Napıyorum Falan Filan

04:27:00


Başlığın ne olması üzerine o kadar çok düşündüm ki en sonunda "Başlıksız Yazı" yapacaktım. Dedim o kadar ciddi de olmasın, bari "Napıyorum Falan Filan" olsun. Tamam bu da saçma ama of. Her yazımın başlangıcında 1 paragraf boyunca başlık bulamadığımdan ve başlığımın saçmalığından bahsetmekten bana da gına geldi, kapatıyorum bu konuyu.

İlk olarak bir düşüncemi açıyorum sizlere. Sanırım ben blogun bu şeklinden sıkıldım. Ya en başta çok sevimli falan gelmişti de şu an bakınca şu mavi bulutcuk çok sıktı artık beni. Baydı anlayacağınız. Blogun temasını tamamen de değiştirmekten korkuyorum, içime sinmeyen en ufak bir yer olursa yüzyıllarca orasıyla uğraşırım çünkü ve tamam itiraf ediyorum aklımda pek bir fikir yok. İlham almam lazım bir yerlerden.  
Bir de eski yazılarımın tamamını sildim. Eskiden kastım biliyorsunuz, blogun adresini bir kere değiştirdim. İşte eski zamandaki yazıları silmeye kıyamamıştım ama demin sildim. İçim acımadı değil, acıdı ama birazcık temizlensin istiyorum burası. Erken bayram temizliği gibi düşünün eheheh tamam komik değil. Espri de değildi zaten. Neyse ya kesin değiştireceğim ben temayı baya. Şu an sade zaten ama daha sade bile yapabilirim. 

Ayrıca hayatımdaki önemli gelişmelerden birini de söyleyeyim.. Diş teli takacağım. Yani aslında öyle çok şart falan değil ama bilmiyorum hafif bir çarpıklık var. Bir de ben 32 diş sırıtırım fotoğraflarda, hatta bazen işi abartıp olmayan dişlerimi bile ortaya çıkararak 36 diş falan güleceğim o derece. Tamam abartmayayım ama yani durum böyle olunca fotoğraflarda o hafif çarpıklığın beni rahatsız ettiği kanısına vardım. Dişçiye gittim, 8 ay takmam yeterliymiş. Alt tarafa takmama gerek bile yokmuş falan filan bir şeyler dedi. Mutlu oldum ben de. Çok korkuyordum yani 2 yıl falan derse diye. Neyse taktırıp atlatayım istiyorum bu diş teli işini de.

Onun dışında hala denize giremedim çıldırmanın eşiğindeyim!!! Ya bütün arkadaşlarım "denizden çıktım ben de işte eheh" temalı fotoğraflarını atıyorlar ve ben mal gibi oturup sezon sezon dizi bitiriyorum. Ağustos'ta gideceğiz tatile de falan da, bayramdan sonra. Çok özledim ama ben denize girmeyi ooff. Tamam işlerimiz falan vardı ama yine de ne bileyim bence gidebilirdik daha önce de. Bu konuda sinirliyiim.

Sezon sezon dizi izleme işine gelelim. Game of Thrones izlemek yerine Buz ve Ateşin Şarkısı serisini okuduğumdan diziyi 2. sezonun yarısında bırakmıştım sonradan izlemek üzere. Devam edeyim bari bu yaz dedim. 4. sezondayım şimdi. Arada azıcık farklılıklar var kitapla, onlara da sinir oldum biraz ama aslında çok da sorun değiller yani. Eninde sonunda aynı kapıya çıkıyorlar. 

Joffrey'nin öldüğü bölümü de demin izledim. Bilmeme rağmen kalkıp halay çekesim falan geldi sevinçten. Çirkin şey ya, ölürken daha da çirkindin. Geber pislik. İşin komik kısmı Ramsay ,yani Bolton Piçi, Joffrey'den çok daha pislik biri ama ona karşıysa ayrı bir sevgi besliyorum. Psikopatlığı bile ayrı hoş geliyor yani bana. Ama şimdi bakın şimdi yani yan tarafta. Pisliğin tekisin Ramsay ama yine de seviyorum seni. Neyse başka da bir şey demiyorum bu konuda uzatabilirim ama uzatmayacağım.

Başka da bir şey yok. Sanırım ilham perilerimi birazcık dürtersem blog yenileme projemin ilk adımlarını hayata geçireceğim. Şimdilikse bu kadaar.^^

Bence bunlar da ilginizi çeker

28 yorum

  1. oooooo gençok güzel yapmışsın buraları sen :)
    ayrıca bu yazıda o kadar çok ortak nokta var ki seninle,ilkkk olarak ben de bizimkilere sitemliyim ağustosta tatil nedir ya?Tatil bitiyor biz yeni gidiyoruz.
    Sonra sen tel takıcaksın ben de çıkartıcam onları :) Kurtuluyorummmm ama bak sen şanslısın 8 ay ne ki.Hemen biter.Ben 1,5 sene takıyorum.
    Joffrey öldüğünde biz okulda harlem shake yaptık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim ya baya :)
      gece gece kendi çapımda yaptım da tasarımı falan acilen birinin fikrine ihtiyaç duyuyordum :D
      cidden ben tee mart ayından beri denize gireyim diye çıldırıyorum, ağustos'a kadar beklemek ölüm gibi :/
      iyi ya çıkartıyorsan, darısı başıma artık ben de takayım bir an önce de çıkartayım :)
      1,5 sene de çok değil aslında, 4 senedir takan bir arkadaşım var mesela onun yanında hiç :D

      Sil
  2. Yorumu yayınla demişken hata verdiğinden olabildiğince yineliyorum,
    Eskisi gözüküyorsa, bunu dikkate almana gerek yok ;)
    1. Blog tasarımı güzel olmuş. Ferah, akıcı.
    2. Diş teli gerekirse 2 yıl olsun, faydalı. Hem artık takıldığı belli bile olmayan modelleri kullanıyor herkes. Bana kalırsa düşünmeden kullanmaya başla. Sonuçları epey fark ediyor.
    3. Tatile geç gitmek aslında oldukça iyi. Hem içinde bulunduğun durumun acısını çıkartıyor, hem herkes dönmüş ve önündeki tatilsiz 1 seneye razı olmuşken, sen önünde duranla seviniyorsun. Şu an dönmüş olmayı mı dilerdin?
    4. Jeffrey iyidir. Bir ara anlatırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır iki tane vardı uzun olanını koydum :D
      Teşekkür ederiim beğenmeniz iyi hissettirdi, rahatladım :)
      Ben de şeffaf takacağım zaten, 2 yıl olsa da takacaktım da 8 ay iyi ya kısacık takar çıkarırım
      Haklısın aslında, dönmüş olmak bir derece daha kötü. Tamam artık dövünmüyorum o konuda. :D
      Joffrey'in neresi iyi yaa, ne yaptığını bilmeyen psikopat ergenin teki bence. Sevmiyorum hiç ıııh.

      Sil
  3. bende 2 .sezonunda kaldım ejderhalı dizinin (: Yani ejderhalar doğdu ,benim bebeğimde doğdu bi başlayamadım geri. ŞAns dile de bitsin mübarek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğin mi doğduu, çok sevimli ya allah analı babalı büyütsün :)
      dizi kolay ya biter çabucak :D

      Sil
    2. 3 aylık oldu bebeim .ne zaman başlicamı bilmiom.Allah bilir <3 kolay dğl ama zor be !

      Sil
    3. yok ya dizi kaçmıyor, sen bebeğinle ilgilenmene bak, bir gün de oturur başlarsın iş mi :)

      Sil
  4. İlham perin gelmiş anlaşılan ;)
    Böyle de çok güzel olmuş :)
    Diş telini taktırdığında ilk dönemler zor oluyo ben değil ablam taktırmıştı ama sonra alışıyosun.
    Bende fotoğraflarda dişimi gösterecek kadar gülmeye bile üşeniyorum çoğu zaman :D
    Ramsay pislik olabilir ama işte :))
    Anladın sen beni fındıkım ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, bir değişik geldi ama alışıyorum sanırım :D
      Evet ya katı bir şey falan yiyemiyormuş insan uzun bir süre ama artık ona da alışırız :)
      Anladım tabi ki aynı şeyi düşünüyoruz herhalde eheheh :)
      Öptüm ben dee :*

      Sil
  5. bütün haberler iyi yaaaa. hadi ağustos gelsin de yüz o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya huzurluyuum :)
      aynen gelsin de artık ben de denize bir gireyim yeter :D

      Sil
  6. Allah'ım bu temana aşık oldum. Çok güzel ve sade olmuş. Önceki mi bu mu desen sanırım bunu seçerim. Önceki de güzeldi ama buna ayrı bir bayıldım. :)
    O diziye daha başlamadım ben sanırım çok şey kaçırıyorum. Her bölümden haberim var ama hiç izlemedim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederiiim :')
      Ben de öncekindense bunu daha bir sevdim :)
      Başla ya mutlaka, kesinlikle mükemmel bir şey. Zaten yaz ayında vaktimiz de bol başla bence. :D

      Sil
  7. Yeni tema çok güzel olmuş Titania güle güle kullan (:
    Ben de gidemedim daha tatile,Ağustos'ta gitmeyi ümit ediyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Ayşe de ben de sen de Ağustos'u bekliyoruz yazık bize ama :D

      Sil
  8. Böyle de çok hoş olmuş Titania sevdim :)
    Ama açıkçası eskisine ayrı bir sempati duyuyordum :) Birden değiştiğini görünce yanlış bloğa uğradığımı sandım :)
    Ben de fazla değişiklik yapmaya korkuyorum. Beğenmediklerimi sonrada değiştiremem diye ödüm patlıyor :D
    Tatile gidelim artık yaaa :)
    Dişlerin seni rahatsız ediyorsa tak tabi ki. 8 ay yediklerine biraz dikkat edersin o kadar :) Sonra istersen 36 diş rahat rahat gülersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ya mutlu oldum hepiniz beğenince :)
      Ahahah onun olabileceğini düşündüm aslında, baya bir değişti çünkü :D
      Şey var aslında, temanı indirebiliyorsun ve beğenmezsen tekrar kurabiliyorsun :)

      Sil
  9. blogun eski haline yetişemedim ama böyle çok hoşmuş:) arada değişiklik iyidir. Ben temalarla canım sıkıldıkça uğraşıyorum kafa dağıtmak için iyi oluyor:)
    8 ay azmış tak kurtul bir an önce işte fırsat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim olmuş demek ki kalsın uzun bir süre böyle, sıkılana kadar kullanırım :)
      Aynen öyle çok güzel kafa dağıtıyor bu tarz şeylerle uğraşmak :)
      Evet ya şimdi takmazsam gitgide uzayacak takma sürem, en iyisi takıp kurtulmak :)

      Sil
  10. merhaba titania :)
    tatil özlemindeyim ben de gelse de o zaman gitsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa :)
      gerçekten ya yaz geldi hala anlamış değiliz, denize girmeden yaz başlamış sayılmaz benim için :)

      Sil
  11. Game of thornes'a başlamayı düşünüyordum şimdiden spoiler yedim ya.:D Onun dışında senin de dediğin gibi bütün arkdaşlarım tatile denize ve havuza gidiyorlar bende senşn gibi evde bölüm bölüm dizi izliyorum.:D Bu tasarımın çok hoş olmuş bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah özür dilerim yaa benim yüzümden :D
      Gerçi ben spoiler yemeyi çok severim mesela daha house'un 1. sezonundayken derin araştırmalar yapıp house'un öldüğünü öğrenmiştim ya asoiaf'ı okurken ileriki kitaplarda ne olacağını araştırmıştım yine aynı şekilde :D
      Bizim de çıkıp gönlümüzce yüzeceğimiz günler gelecek inanıyorum ben :D
      Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  12. Titania, dürtün ilham perilerinizi yazmak ne güzel... :) :)

    Tatil güzel geçiyordur umarım... ve son olarak, kendinize has yorumlarınızla blogumda yeniden görmek istiyorum titania sizi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor bir şekilde işte, denize girersem artık her şey güzel olacak :D
      Bir de sanırım senin blogunu takip edemedim mi yoksa gfcde mi sorun var, neden anasayfamda çıkmıyorsun ki ya. Ben balık hafıza olduğum için oradan takip ediyorum :D

      Sil
  13. Renklerini uyumu filan baya güzel ve hoş olmuş yeni tema güle güle kullan.
    Dilerim tatil günlerin çabucak yaklaşır tadını çıkartırsın sende :)
    Bu arada gülümseme konusunda seni çok iyi anlıyorum tam 4 yıl boyunca diş teli taktım,umarım seninde hep gülümseyeceğin günlerin olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, değiştirmeyi düşünmüştüm de herkes güzel yorumlar yapınca kalsın dedim :)
      Tatil günlerim çabucak yaklaşsın istiyorum da aynı zamanda okul da yaklaşıyor ya ondan çekiniyorum :D
      Umarım ya çok teşekkürler :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.