4 Mini Soru -Mim-

20:00:00



Sevgili Mor Rimel beni mimlemiiş. Aslında çok eski bir mim bu, eskiden kastım 1 aydan uzun bir süredir falan dolaşıyor ortalarda ama bana daha henüz yeni uğradı. Mor Rimel'e çook teşekkür ediyorum bu keyifli mim için. :)

1) Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. Nasıl olmuş? diye sorunca ne dersiniz?

Şimdi o arkadaşımla aramdaki samimiyete bağlı bu.
Eğer çok yakınım olmayan biriyse "Aa yakışmış canım ama eski hali sanki daha iyiydi, tabi böyle de kötü değil." derim. Böylece çok da beğenmediğimi anlar ama aynı zamanda fazla üzücü olmaz.
Eğer çok yakın arkadaşımsa "Yaa niye boyattın ki sanki pek olmamış, olsun ya kökü sende eheheh" tarzı şeyler diyerek direk olmadığını belirtirim ama aynı zamanda moralini de yüksek tutmaya çalışırım ki depresyona girmesin kızcağız. 


2) Evinizde hangisinin olmasını istersiniz?

Sevimli bir golden köpeğim olsun çok isterdim de olmadı, ileride kendi evimde yaşamaya başladığımda bahçeli bir ev olursa direk alacağım sanırım.


3) İntikam:
a- soğuk yenen bir yemektir;
b- tatlıdır
c- gereklidir
d) gereksizdir
e) diğer: açıklayın

İntikam bence ne gerekli ne gereksizdir. Tatlıdır herhalde diye düşünüyorum.


4) Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?
a) Bir süper kahraman
b) Kill Bill'deki gelin
c) Cezalandırıcı
d) diğer (açıklayınız)

BATMAN!!

Şimdi mimleme kısmına geleliim, bu mim epey eski olduğu için ve ben bir sürü blogda gördüğüm için şimdi kesin herkes yapmıştır diye düşünüyorum.

O yüzden yapmak isteyen herkese açık diyerek bırakıyorum. ^^



Bence bunlar da ilginizi çeker

24 yorum

  1. İnsanları kırmadan yaklaşım düşüncen çok hoş :)
    Köpekler birde koruyucudurlar sevimlidirler umarım bu dileğini bir gün gerçekleştirirsin...
    Sence intikam gereksiz değil mi,bir insan yanlış yaptıysa ve vijdanı varsa bu onu er yada geç zaten cezalandırmaz mı?
    Güzel cevaplar olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi mesela ben saçlarımı boyatsam biri gelip bana dese ki "ay çok kötü olmuş" baya üzülür kırılırdım herhalde, kırıcı olmamak lazım tabi :)
      Evet ya, hem arkadaş olur hem de korur, umarım gerçekleştirebilirim :)
      Aynı şeyi ben de düşündüm gereksiz olabilir diye ama ben bir şey yapmasam bile karşımdakinin vicdanının onu cezalandırması intikam sayılır benim için, bu yüzden tatlıdır dedim :)

      Teşekkür ederim çook :)

      Sil
  2. Ay çok oldu bu mime hatırladım şimdi :)
    İntikamam tabisi tatlıdır yaa ;)
    Öpüyorum seni fındığım benim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İntikam aslında karşı tarafa çok kötü bir şey yapmadığın sürece tatlı bence :)
      Çok teşekkür ederim canım beniim öptüm ben de :*

      Sil
  3. ben de yapıyım mı, ben bu mimi yapmadım, kimse mimlememiş beni nokta see

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki yap o zaman mimledim seni şimdii ^^

      Sil
  4. İnsanın bu mimi okumaya başlamasıyla bitirmesi arası 30 saniye :)
    Ne kaldı aklımda?
    Tatlı gelin golden :p
    Ayrıca 'Olmamış şekerim o saç,
    Ne hale sokmuşsun kızım kendini,
    Git eski haline döndür bir an önce' demek de güzel bir opsiyon olurdu bak ;)
    Olmamışsa olmamıştır, net :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya kısacık mim :)

      Ama şimdi öyle de çok üzücü olur ya yazık değil mi :D

      Sil
  5. Goldenlar çok tatlı yaa. Yüz ifadelerinde sevimli bulduğum birşey var :)
    Resim çok güzelmiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii ya çok aşırı sevimliler :)
      Ahahah dondurma resmi aynen eğlenceli baya :D

      Sil
  6. kısa mim :)
    golden köpek,benim küçükken vardı ama işte bir köpek faciasından sonra onu amcama verdik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüh ya yazık olmuş, noldu ki facia dediğin olayda :/

      Sil
    2. şu süs köpekleri var ya 7 yaşında felandım.Beni fena kovalıyordu okul çıkışı.Ondan kaçarken araba çarptı.Bir şey olmadı bana ama ben çok korkmuştum.Evdeki köpek evden çıkana eve girememiştim.O köpeğin suçu yok ama işte korku

      Sil
    3. ayy kötü olmuş da neyse ki bir şey olmamış sana, tabi 7 yaşındayken korkman normal neyse artık :)

      Sil
  7. bende bu mimi yapmıştım sanırım :D Cevaplarda golden köpek ve intikam ne gerekli nede gereksizdir çok hoşuma gitti.emeğine sağlık diyorum efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski ya baya yapmışsındır :D
      intikam almak bana göre değil ama gereksiz de olduğunu söyleyemem gerekli de o yüzden o öyle oldu :D

      Sil
  8. Ben de Golden istiyorum ama aynı senin gibi bahçeli evim olursa alabilirim ancak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya çünkü apartman dairesinde olmaz yani köpek bakımı diye düşünüyorum, yapanlar var tabi ama ben yapamam :/

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. allahıım bakıyorum böyle fotoğraflarına falan çok sevimliler, umarım bir gün benim de evimde bir goldenım olur :D

      Sil
  10. Hepimizin ortak sevgisi Golden :))
    Kısa ama keyifle okudum canım.

    Yeni mimlerde görüşmek üzer ;P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah yorumlarda bile golden aşkımız belli oluyor :D
      çok teşekkür ettiim ^^:*

      Sil
  11. hayallerimin arasında mimlenmek var :D

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.