İki Mim Bir Arada

11:53:00

Bayadır mim cevaplamıyordum, sonra sevgili Dördüncü Tekil Şahıs ve Deep mimleyince dedim artık ben de silkelenip yapayım.




İlk olarak Deep'in miminden başlayayım. Mim çok kolay, pencereden dışarı bakıp gördüğün ilk insanı tarif ediyorsun. Bu kadar. Deep'e çok teşekkür ederek başlıyorum. ^^
Aslında dün gece yapacaktım da tek bir insan evladı geçmediğinden bugüne kaldı.  Bu sabah da camdan dışarı baktığımda aslında bir sürü insan geçiyordu ama ilk gördüğüm insan karşıdaki taksi durağının kenarında bekleyen 38 civarı gösteren bir adamdı. Neden 38? Çünkü 35-36'dan daha yaşlı duruyordu, 40-39'dan daha genç. Tamam belki 37 de olabilir. 
Lacivert bir tişört giymiş, üstünde bir yazı vardı da seçemedim. Altına da lacivert-beyaz-mavi ekoseli, dizinin boyunda bir şort giymiş. Ayağında da beyaz spor ayakkabılar vardı.  
Sonra kıpırdayınca farkettim meğer elinde telefon varmış da telefonla konuşuyormuş. Bir süre durakta bekleyip sonra yürüyüp gitti. Sanırım durakta beklemiyordu, durağın oradaki ağacın gölgesinde bekliyordu, büyük ihtimalle bir arkadaşıyla falan buluşacak da onu ayarlamaya çalışıyordu.


Şimdi de Dördüncü Tekil Şahıs'ın mimine geldi sıra, çok teşekkürleer mim için. ^^

Mim için düşüncelerim, çoğu blogger'da olduğu gibi baya tuhaf olması. Yani soruları falan görünce ilk bir kalıyor insan. Ama olsun diyerek başlıyorum mime. 

1- Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yaşayan yaşar ama ben çok da doğru olduğunu düşünmüyorum. Ne bileyim sonuçta bir ilişkide insanlar birbirlerine ait olmalı, öyle her önlerine gelenle bir şeyler yapmamalı, yaşamamalı diye düşünüyorum.


2- Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
Şimdi ilk olarak sorunun çok saçma geldiğiyle başlıyorum. Eşcinseller arasında bir marka takıntısı olduğunu ya da giyimine özen gösterenlerin bir tek onlar olduğunu düşünmüyorum. Belki eşcinsel erkekler diğer erkeklere göre biraz daha bakımlı olabiliyor diye böyle bir önyargı oluşmuş da yanlış bence. Marka takıntısı veya giyime özen gösterme her insanda olabilecek bir şey. Böyle bir ayrıma ne gerek var ki?
Dar pantolon giyen biri hakkında da öyle düşünmem.


3.Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?
Tabi ki bayılırdım, bebek oynamaya da evciliğe de. Genelde arkadaşlarım kızdı, tabi erkekler de vardı ama o yaşlarda erkeklerle genelde saç çekmece-gıcık etmece şeklinde anlaşabilirdim. Çocukluk günlüklerimi açıyorum mesela "xxx beni bugün uyuz etti of" falan yazıyor. 


4.Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?
Genelde yabancı müzik dinlerim. Alternative, indie, metal, ve daha önceden sevmediğimi düşündüğüm ama şimdi çok sevdiğim house. Aslında çoğu şeyi dinliyorum ama aynı zamanda seçiciyim. 
Dans etmeye de bayılırım, tabi öyle özel bir yeteneğim falan yok ama hiç yorulmadan saatlerce dans edebilirim ve hayır bacağımı öyle açarak oturamıyorum

5.Fantezilerin var mı?
Mimin gidişatından cinsel açıdan olduğu belli bir soru, o açıdan yok. 

6.X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?
Genele bakarsak olmaz ya da olmamalı. Sonuçta o kişi boşuna "x" olmamış ama bazı durumlarda da olabiliyor. 
Arkadaş kalma durumu da değişebilen bir şey. Bana kalırsa zor, sonuçta yaşanmışlıklar falan olunca nasıl arkadaş kalacaksın ki o kişiyle? Ama olabilir de tabi, kişisinden kişisine göre değişir.


7.Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?
İlk soruyu cevaplamama gerek olduğunu düşünmüyorum. 
Beden eğitimiyle de aram normal, ne çok severim ne de nefret ederim.


8.Sizce eşcinseller narsist midir?
Niye olsunlar ki?
Bir de şu soru tipini sevmedim. "Sizce eşcinseller böyle mi, şöyle mi..."
Ya toplumu niye böyle ayrıklaştırıyoruz ki? Niye illa ki "biz ve onlar" diye bir şey olmak zorunda?


9.Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?
Sorudaki mantık hatasından ötürü soruyu cevaplamayı reddediyorum. (Gerçekte seçeceği kişiye karar veremedi..)

Mimleyeceklerim kısmına gelince, ilk mimde zaten Deep üşenmemiş herkesi mimlemiş. İkincisini de herkesde gördüm, ben çok geç yaptım çünkü. O yüzden yapmadıysanız ben sizi mimlemiş bulunayım. ^^



Bence bunlar da ilginizi çeker

16 yorum

  1. Teşekkür ederim cevapladığın içiinn :)
    Herkes gibi sen de soruları tuhaf bulmuşsun. Neredeyse her soruda bir ötekileştirme ve mantık hatası var :)
    Deep'in mimini çok sevimli buldum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya, neyse cevapladık bir şekilde :)
      Pencere mimi bence de çok sevimli :)
      Ben teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. şu 2. mim her okuduğumda kriz geçiriyorum,çok saçma,hiç eğlenceli değil.
    ama 1. mim öyle mi? O güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ya, sırf dördüncü tekil şahıs'ı kırmayayım diye cevapladım :)
      1. mim çok eğlenceli evet :D

      Sil
  3. Fındıııık adamın yaşını ne güzel anlatmışsın öyle ;)
    O ikinci mim var ya öldürdü beni ya :D
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah çok zorlandım anlatırken nasıl tarif edeceğim diye :)
      ikinci mim beni de öldürdü sorma. :D
      ben de çok öptüm :*

      Sil
  4. ben de dramimledim titania'yı... :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle sana katılıyorum,toplumu bu şekilde ayırma konusunda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bizim toplumda daha bir çok ayrım var, nerede baksan homofobik insan var, ne kadar kötü..
      teşekkür ettiim :)

      Sil
  6. Herkes ikinci mimden çok çekti =) Ama pencere mimi öyle mi,çok şeker ve cevaplaması kolay=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet ya hepimiz bu konuda hemfikiriz :)

      Sil
  7. http://grilady.blogspot.com.tr/2014/06/mim-e-devam.html
    mimlendininzi :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim bakıyorum hemen :)

      Sil
  8. son soruyu mantık hatasına rağmen cevaplamalıydın, çok merak ettim kimi seçiceksin diye :D
    ben de cevap verdikten sonra çok pişman oldum, hürrem sultan deseydim keşke, onsuz harem mi olur .s

    YanıtlaSil
  9. MiM sahibi olarak öncelikle cevapladığınız için teşekkürler, bu sorular nereden çıktı, size neden anlamsız geldi,, bizlerin cevabı ne oldu ve sizin cevaplarınız hakkındaki yorumlarım için http://ogaybende.blogspot.com.tr/2014/09/bir-mim-in-basna-gelenler.html

    YanıtlaSil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.