Dizi Tavsiyesi : Awkward

11:47:00


Böyle beni sıkmadan kendini izletecek, anlamak için kasmayacağım bir dizi arayışlarındaydım. Sonra bir arkadaşımın tavsiyesiyle Awkward'a başladım ve başlar başlamaz sevdim ki normalde benim bir işe başlarken onu direk sevme ihtimalim düşüktür. Seveceksem sonradan severim. Ama bu diziyi sevdim işte.

İlk olarak söyleyeyim, bildiğiniz ergen dizisi. Ama ergen dizisi diyorsam öyle kötü anlamda olanından değil. Hani çoğu ergen dizisinin aksine cinselliktir, çıplaklıktır vsvs. tarzı şeyler arka planda. Konu itibariyle ergen dizisi bu dizi, yani işte lisede falan geçiyor amaan. 

MTV'de yayınlanıyor ve söylemeden geçemeyeceğim, MTV'nin çoğu dizisi gibi müzikleri bir harika. Daha ilk bölümlerde Foster The People'ın iki şarkısını duymamla zaten buna karar verdim ve sonraki bölümlerde de bu kararımı daha da kesinleştirdi.



Şimdi bu sevimli mi sevimli dizinin konusuna gelelim. Esas kızımız okulda farkına varılmayan, geri planda kalmış 15 yaşındaki Jenna'dır. Sonra bu Jenna yaz kampında okulun en popüler insanı olan Matty'le aşna fişne (neden bu kelime öbeğini kullandığım hakkında bir fikrim yok) yapar. Matty, Jenna okulda ezik bir karakter olduğu için hiçbir şey olmamış gibi davranır ama Jenna aşık olmuştur ve kendi içinde aşkını yaşar. 

Sonrasında "Bir Dost"tan gelen gayet açık sözlü ve kırıcı mektupla gaza gelir ve gerek iyi gerek kötü (genelde kötü) bir şekilde dikkatleri üzerine çekmeye başlar. Sonrasında da Jenna'nın bu olaylarla baş etme çabalarını, Matty'le sürdürmeye çabaladığı ilişkisini, bir de Matty'nin arkadaşı olan ve Jenna'yı seven Jack'le ilişkisini falan görüyoruz. 



Karakterlerden bahsedeyim. Jenna, Matty, Jack gibi karakterlerin yanı sıra diğer karakterler de benim gözümde çok tatlılar. Mesela rehberlik öğretmenleri Valerie var ve kadın şapşik mi desem artık neyse. Friends'teki Phoebe'nin türevi gibi bir şey. Tabi ki kimse bir Phoebe değil, o konuda hepimiz hemfikiriz. 

Sonra amerikan ergen dizilerinin vazgeçilmezi amigo kızlar çetesinin Sadie'si var. Sadie tam anlamıyla bir zorba ve aslında ileriki bölümlerde diğer insanlar gibi kendini de sevmediğini vs. görüyoruz. Aklımda hep o gıcık gülümsemesi ve kafa sallayışıyla kalacak sanırım. Ama rolüne tam uyduğunu ve tüm gıcıklığına rağmen kendini sevdirdiğini söylemek istiyorum. Bir de Jenna'nın annesi ve babası var ki onları izlemesi de epey eğlenceli. 


1 gecede oturup 1 sezonunu bitiren ben olarak diyebilirim ki evet çerezlik bir dizi ama kesinlikle eğlendiriyor ve bilmiyorum ya kafa falan dağıtıyor. Ayrıca diğer ergen dizilerine ekstra olarak diyebilirim ki, güldürmeyi başarıyor. Ha güldürmeyi başarıyor dediysem de böyle bir Friends beklemeyin, ama dizi bulunduğu kategorideki diğer dizilere göre başarılı işte. 

Ben şimdi 4. sezonun sonuna geldim, yeni bölüm bekliyorum. Her çarşamba yeni bölüm geliyor ve sanırım 4. sezon son sezon olacak, üzücü ama böyle de olması gerek sonradan saçmalamaması için. Umarım siz de beğenirsiniiz. ^^ 


Bence bunlar da ilginizi çeker

13 yorum

  1. Canıııım yeni dizi şarttı bana sevdim sanki :))
    Çok teşekkür ederim fındık öperim seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izleyince de seversiin :)
      Rica ederim ne demek, öptüm ben de çok :*

      Sil
  2. dizi tavsiyelerinin sezonu açılmıştır :) her türlü dizi,müzik ve film tavsiyelerine açığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah aynen öyle :)
      Aynısı benim için de geçerli tabi :)

      Sil
  3. Off ben artık eskisi gibi ne dizi izleyebiliyorum ne de film :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :(
      Ama olsun canın sıkıldığında yine açar izlersin bir iki bölüm, öyle bir günde bir sezon bitirmeye gerek yok :)

      Sil
  4. "You're welcome" :D
    Şu sıralar benim de izlediğim bir dizi. Arkadaşım başlatmıştı ve acayip sardı. Finaller yüzünden ara verdim daha ikinci sezonun başındayım.
    Bazı noktalarda kendimi gördüm ama çok değil. Sanırım kızla sadece blog konusunda ortağız. Benim peşimde iki tane yakışıklı oğlan yok. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadie yaa, tüm gıcıklıklarına rağmen seviyorum bu kızı :D
      Çok sarıyor evet ya öylesine bir dizi ama bir şekilde sürekli izleyesi geliyor insanın
      Ahahah aynen aynen, benim peşimde de Jack ve Matty gibi insanlar yok malesef :F

      Sil
  5. Eğlenceli bir diziye benziyor,şu lys bi geçsin,dizilere/filmlere/kitaplara vericem kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğlenceli izle mutlaka :D
      Ama ondan önce umarım sınavın çok çok iyi geçer :)

      Sil
    2. Teşekkürler Titania,umarım (:

      Sil
  6. ya ben bu dizinin hastasiyim ama bunun gibi baska dizi bulamiyorum nolur buna benzeyen bi dizi onersen :c o kadar yokluktayim ki 2.ye izliyorum en basindan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My mad fat diary'i izledin mi bilmiyorum, duymuşsundur mutlaka. O baya güzel bence böyle benim tabirimle ergen dizisi olarak :D
      Onun dışında Faking it diye bir dizi vardi iki üç bölüm izlemiştim, bu temada yine lise falan. Carrie Diaries vardı o diziyi iptal ettiler. Şu anlık aklıma gelenler bunlar :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.