz.
    O dediğin okuldan bende istiyorum :)) tatile gün saymak ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ya arkadaşım olsaydı böyle yapmazdı
      Ellerini geçtim de dişlerini mi, ay çok kötü :/
      O okuldan kim istemez ki ya :D

      Sil
  12. Geçmiş olsun tatlım.Yüzündeki yaralar için bir doktora görün istersen en azından cildi yenileyici besleyici bir krem önerir.Daha çabuk geçer.
    Kitap konusunda aynıyız.Hep daha çok okuyacağım desem de yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim ^^
      Ya neyseki açık bir yara falan yok, sadece ezikler falan. O yüzden iz kalmaz büyük ihtimalle, kalırsa da contractubexle falan geçireceğim :)

      Sil
  13. sen sana düşeni yapıp görüşmüşsün boş ver canım gerisi onun bileceği iş :)
    dikkat et azıcık yahu okurken içim bir tuhaf oldu :( hem geçer izler merak etme sen iyi olmaya bak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ya rahatlattınız bu konuda, hem elimden geleni yaptığımı biliyorum hem de kötü hissediyorum çünkü :)
      tamam dikkat ederim, zaten bundan sonra dikkat etmem şart oldu yoksa cidden başıma bir şey gelecek :D
      öptüm ben dee :*

      Sil
  14. degişik bir şey olmuş, ben aramazdım sanırım.
    aman boşver 30 olsun 52 kalsın kenarda, seneye yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma çok kere geldi de boşverdim, en sonunda içim rahatlasın diye attım mesajı :)
      umarım seneye yaparım bari ya :)

      Sil
  15. Kendinden neden utanıyorsun ki? Bırak o kendinden utansın,sen büyük bir adım atmışsın ve büyüklük sende kalmış.:)Bende çok sakarım ya ya bardak kırıyorum ya kafamı ya ayağımı ya kolumu bi yerlere çarpıyoru:D.İz kalmaz sanırım,geçmiş olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun utanacağı yok zaten :D Sinir oldum ama orada ya kendime cidden, insan bazen iyi şeyler yapınca bile kendine kızıyor ya öyle :)
      Kafanı ayağını kırma da bardak falan sorun değil, teşekkür ettiim :)

      Sil
    2. Aslında onlar çoktan oldu;Kafam yarıldı,kolum kırıldı kaynamadı sonra bacağım çoğu kez incildi,parmağım yarıldı falan. :D

      Sil
  16. Salaklık olarak düşünme,boşver o tiksinsin kendinden. Hiç değişemiş demek ki.
    Sakarlıklar benim de aldı başını gidiyo :D İki gün artarda merdivende düştüm. Her yerim acıyo :(
    Ah o kitap planları.. Benim de suya düştü hepsi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun tiksineceği yok ama olsun ben onun yerine ondan tiksinirim :D
      Napıcaz bu sakarlıklarımızla biz ya, benim de en çok kurduğum cümlelerden biri "Canım acıyor yaaa" oldu :(

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.