Yaz Tatilinin İlk Günlerinden Merhabalar

22:49:00


Bu başlık da iyice bi Seda Sayan havasında oldu, kendimden endişe etmeye başladım...

Evde o kadar sıkılmaya başladım ki size anlatamam, hani ciddi anlamda pencereden atlayacak kadar sıkılıyorum. Pencereden atlamak da eğlenceli bir aktivite değil gerçi. Niye sıkıldığım için pencereden atlıyorsam orası meçhul.

Okula gitmeyi hiç sevmiyorum kabul. Okula gitmek için uyandığım her sabah ayrı bir eziyet gibi geliyor ama okul olmadan da olmazmış ya bunu anladım. Dersler, sınavlar ne kadar sıksa da o okuldaki ortam, arkadaşlarım için katlanırım bu eziyete valla. Bu derece de seviyorum onları değerimi bilsinler. 

Sıkıntıdan oturdum sezon sezon dizi bitiriyorum. Göz numaram ekrana bakmaktan 10 falan olacak herhalde. Zaten 1 buçuk civarında, lens takıyorum ama batmaya başladılar. Batmamalılar, batmasınlar..


My Mad Fat Diary'e başladım 2 gün önce. Zaten dizi şu anda 2 sezon, toplam 13 bölümü var. Demin bitirdim. Sezon finalinin son anlarında nasıl salak gibi gülümsüyorum ben. Of yeni sezon 2015'teymiş bir de. Şimdi kendime başka diziler bulmam lazım.

Ha bu arada dizi önerileriniz varsa tamamen açığım biliyorsunuz. Tabi film de olur. Ya da siz bana direk vakit geçirilecek bir şey söyleyin daha iyi olur öyle.

Bir de evde yan gelip yatmayayım, malum ha bire bir şeyler yiyorum, içiyorum. Bir de bunları yakmak lazım diye sportif bir aktiviteye başlayayım dedim. Yüzmeye bir yere yazılacağım bir ara, üşenmezsem araştırmam lazım yerleri. Hem yüzmek her türlü iyi yani yapabileceğim en mantıklı şey olur.

Neyse hadi çok öpüldünüz. (Allahım yine Seda Sayan'a bağladım......)

Bence bunlar da ilginizi çeker

27 yorum

  1. Fındııık aynı yollardan geçsem de sevemedim şu okul denen mereti :D
    Sıkılmaktan sıkıldığın dönemlerde olacak (felaket habercisi gibiyim ya :) )
    Bu arada ne diziler bitirdim uyan kahve iç dizi izle yatana kadar :)
    Tesadüfe bak bende bugün o diziye başladım :D
    Nice 9 sezonluk diziler bitirdim sıkıntım geçmedi :))
    Ay ruhunu daraltmadan seni kocamaaaan öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyor o günler ya hissediyorum :D
      Ay çok tatlı bir dizi ya dimi :D
      Bence 2-3 sezonluk çerezlik dizi daha iyi, bitirdiğim iki tane uzun dizi var friendsle himym :)
      Öptüm ben de çookk :*

      Sil
    2. Kız da az manyak değil ama :D
      15 dizim vardı 6 ya düştü düşün ne hallerdeydim :)) :*

      Sil
    3. Kız da az manyak değil ama :D
      15 dizim vardı 6 ya düştü düşün ne hallerdeydim :)) :*

      Sil
    4. Aynen öyle ya rae de hiç az değil :D
      Bende de durum öyle, yeni bir diziye başlıyorum şimdi bakalım :)

      Sil
  2. Hahaha Seda Sayan :D
    Evet,evde kalmak insanı çok sıkıyor,okulun da sıktığı zamanlar elbet oluyo ama o çevre ile katlanılabilir hale geliyo ;) Bu arada kaçıncı sınıfı bitirdin merak ettim?
    Evde yapılacaklar da belli;film/kitap/dizi.. Aklıma geldikçe öneride bulunurum,koca yaz buralardayız inşallah :D Mutfakla uğraşmayı seviyorsan,bir kaç tarif deneyebilirsin.
    Yüzme kursu süper fikir, evde spor için de Leslie Sansone Walk at Home'u öneririm,çok eğlenceli (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10'u bitirdim :)
      Gerçekten yaz tatilim o üç şeyle geçiyor, tatile bir de Ağustos'ta gidecekmişiz artık o zamana kadar film-kitap-dizi-film-kitap-dizi olacak, bekliyoruum :D
      Evet aslında değişik şeyler deneyebilirim severim o işleri ama bir de yiyip kilo almak var şimdi :D
      Bakıyorum dediğin şeye, teşekkür ettiiim ^^

      Sil
  3. Titaniaaa mimledim seni anacım (Seda Sayan mod: on :D )
    Umarım sıkılmadan harika bir tatil geçirirsin :)
    2015e de daha çok var yaa. Yerinde olsam izlediklerimi unuturdum ben o zamana kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum şimdi mime, teşekkür ederiim :D
      Umarım dediğin gibi olur :)
      Evet ya, sherlock'da ve doctor who'da öyle olmuştu mesela :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Tamamdır inya ekledim listeye :)

      Sil
  5. o sıkıcı modu biliyorum,evin içinde sıkıntıdan kaç tur atıyorum bilmiyorum :)
    arkadaşlarla okul olmadan da buluşulur ya,okul demeyin valla kalpten gidicem :)
    ben sana hangi diziyi önerim ki,sen şimdi benim izlediğim tüm yabancıları yutmuşsundur :)
    ama yok yenilik olsun diye kore izlerim dersen ben sana böyle upuzun bir liste yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye ya bence o kadar kötü bir şey değil okul, tamam yorucu kabul ama :)
      yok ya sen öner yine de benim izlemediğim de çok şey var :)
      kore dizisi izlemiştim bi ara olabilir aslında sevimliler :)

      Sil
    2. ya evet tatilin sonuna doğru artık açılsın okullar ya felan diyorum da,daha tatilin başındayız titania,yapma bunu bize :)
      iyi ben liste yapınca sana yollarım,izlemediklerini izlersin,sen de kendilerini bana yolla :)
      kore izlersen Boy Over Flowers ile başla,seversen ben sana ne güzel dizi tavsiyeleri veririm :)

      Sil
    3. evet ya şimdi tüm dersleri falan düşündüm de bu 3 ay bize lazım lazım :D
      tamamdır listeni bekliyorum o zamana kadar da dediğin diziye bakarım çook teşekkür ettim :))

      Sil
  6. O tarzda izlemeyi seviyorsan carrie diaries ve awkward izle, ama farklı birşeyler de deneyeyim diyorsan doctor who izle derim :) Bağımlılık yaptığı doğru :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerinin üçünü de izliyorum zaten ancak böyle denk gelebilir :D
      Carrie diaries de devam etmiyor zaten yayına, o da ayrı bir üzücü, diğer ikisinin de yeni bölümlerini bekliyorum :)
      Teşekkür ederim ama yine deeee :*

      Sil
  7. Düşün ben dışarı da çıkamıyorum evde kardeş bakıcılığı '-'
    Neyse 2 bölümünü izledim henüz ilginç geldi bana elki bir ara bakarsın
    Once Upon a Time. Orijinal bir konusu var dene bence (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da zor işmiş ya kolay gelsiin :)
      Dediğin diziyi duymuştum da hiç bakmamıştım konusuna falan, şimdi sen diyince baktım ilginç geldi, izleyeyim bir ilk bölümünü, teşekkür ettim :)

      Sil
  8. Okulu kim sevmişki zaten :D Sürekli tatil boyunca evde kalacaksan eğer gerçekten can sıkıcı bir durum . Evde adam patlar yahu. bence sürekli gez toz. Taib yapamıyorsan eski izlediğin dizileri baştan sona izle derim :D Ben öyle yapardım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatil boyunca evde değilim neyse ki, bir ara 2 haftalığına falan tatile gidiyoruz. Bir ara da şehir falan değiştirir gezerim sadece ama şu anlık evdeyim işte :D
      İzleyip tekrar izleyebileceğim bir tek Friends var ya ben sevmiyorum aynı şeyleri izlemeyi, Friends'i de 43534534 kere bitirdim sorun orada, neyse daha izlenebilecek bir sürü şey var :D

      Sil
  9. hadiiii tatilin ilk mimini yap. mimledim seni işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep tamam gelip bakıyorum hemeen :)

      Sil
  10. hahah My Mad Fat Diary konusunda tek bir cümlem var : aramıza hoşgeldin :D
    Şimdi deli gibi bekle bakalım bir yıl. Düşün ben o bir yılı her sezon sonunda bekledim (-_-')

    Dizi konusunda ise ingiliz dizilerinden devam et bence. Skins ve Misfits'i mutlaka izlemeni öneririm. İkisi de sonlara doğru azıcık batırsa da ilk 2-3 sezonundan büyük keyif alacağına eminim.

    Bir de ben evde sıkılanları hiç anlamıyorum ya sanırım çok fazla hobim var o yüzden. Ben evde yalnız kalsam, takı yaparım, kitap okurum, kurgu fotoğraf çekerim, anime-dizi-film izlerim, çıkar parkta dolaşır gene döner devam ederim ohoooh bitmez ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazarken onu da düşündüm dedim ben yine şanslıyım ya, her sene bekleyenler var :D
      Ben de ingiliz dizilerine devam etmeyi düşünüyordum, skins sarmamıştı bir şekilde ama yine deneyebilirim, misfits de olabilir :)
      Evet sanırım o yüzden sıkılmıyorsun, ben de kitap veya diziyle vakit geçirmeye çalışıyorum işte :)

      Sil
  11. Arkadaşlar iyi hoş ama sıkıntıdan çatlıyorum. Bana diziler de artık yetmiyor. Titania ben evde kardeşim ve annem ileyim. Babam işte bana bir yazın yapılacaklar listesi lazım ;))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilemiyorum ki napsan :D
      Ben değişik hobilere başlamayı planlıyorum böyle puzzle, seramik falan artık sıkıntıdan ne varsa :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.