5 Kelime - 5 Cevap Mimi

07:52:00

AŞK
Öhöm, şimdi aşk dediğimiz şey aslında tamamen kimyasal bir olay falan dermişim. Tamam biraz öyle olabilir ama işin duygusal yönü olduğu kesin. Ama ben kavrayamıyorum bu aşk işini. Eskiden herhalde insan sadece bir kere aşık olabilir derdim ama öyle olmadığını kavradım. Sonra ilk görüşte olmaz derdim, şimdi bilmiyorum. Ya da kavuşamadığın sürece aşk aşktır derdim eskiden, şu an da diyebilirim aslında bunu. Neyse işte tanımlanması kolay değil bence aşkın. Gerçi zaten ben daha yaşamadım aşk denen şeyi, daha önümde seneler var zaten böyle şeyler için. O yüzden de tanımlayamıyor olabilirim. Büyük ihtimalle de o yüzdendir. Ya ben geçiyorum bu kelimeyi.

HAYAT
Tamamen kendi seçimimiz olmadan sahip olduğumuz ama kimimizin sahip olmaktan mutlu olduğu , kimimizin önemsemediği bir şey yani. Bense kendi hayallerimle falan öyle yuvarlanıp gidiyorum ama mutluyum tabi ki. Peki güzel mi diyecek olursanız bence her bir saçmalığına, zorluğuna rağmen güzel ya. Tamam bazı şeyler zorluyor olabilir ama bir o kadar da yaşayıp da farkında olmadığımız güzel şeyler var. Tabi hayatı önemsemek için uğruna yaşayacak bir şeylerin olması lazım. Ben mesela uzunca bir zaman için ölmeyi planlamıyorum, inşallah tabi.                                                                                    

UMUT
Azı karar, fazlası zarar diyeyim. Yani şimdi umut olmadan olmaz. O ne öyle karamsarlığın dibine vurur insan. Ama şimdi çok fazla olursa da en
sonunda hayal kırıklığının dibine vurur. O yüzden tam ortası lazım hepimize. 

ACI
Acı aslında tuhaf ya. Epey bir tanım yapabilirim. Mutluluğun son evresi olabilir. 
Ama ben daha çok acının mutluluğun hem çok uzağında hem de çok yakınında bir şey olduğunu düşünüyorum. Yani bir çember halka düşünün. Bir noktaya mutluluk desek, onun çok yakınında bir noktaya acı desek hem birbirlerine çok yakın, hem de çok uzak olurlar ya öyle işte.

GÜLMEK
Aslında yapabileceğimiz en kolay ve en güzel eylem. Ben zaten mal gibi her şeye gülen bir insanım. Hani komik olsun olmasın, her şeyden komik bir şey çıkartıp gülüyorum illa ki. Başka ne diyeyim ki gülmek hakkında. Güzel bir şey yani, gülün, güldürtün. 


Kelimeleri bende çağrıştırdığı renklerle yazdım bu arada. Aslında hayatla acıdan tam emin değilim ama bilemedim de. Aşk zaten kırmızı. Umut da resmen açık maviyim diye bağırıyor. Gülmek de sıcak bir renktir yani turuncu hoş olur diye yaptım. 
Çok güzel bir mim ya soru tarzı olarak falan. Uzaklarda Arama blogunun sahibesi İrem'e de çok teşekkür ederim beni unutmadığı için. ^^ Mimleyeceklerime gelince
  • Ponti 
  • Mor Rimel 
  • Moody Sparkles 
  • Gizemli Kimlik 
  • Atarlı Hatun 
  • Zamska 

Bence bunlar da ilginizi çeker

30 yorum

  1. Acıyı ne kadar felsefik tanımlamışsın öylee :)
    Aşk tanımlanması çok zor bir şey cidden :)
    Çok sevdim cevaplarını.
    Çok öpüyorum :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı konusunda daha önce düşünmüştüm ya bu fikir gelmişti aklıma birden :)
      Aşkı yaşamadığım sürece tanımlayamayacağıma karar verdim ya, belki yaşasam bile tanımlayamam da bakalım :D
      Çok teşekkür ederiim öptüm ben de :*

      Sil
  2. yapmak istediklerini gerçekleştirebileceğin güzel bir hayatın olsun inşallah :) gerçekten hayat her şeye rağmen güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için öyle olur inşallah ya, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aa deme öyle gülmenin de ayrı bir kıymeti var gülemediğinde anlarsın fındıkım ;)
    Umudun fazlası cidden iyi değil herşey güzel olacak der durur insan :p
    Ve aşk en zoruda bu heralde ben mimi yapamıyorum kitlendim :D
    Öpüyorum seni fındık ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmenin kıymetinin farkındayım da sanırım ben olur olmaz her şeye güldüğümden hissedemiyorum :D
      Ahahah ben de aşk kısmında bir dakika boyunca ekrana baktım sonra içimden ne geçiyorsa yazdım, silmedim düzeltmedim falan :D
      Ben de öpüyoruum :*

      Sil
  4. Off ben de her şeye gülen tiplerdenim, bir başaldım mı susamam. Bir de özellikle gülmemem gereken anlarda gülme tutuyor.!! :)

    Bence de mim çok hoşmuş, hazırlıyorum hemen ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gülmememiz gereken anlarda gülme olayı çok fena ya, ben de hep aynısını yaşıyorum. Bastırmaya çalışınca daha çok gülüyorum :D
      Bekliyoruum ^^

      Sil
  5. Rica ederim (:
    Acının açıklamasını çok sevdim (:
    Renklerde tam olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)
      Renkler olduysa iyi ya, kelimeleri renklendirirken çok az renk varmış gibi geldi falan bu nolcak şimdi oldum bir ara :D

      Sil
  6. evet ya umut resmen ben açık maviyim diye bağırıyor.Çok da yakışıyor :)
    çok güzel olmuş :) aynen dedirten cevaplardı :)
    mim için de teşekkür ederim :) en kısa zamanda geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut herhalde bana gökyüzünü çağrıştıyor, gökyüzü de açık mavi ya şu an farkettim böyle olduğunu :)
      Rica ederiim, ben teşekkür ettim :)

      Sil
  7. Acı dediğin Sadri Alışık tepeden tırnağa. Umut'u da çok güzel yazmışsın.
    Ilk fotoğraf karesine ise Reyiz Dr. House gibi cevap veriyorum: EVERYBODY DIES

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Şimdi House dedin de özlediğimi farkettim bak gidip rasgele bir bölüm seçip izleyeyim bari :D

      Sil
  8. Gülmek güzel şey. Yalnız bu mimin en zor sorusu aşk. Bulunca bi cevap yapıcam =) çok teşekkürler mim için =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir de ilk kelime olunca insana bir kal geliyor :D
      Bekliyorum merakla ^^

      Sil
  9. Acaba ne zamandır burada değilim diye bi üzüldüm ben. Titania'nın teması değişmiş T.T
    Alakasız yorumum da bıraktım gidiyorum köşeme azcık üzülcem :'l

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalama ya hepimiz kayboluyoruz ortadan önemli olan geri dönmen ^^
      Temamın da 6. günü bugün zaten :D

      Sil
    2. O zaman hayırlı uğurlu olsuuun :D

      Sil
    3. Teşekkür ederiiim :D

      Sil
  10. Umut hayatımızdaki tek ışık kaynağın resmen. :) Her şeyi çok güzel açıklamışsın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İfşa oldum.....
      Dırırırırı gmailden sanırım :D

      Sil
    3. Hayır gmail'inde Feyki Portakal'dı da adın, blogunun hakkımda kısmında yazıyordu orada gördüm :D Paylaşmak istemediğini bilmiyordum ya dur yorumu sileyim de sorun olmasın :D

      Sil
  11. Aşk-Hayat-Umut-Acı ve orada bir kırpıntı Gülmek. Diğer dördüne rağmen, gülmek varsa ilerisi için bir şeyler var demektir.
    Not: bir mimin var bende cevaplamak istersen beklerik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek de umut veriyor aslında ya da umut güldürüyor insanı ay bilemedim :D
      Teşekkür ederiim bakıyorum hemen ^^

      Sil
  12. Yorumlarında kendimi gördüm ara ara...
    Seçtiğin görseller de çok uyumlu olmuş. Özellikle ilkine bayıldım.

    Teşekkür ederim bu güzel mim için.
    Yapınca haber vereceğim mutlaka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Bekliyorum ^^

      Sil
  13. Görseller de çok güzel,tanımlar da,özellikle maskeli olan çok anlamı.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)
      Evet ya maskeli olan baya anlamlı

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.