Dinledim: 90'lardan Esintiler

16:13:00

Eski şarkıların kalbimde yeni şarkılara göre daha çok yeri olduğunu zaten "Şu Sıralar Neler Dinliyorum?" listelerime baktıysanız da görmüşsünüzdür. Sonra baktım 90'lardan baya bir severek dinlediğim şarkı var. Dedim ki niye bir 90'lar listesi yapmıyorum? Gerçi 90ları da 3 yaşında bir bebek olarak tamamlamış ben için "Senin 90'lar listesi neyine peeh" diyebilirsiniz, hakkınız var yani. Ama mazur görün eheheh.

Şimdi bazı şarkılar klişe gelecek ama 90'lar listesi yapıp da koymamak ayıp olur diye düşündüm. Şarkıları dinlemek için isimlerinin üzerine tıklayabilirsiniz. Ha bir de baştan belirteyim öyle özenli bir sıralama yok listede.



1- Smells Like Teen Spirit - Nirvana
Belki Nirvana'nın en iyi şarkısı değil ama her daim gaza getirecek ve enerji verecek, Nirvana denince direk akla gelecek şarkıdır bence.

2- Losing My Religion - R.E.M
Size klişe olacağını baştan söylemiştim ama 90'lardan sevdiklerimin listesini yapıyorken bunun olmamasını bekleyemezsiniz dimi? ^^

3- Wonderwall - Oasis
Nedense bu şarkıyı her dinleyişimde şarkının sözlerine eşlik ederken bir ağlama isteği geçiyor içimden, biri bize de bu sözleri bir gün inanarak söyler mi ki?

4- Song 2 - Blur
Her daim en sevilenlerden. Şu sarkıyı 2 dakika yapmışlar ya içim acıyor, hayatımın en kısa 2 dakikası bu şarkıyı dinlerken geçiyor herhalde. Sonrası yine replay..

5- Around The World - Daft Punk
Klibindeki kareografiyle bile gönülleri ayrı fethedenlerden.. Şarkının sözleri şu anda çıkan bir çok şarkının sözüne on bin milyon trilyon falan basar. (Bir Around The World esprisi daha)



6- Enter Sandman - Metallica
Benim için her zaman en iyi Metallica parçalarından biri olacak. Ne bileyim Nothing Else Matters falan halt etmiş yani bence Enter Sandman'in yanında.

7- Creep - Radiohead
Sözleri tek başına yeter. İnsanın dinlerken canı acıyor ya resmen. I'm a creep, I'm a weirdo diye bağırarak içi parçalanarak eşlik ediyor insan.

8- Where's My Mind - Pixies
Hiçbir coverını orjinaliyle değişmeyeceğim Pixies şarkısı, şu arkadan gelen sesler yok mu.. Bir de aklıma hep Marla'yla Tyler'ın el ele tutuştukları sahneyi getirecek, daha da efkarlandıracak..

9- Personal Jesus - Depeche Mode
Ritmine ve verdiği hisse bittiğim şarkıdır. GTA San Andreas'tan da hatırlayanlar hatırlar bu arada, ben oradan öğrenmiştim eheheh.

10- Under The Bridge - Red Hot Chili Peppers
Her türlü huzur veren şarkılardan. Yine bu şarkıyı da dinlerken ağlayasım geliyor, ben niye böyleyim? Başka da bir şey demiyorum..

Eksik olan bir sürü şarkı kaldı farkındayım ama onlar da diğer listeye ya da listelere diyeyim artık. Böyle 10'ar 10'ar gideriz, fena mı olur? ^^
Şimdi müsadenizle gideyim azıcık müziğe kaptırayım kendimi, ne zaman müzik yazısı yazsam bir an önce bitse de gidip huzurla müzik dinlesem oluyorum. İnsanın canı çekiyor yaa..




Bence bunlar da ilginizi çeker

10 yorum

  1. Çok seviyorum liste yazılarını...
    3,5,6,7,9 (matematik sorusu gibi oldu) benim de çooooooohhk sevdiğim parçalar.
    Bak ben de şimdi "Personal Jesus"ı dinlemek istedim birden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Ahahah evet sıra dizisi :D
      Ben de istedim şimdi, hadi dinleyelim o zaman :D

      Sil
  2. Ne güzelmiş bu şarkılar. Çoğunu dinlememiştim daha önce. Sevdim ♥ =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sayemde dinleyip sevdiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Oluur sen iste beşer beşer de gideriz :)
    Hepsini dinleyeceğim fındık :))
    Teşekkür ettim kocaman da öptüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ettiim :*
      Dinle bakalım, yabancı şarkılar ama beğenirsin umarım :)

      Sil
  4. Saat 4:48 ve Metalica dinliyorum. :D Hepside çok güzel şarkılar efendim. Bizimle paylaştığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah geceleri bana da geliyor öyle arada :D
      Rica ederim ben teşekkür ederim :)

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.