Mutluyum - Mutlusun - Mutlu

17:31:00


Şu anda o kadar büyük bir huzur içerisindeyim ki size anlatmam mümkün değil. Hani sınavların bitmesi, üstüne de sınavların bitişi şerefine verilen partiyle baya rahatladım. 

İlk olarak Matematikten gerçek anlamda 25 falan alacağım sanırım, ben bunun moral bozukluğuyla hayata küsmüşken sınavların bitişi şerefine parti vardı okulda ve baya mükemmeldi. Hayatımda en çok eğlendiğim gecelere girdi bile. Bir de şu sıralar ergen dizilerine sardım, bir dizi izliyorum hakkında sonra ayrıntılı bir yazı yazacağım. Her bölüm parti var , resmen kıskançlıktan öldüm. "Ben de kırmızı bardaklı, punchlı ev partileri istiyoruuummm hüüğğ" diye sızlanırken bu geçenki biraz olsun açığı kapattı. Hani okul partileri normalde çok iyi olmaz ama cidden iyiydi. Partiyi ayrıntılı anlatırdım da cidden o kadar fazla şey oldu ki hangi birini yazacağım ya da aman neyse gerek yok.

Neyse işte  matematikten nasıl 25 alacağımı anlatayım. Yani öyle bir sınavdı ki, gerçekten afedersiniz ama girdi baya. Baya baya. Sınavdan önce matematik hocası bile demişti "Sınavı uzun ince bir boru şeklinde düşünün" diye. İnanmak istememiştim de cidden öyleymiş. Sınav kağıdı önüme geldi. 9'u iyi bilmediğim konudan. 1'i sadece bildiğim konudan. O da ilk soruydu, "Bari onu çözeyim 10 alırım eheheh" falan diye dalga geçerken çözmeye çalıştım. Anam! Çözemiyorum yok olmuyor. 

Bir de bizde hani üst sınıflarla falan oturtuluyor, karma sınav. Yanımdaki bir üst dönem kız takır takır çözüp kutu içine alıyor tüm cevapları. Bendeyse durum şu, ben kağıda bakıyorum, kağıt bana. Benim bir sinirim bozuldu. Habire bir soruya daha bakıp yapamayıp geçiyorum. 10 dakika geçti bende daha tek bir cevap yok. Yanımdaki kız hala hunharca soruları çözüyor, çıldırdım ben orda. 

Artık öyle bir saçmaladım ki resmen attım cevapları. İşte bir şeyin şeysi 5miş. Diğer şeyin şeysini soruyor. Ben dedim ki "Bu bundan küçüktür yani. Ee 4 olamaz ya çok yakın. 3 de olmaz bence cıks çok büyük. 1 de .çok küçük abi yok yani. 2 iyi ya 2 bu. Resmen ben 2'yim diye bağırıyor." Bu tarz mantıklar ürettim. Ha bu arada o 2 dediğim sorunun cevabı harbiden 2'ymiş. Rastgele denklemler falan yazdım ki bence bir 5 puan alırım o sorudan. İnşallah artık yoksa 20 alıyorum. Ha 20 de 2 tane doğrum çıktı Allah'a şükür.




Neyse işte böyle şeyler. Sonra okul bittikten sonra ben direk kendimi bakıma aldım. Tabi ilk önce giren sınav sonrası alışkanlık çikolata falan yedim. Moral düzelmesi için şart. Sonra artık sınav döneminde nasıl bir bakımsızlığa girmişsem maske falan yaptım, tırnaklarımı düzeltip oje falan sürdüm iyi hissedeyim diye. Öyle şeyler yaptım, tabiri caizse kendime geldim diyeyim. 

Tabi iyi geçen sınavlarım olmadı da değil şimdi hakkımı yemeyelim. Fizikten 88 bekliyorum mesela. Dil anlatımdan 97 aldım bile. Coğrafyam 78 tamam ama çok zordu. Aman ya neyse notlarımı boşverelim.

Şimdiyse bugünü kendi kendimle vakit geçirme günü ilan ettim. Aldım sırt çantamı attım içine ne lazımsa geldim Bebek Starbucks'ta oturuyorum. Valla huzur denilen şey buymuş. Şimdi sınavlar da bittiii, okul bitti sayılır yani. Sonrasında da 3 ay tatil artık kafamı dinlerim bol bol. Bu seneyi de atlattık artık oh.

Sonuç olarak: Mutluyum, huzurluyum. 
(Matematik sınavları açıklanana kadar, daha annemlere falan nasıl geçtiğini söylemedim, korkuyorum biraz, bana dua falan edin nolur çözdüklerim de doğru çıksın ya da hoca insaflı olup puan versin. Şimdiden çok teşekkür ettim.)



Bence bunlar da ilginizi çeker

23 yorum

  1. Haydi geçmiş olsun.
    Bu arada,
    Allah'ım, konuyu biliyorsun, amin.
    ;)

    YanıtlaSil
  2. hadi ederiz be dua tamam, keyifli olman ne güzel, bebek starbucks da ne güzel yerde yaaa, parkın orada yürü oh oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh deep ya, et bak senin duan kabul olur :D
      Bebek starbucks çok güzel ya aynen :)

      Sil
  3. Ne güzel, yazını okurken bile hissediliyor keyfin, rahatlaman :))
    Keyifli bir yaz geçir öyleyse

    *Hocanız ciddi ciddi o cümleyi kurdu mu?
    Öyleyse çok matrakmış :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimizin yazı keyifli geçer :)

      Valla kurdu :D
      Matrak olmasına matrak da canımız çıkıyor hoş mu :D

      Sil
  4. Titania! Güzel... :)

    Komik okul anıları. :)

    Ben de bekliyorum ama haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik ama trajik gerçekten :)
      Gelirim tabii :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Bizim neden böyle matematik hocamız olmadı ? Neyse çok güzel anlatmışsın yaşadıklarını. Umarım attıkların tutar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki olmamış gerçekten, sonrasında sınavda hiç hoşnut olmazdın bu durumdan :D
      Umarım tutarlar ya :D

      Sil
  6. Ya matematiği çözebilen insanları anlamıyorum ben :D
    Sözelciyim neyse ki,matematikle alakam yok :D
    Parti,çikolata ve kişisel bakım fikirleri insana enerji depolar ;)
    Mutlu olmana sevindim Titania (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matematikten bu son olduğumuz sınavdan 60 üstü alan insan insan değildir benim için :D
      Sözelciysen kafan rahat tabi, zavallı mf ben :D

      Sil
  7. Canım benim keyfin o kadar yerinde ki yazdıklarından mutluluk fışkırıyor :) Matematiği saymazsak tabi :) Nazar değmesin mutluluğuna :)
    Umarım matematik de beklediğinden çok çok daha iyi gelir. Mucizeler bu kadar zor olmamalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matematiği direk unutmak istiyorum ben ya :)
      Beklediğimden daha iyi gelemedi malesef ama neyse artık yapacak bir şey yok
      Çook teşekkür ettim :)

      Sil
  8. Haha bir çırpıda okuyuverdim ya ama cidden bir çırpıda yoruldum çünkü biraz azıcık telaffuzu zor kelimeler kullan da mola falan vermiş olalım :D Şu an saçmalıyorsam mazur gör benim sınavım bitmedi malumun :)
    Neyse ya 20 25 ne fark eder çok da önemli değil cidden diğerleri iyiymiş ya, tecrübeyle sabit ;)
    Mesela bizim dil anlatım hocamız da her seferinde bu sefer kolay soracağım derdi 3,5 yıl hiç kolay olmadı :D Adam yapamıyor napsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah evet anlamadım tam olarak ama iyi olarak algılıyorum :P
      Bizim matematikçiler de kolay hazırladık dediler birkaç kere sonuç yine aynı olmayınca olmuyor :D

      Sil
  9. Geçmiş olsun, güzel bir yaz geçirirseniz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, umarım hepimizin güzel geçer :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun, seneye daha güzel olur inşaAŞŞAH.
    Daim olsun mutluluğun ve huzurun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  11. okul bitince ciddi anlamda bir huzur geliyor :)
    yaa matematiğe üzüldüm,umarım seni bayaaa şaşırtan bir sonuç gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya şu anda boş bir huzur içerisindeyim :)
      Gelemedi malesef ama yapacak da bir şey yok :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.