Plaza Mimi

22:49:00

Plaza Sesi nam-ı değer Plaza Kaşarı mim yazılarını okurken aklına bazı sormak istediği sorular gelmiş ve böylece kendi mimini oluşturmuş. İlk olarak çok teşekkür ediyorum beni mimlediği için. Bir de Ruhsuz Atmaca da aynı mimi paslamış bana ona da teşekkür ediyorum. ^^

1) Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı ki?
Kendime anonim takılmak için isim ararken birden aklıma geldi Shakespeare'in Bir Yaz Gecesi Rüyası oyunundaki Titania. Bir de periler kraliçesi falan, beğendim öyle olsun dedim. Çöplüğü kısmını da başka bir mimde açıklamıştım sanırım. Hatta tam olarak "Her Titania kendi çöplüğünde öter." demiştim.

2) Hayatının en acı olayı ne? Ölüm dışında,sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?

Şimdi cidden bu soruyu bilemiyorum ya. Allah'a şükür başıma çok kötü bir şey gelmedi. Arkadaşlarımdan ihanet edenler falan oldu ama öyle çok acı olarak değerlendiremem, takmadım pek kendi dünyalarında takılsınlar onlar. Sanırım en acı şey dedemin ölümüydü. Çok küçüktüm daha o zamanlar gerçi.

3) Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?
Olmaz mı, aslında bana kalsa dünyayı bile dolaşırım. Değişik yerler görmek, değişik kültürleri tanımak falan çok güzel bir şey ya. Ama asıl en çok istediğim şeyi söyleyeyim. 1 sene kadar Paris'te yaşamak istiyorum. Yani tüm bir senemi orada geçireceğim, normal bir vatandaş gibi yaşayacağım falan. Neden bilmiyorum sanırım okuduğum bir kitaptan geliyor bu istek.

4) Hayatının kitabı ne?
Hayatımın kitabı hıım, çok geniş bir soru bu ya. Hani seni en çok etkileyenler falan denilse cevap verebilirdim de. O zaman ben de beni en çok etkileyenleri sayayım. Şeker Portakalı'nı okuduğumda aşırı etkilenmiştim, herhalde tüm hayatımda en çok ağladığım kitaptı. Onun dışında Fareler ve İnsanlar da beni çok etkilemişti. 

5) Koleksiyonun var mı? Varsa ne?
Malesef yok. Ama yapacağım kararlıyım bu konuda. Doğru düzgün biriktirdiğim tek şeyler hatıra değeri taşıyan eşyalarım ya da mektuplar, konser biletleri tarzı şeyler falan. Onlar da koleksiyon sayılmaz zaten.

6) Hangi enstrüman olmak isterdin?
Ya şimdi önümde çok fazla seçenek var ama piyano diyorum. Hem çaldığım enstrüman olduğundan gözümde değeri daha fazla hem de piyano sesi çok mükemmel ya huzur veriyor.

Mim için tekrar teşekkür ediyorum Plaza Sesi'yle Ruhsuz Atmacaya. :)
Mimlenenler: Keyaki, Puella ve Spotty

*Cuma'ya kadar yokum. Temmuz'un başında eve gelmiştim de yine İstanbul'a gidiyorum gezmeye sonunda. Yoksa evde çürüyüp ölecektim artık. Haber vermeden ortadan kaybolmayayım dedim.


Bence bunlar da ilginizi çeker

16 yorum

  1. Bol bol gez fındıkım musmutlu tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımın içii :) Daha tatile gitmeme çok var ne yazık ki 20 gün falan daha bekleyeceğim :(

      Sil
  2. Paris'in bir olayı kalmadı, başka yerlere yönel :)))
    İstanbul gezilecek yer değil yaw... Yirmi küsür senedir İstdayım, keşke olmasam :))) Çok teşekkür ederim mim için, cidden mutlu ettin beni. Eğer sıkıntı olursa İst. haber et... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya paris her zaman aşktır bence :)
      Ben de istanbul'da okuyorum zaten de seviyorum ya orayı, sıkılmam ben İstanbul'dan (trafikte olmadığım sürece tabi :D )
      Ben teşekkür ederim ya mimleyen sensin hem de yorumun için de teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben de piyano çalmayı isterdim :)
    Tatil başladığından beri nerdeyse hiçbir yere gitmedim hala yaşıyorum sen de denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyano çok mükemmel bir enstrüman ya :)
      Yok ben yapamam öyle içim daralıyor gezmem bir şeyler yapmam lazım :D

      Sil
  4. İyi tatiller o zaman sana :))

    Ayrıca yazını da çok beğendim emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok çok teşekkür ederim. Çok sevindim adımı görünce. Bilgisayara geçince hemen yapacağım. :)
    İyi tatiller. Bol bol fotoğraf çek de bizde görelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, bakıyorum hemen şimdi mimine :)
      Ve hiç fotoğraf çekmedim ya alışverişe gittim gibi bir şey zaten artık asıl tatile gidişimde :)

      Sil
  6. İyi tatilleer :)
    Habersiz bir yere gidince kendimi suçlu hissediyorum ben de :D
    Kendimize koleksiyon yapacak birşey bulmak lazım :) Benim de yok :)
    Gelince hemencik yaz özleriz bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)
      Ben okul zamanı 4 ay falan mı ne kaybolmuştum ya sonra zaten habersiz hiçbir yere gidemez oldum :D
      Ben koleksiyon için acaba postcrossinge falan mı başlasam diyorum :)

      Sil
  7. İyi tatiller . Ya ben yorum yazdım sanıyordum .Demek ki yazmamışım. Güzel cevaplar. Piyanonun sesi de müthiştir .Doğru tercih olmuş:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettiim :)
      Piyano aynen ya müthiş, aslında değişik enstrümanları falan da düşündüm de yok yok piyanoyu aldatamam :D

      Sil
  8. Şeker Portakalı çok güzel ya (:
    Tatil nasıldı? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil değildi ya yanlış anlaşılmışım sanırım :)
      Sadece İstanbul'a alışverişe gezmeye falan gitmiştim daha tatile gitmeme var :)

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.