Klasik Soru-Cevap Mimi

17:10:00




Mime başlamadan önce Gri Lady'e mim için çok teşekkür ediyorum. :)

Mim cevaplamayı tabi ki çok seviyorum ve özellikle soru-cevap olunca cevaplaması daha bir keyifli oluyor benim için. Küçükken zaten devamlı anket defterleri bitirirdim insanlara doldurarak. Bir de formspring.me falan vardı.

Neyse hiçbir mimde belirtmemiştim bunları, öyle anlatayım dedim. Daha fazla gevezelik yapmadan mime geçiyorum.



1-) Blog yazmak sana neler kazandırdı ? 

Henüz daha 10 aylık bir blogger'ım ama yine de blog yazmanın bana bir çok şey kazandırdığını söyleyebilirim. Öncelikle bir çok arkadaş kazandım blog sayesinde. Sonra bir çok yeni insan tanıdım, bu bir sürü değişik fikir ve bir çok paylaşılan bilgi de demek oluyor.
Ayrıca bazı bloglarda yazıları okurken bilgilendim, merak ettim ve araştırdım. Bazı bloggerların önerisiyle yeni yazarlarla ve yeni dizilerle tanıştım. İyi ki izlemişim dediğim filmler ve iyi ki okumuşum dediğim kitaplar okudum.Yani blog yazmak bana çok fazla şey kazandırdı diyebilirim.


2-) Ne tür kitaplar ve filmlerden hoşlanırsın ?
Kitap olarak aslında direk roman kitaplarının çoğu türünü severim ama özellikle bir seçim yapacak olursam realist romanları fantastiklerden daha çok tercih ediyorum. Tabi realistin yanı sıra, polisiye romanları okumayı da çok severim.
Film olarak da aslında çok fazla ayrım yapmam. Yani çok fazla saçmalanmadığı sürece fantastik dahil her türlü türü severim. Sadece aşk konulu filmlere dayanamıyorum bir baygınlık geliyor.


3-) Tekrar tekrar okuduğun bir kitabın var mı ?
Küçükken çok yapardım bunu. Küçüklükten kastım da 12li yaşlarda falan. Enid Blyton'un kitaplarını, Ulysses Moore serisinin kitaplarını, Talihsiz Serüvenler Dizisi'nin kitaplarını, Spiderwick'in kitaplarını bir çok kez okumuşumdur. Ama artık okuduğumu tekrar okumayı biraz sıkıcı buluyorum, onun yerine yeni kitaplar okumak daha cazip geliyor.


4-) Seni tanımlayan en iyi 5 kelime ?
Ya şimdi bir insandan kendisini tanımlamasını istemek ne kadar doğru bilmiyorum. En azından ben kendim için söyleyeyim, objektif bakmak zor bir iş. Şimdi objektif olsam ve iyi bir şey söylesem egoistçe davranmışım gibi hissedeceğim. Kötü bir şey söylesem de o zaman ne bileyim kendimi kötü lanse etmek istemiyorum. Alt tarafı 5 kelime söyleceğim ama ben bu soruyu pas geçiyorum. :)


5-) Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir ? Kişisel - Moda - Yemek - Teknoloji ?
Her türlü blogu okurum genelde ama en çok keyif aldığım bloglar kişisel bloglar oluyor. Çünkü kişisel bloglar çok daha içten oluyor falan neyse açıklama yapacaktım da biliyorsunuz zaten. :D

Sorular genelde klasik. Bu yüzden eski benim yapmadığım mimlerde falan aynı sorulara sahip mimler olduğundan kimi mimlesem bilemedim. O yüzden cevaplamak isteyen herkes cevaplasın diyerek mimleme faslını da geçiyorum. ^^

Bence bunlar da ilginizi çeker

26 yorum

  1. Seni tanımlayan5 kelime :
    samimi şeker eğlenceli ama duygusal ve güzel kalpli ;)
    Bu arada spiderwick günceleri gerçekten çok güzeldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şeyma yaa bitanesiin :)
      Dimii evde hala kitapları duruyor arada çıkarıp duygulanıyorum :)

      Sil
  2. seni seçtim pikaçuuuu :) duygulandımm :)
    spiderwick güncelerinin filmi de vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pikachu ya sevimlilik abidesi :)
      Spiderwick'in filmine sonradan rastlayıp izlemiştim de beğenememiştim, ne zaman bir kitabı okuyup filmine rastlasam böyle oluyor zaten :D

      Sil
    2. aynen öyle hiçbir film kitap kadar olamıyor,o duygu kitapta güzel hissediliyor :)

      Sil
    3. Anlıyorsun beni işte :)
      Spiderwick'te bile durum böyleyse asıl bir de klasikleri çevirdiklerinde çok kötü oluyor :/

      Sil
  3. Offf yaaa
    Mesaj yazdım uzun uzun ama hata verdi.
    Kaydedilmiş mi bilemedim şimdi :((((

    YanıtlaSil
  4. Küçükken defalarca okuduğum, mavi saçlı kız. Illaki başka kitap okumuşumdur ama yeri başkadır :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım bile ama şimdi yazdım bir kenara, okuyacağım en kısa zamanda :)

      Sil
  5. Guzel cevaplarin icin tesekkurler.talihsiz seruvenler 'i bende cok severdim ;)

    YanıtlaSil
  6. Aynen kişisel bloglar daha samimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :)
      O yüzden kişisel bloglar çok daha okunası :)

      Sil
  7. Merhaba :)

    Küçükken her yaz Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi serisinin kitaplarını tekrar okuyordum. Hangi sayfada ne anlatılıyor hala hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah benim de senin gibi çok okuyup her bir detayını hatırladığım kitaplar var :)

      Sil
  8. Çok güzel cevaplar vermişsin . Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ettim efendim ^^

      Sil
  9. Talihsiz Serüvenler Dizisi çok güzeldi ya,ben de çok severek okurdum küçükken (:
    Ben de her tür blog okurum ama kişisel bloglar daha samimi gerçekten (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spiderwick'in tersine Talihsiz Serüvenler Dizisi'nin filmini de çok sevmiştim bir de ben :)
      Evet ya kişisel bloglar candır :D

      Sil
  10. "Film olarak da aslında çok fazla ayrım yapmam. Yani çok fazla saçmalanmadığı sürece fantastik dahil her türlü türü severim. Sadece aşk konulu filmlere dayanamıyorum bir baygınlık geliyor." beni anlatmışsın sanki!
    "Çünkü kişisel bloglar çok daha içten oluyor." Selam ruh ikizim :)
    Evet ya, bir sürü kitap ve film sevdim ben de bloglar sayesinde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya aynıyız o zaman :)
      Ama aşk filmleri de öyle vıcık vıcık dayanılır gibi değil ya :D

      Sil
  11. Ne biçim çocukluğum varmış o kitapların hiçbirini okumamışım :) Utandım mı ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ben senden küçüğüm ya bizim zamanımızın şeyleriydi belki onlar utanma hiç :D

      Sil
  12. Aslında bakarsan aşağı yukarı aynı zamanda blog açmışız ve blogun yeni yeni düşünceler, dostlar kazandırdığı fikrinde sana katılıyorum :)
    Bencede kişisel bloglar daha samimi seninde cevapların çok samimi olmuş hele çocukluğunda okuduğun kitapları tekrar tekrar okuma kısmını çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ilk açtığım zamanlarda sen de yeni açmıştın hatırlıyorum :)
      Çok teşekkür ederim, kendimi bazen nedense samimiyetsiz soğuk buluyorum bu yüzden senin böyle demen beni çok mutlu etti :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.