Geri Dönüş, Özür ve Diğer Şeyler

11:31:00





Merabaaa!!! 24 gündür falan yokmuşum, aslında vardım da arada gelip yorumlara bakabiliyordum anca. Burayı da çok boşladım cidden, diğer blogları da okuyamadım. Hepinizden özür diliyorum ilk olarak bunun için. Umarım Titania'nızı affedersiniz eheheh.

Şimdi gelelim diğer şeylere.. Hayatımda her şey yolunda - değil. Yolunda demek isterdim ama değil. Gerçi genel olarak baktığımızda benim kendi uyguladığım bir düşünce yapısıyla çok mutlu olmam gerekiyor ki o yolunda olmayan şeylere rağmen mutluyum bu şekilde. İnsanları takmıyorum, sanırım mutluluğumun kaynağı da bu. Gerçekten, eğer sizin de etrafınızda huzurunuzu bozan dengesiz insanlar varsa takmayın. İyi geliyor öylesi.

Ha bir de aklıma gelmişken söyleyeyim, bloga reklam aldım. Herhangi bir kar amacım yok zaten sadece meraktan koydum ne olacak diye. Yanda görürsünüz zaten Zanox'tan aldım reklamları, Zizigo'yla DR'ın. Bir de Google AdSense deneyeyim dedim onun da var bir reklamı da çok huzursuz oldum orda duruyorlar diye. Sanırım kısa zamanda kaldıracağım. 

Yine her zamanki gibi sınav haftasındayız, artık sınav haftası bitsin gerçekten. Hafta değil ay, bitmiyor yok yani. Amaaa fizikten 88 falan bekliyorum, kendimi aştığım anlardayız. Tabi geometriden sanırım 30 falan alacağım ama o konulara girmeyelim.

Birazdan mutfağa girip hünerlerimi konuşturacağım. Canım mozaik pasta çekti ve dışarıda bir dilim yiyip durmaktan bıktım. Şöyle kendime koskocaman bir tane yapıp yiyeceğim valla. Bir de 54 kilo olmuşum var ya, 10 ay öncesine kadar 49 kiloydum pof.

Son olarak sabahın 9undan beri yukarıda PATTTT PAATTT KÜTTTT sesleri çıkartan komşularımıza da bir iki çift lafım olacak. YETER BE. Of gerçekten çıkıp patlayacağım sanırım birazdan.



Bence bunlar da ilginizi çeker

20 yorum

  1. Sinavlarinda basarar tatlim, ders calisirke insanin cani kalorili seyler isteyebiliyor normal, afiyetle ye sinavdan sonra verirsin fazla kilolari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Umarım dediğin gibi verebilirim, gerçi benim canım hep istiyor ya orası ayrı :)

      Sil
  2. Hoşgeldin :))
    En güzeli takmamak da yapabilmek mesele :)
    Sınav dönemleri fena ya kendimi atmak istiyorum :))
    Yaz geliyor gider o kilolar sınavların stresinden olmuştur takma :)
    Bu arada komşu ses çıkarttığında bende tavana vuruyorum aklında olsun hemen ses gidiyor :D
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli dediğin gibi ama yapı gereği takıyoruz işte :)
      O kilolar stresten olmuştur ama nasıl gidecek bir fikrim yok :)

      Ben de çok öptüüm teşekkür ediyoruum :*

      Sil
  3. Kitaplarım yeni geldi diye Yunus Gösterisinden bilet aldım hazır görmüşken :) Hoşgeldin bu ara..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yunus gösterisi ne ki anlamadım hiç kusura bakma :)
      Hoşbulduukk :)

      Sil
    2. Senin bloğunda reklam olarak gördüm değerlendirdim Groupondan canım ;)Reklamlar epey çeşitli anlayacağın :)

      Sil
    3. İzleyicilerin hemen altında 'Yunus Gösterisine Giriş ' Blog arşivin altında da D&R ve ZZG10 ayakkabı reklamı var hayırlı olsun :)

      Sil
  4. Selam. :)
    Yeni bir etkinlik oluşturdum. Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil
  5. Tekrardan hoşgeldin! Ah şu sınavlar bitsede rahatlasak -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan hoşbulduum :)
      Of cidden ama bitmiyorlar yok yani pof. -_-

      Sil
  6. Hoşgeldiinn :)
    Sınavlarının hepsi beklediğinden daha iyi gelir umarım.
    Blogdaki reklamlara benim de gözüm alışmıyor bir türlü. Alışmayacak da sanırım.
    Ay mozaik pasta dedin karnımın acıktığını hissettim bak şimdi. Neyse ki saat 12.00 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğimden daha iyi gelmedi ama fena değillerdi eh işte :)
      Matematikten 20 alacağım gerçeği var tabi :D
      Benim de canım şimdi çekti ama yememeliyim :D

      Sil
  7. Sınavlarında başarılar dilerim Titania!
    Katılıyorum,huzursuz edenleri çevreden uzaklaştırmak en iyisi ;)
    Ay benim de canım pasta çekti bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :D
      Ahahah herkesin de canını çektirdim :P

      Sil
  8. Reklam teklifleri geliyor ama değerlendirmedim hiç. Ne kadar getitisi oluyor ki? :)

    Ben de bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok bir getirisi olmuyor, öyle üç beş kuruş, zaten getiri için değil de çalışma prensibini merak ettiğimden yaptım, sanmıyorum bir gelir elde edeceğimi :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.