Şu Sıralar Neler Dinliyorum? #4

17:22:00


1 haftadır ne bloga yazı yazabildim, ne diğer blogları takip edebildim. Bu isteyerek mi oldu peki? Tabi ki de hayır, gelen yorumlara bile ancak bugün cevap verebildim ya. Bir an önce yaz gelse diyorum artık, her açıdan yazı özledim. 
Şimdi gelelim şu sıralar dinlediğim şarkılaraa.. Youtube hala kapalı olduğundan çoğumuz her ne kadar DNS falan değiştirerek girsek de belki yapmayanlar, uğraşmayanlar vardır. Onlar için de birer Fizy linki koyuverdim. ^^

Make It Stop
Rise Against

Fizy'den dinlemek için tık tık.

Bu şarkıyı keşfedişim ise şöyle oldu, baktım Rise Against'in sadece iki şarkısını biliyorum ama ikisine de baya baya bayılıyorum. Dedim ki acaba diğer şarkıları da böyle midir.. Sonra bakınırken bunu gördüm bakayım dedim, zaten önceden duyduğum bir şarkıymış, "Aaa bu şarkıyı da bu grup mu söylüyormuuuş" oldum. Öyle yani. Grubun her şarkısı da bir sosyal sorunla ilgili, baya ilgimi çekti bu açıdan da.

Enter Sandman
Metallica

Fizy'den dinlemek için tık tık.

1991'den kalma olan bu şarkıyı uzun süredir arşivimde barındırıyordum da bağımlısı olmak yeni nasip oldu, arada böyle geç düşüyor bende. Motörhead coverı da baya iyi bu arada, ama nedense ben orijinallerine sadık kalmayı tercih ediyorum.


Sacrilege
Yeah Yeah Yeahs

Fizy'den dinlemek için tık tık.


Bu da yine ilk beğenmeyip sonra dinleyip durduğum şarkılardan, en başta bir tuhaf gelmişti ama şimdiyse bol bol dinliyorum. Youtube'ın sağ paneli sayesinde keşfettiğim şarkılardan, teşekkürler Youtube!


Instant Crush
Daft Punk

Fizy'den dinlemek için tık tık.

Sanırım geç kaldım dinlemek için ama ilk dinlediğimde hiç ısınamamıştım ne yalan söyleyeyim. Geçen bir şans daha vereyim dedim, şimdiyse ritmine falan kaptırdım kendimi, öyle dinleyip duruyorum. 


Again
Flyleaf

Fizy'den dinlemek için tık tık.

Guitar Hero sayesinde tanıştığım başka bir şarkı, geçen gittiğimizde arkadaşım sevdiği için çalalım dedik de daha önce hep es geçtiğim bu şarkıyı birden sevdim ben de.



I Bet You Look Good On The Dance Floor
Arctic Monkeys

Fizy'den dinlemek için tık tık.

Daha önce de seviyordum bu şarkıyı dinliyordum da nedense şimdilerde çok daha fazla dinlemeye başladım. Tabi ki her zamanki gibi dinlerken yerimde duramıyorum falan. Sürekli böyle zıplama dans etme isteği sarıyor. Normaldir.

It's Time
Imagine Dragons

Fizy'den dinlemek için tık tık.

Bu şarkıyı aslında çoktan biliyormuşum da bilmiyormuşum. Yani isim olarak falan Imagine Dragons'un sadece iki şarkısını biliyordum, Radioactive ve Demons. Bunu da duymuşum da arkadaşım sayesinde öğrendim adını falan. Sevimli bir şarkı ya. Çok bağımlısı edemedi beni kendine ama severek dinliyorum.


Bence bunlar da ilginizi çeker

11 yorum

  1. Youtube hala kapalı mı? Ben de önceleri kapalıydı sonradan açılınca açtılar sanmıştım:)
    Ama keşke açmasalardı benimkini sabah kalktığımdan beri (buna öğlen kalktığımdan beri de diyebiliriz) Youtube'deyim. :(
    Bu zamana kadar izlemediğim kadar video izledim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapalı değil mi ki ya bilmiyorum ben de :)
      Ben DNS ile açtığım için sanırım açılına açıldığından haberim olmayacak :D

      Sil
  2. Senin müzik zevkini seviyorum ya.Sanırım daha önce rise against dinlememiştim.Güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaa, müziğe aşık bir insan olduğum için böyle bir şey söylemen baya mutlu etti beni :)
      Eğer daha önce hiç Rise Against dinlemediysen kesinlikle Saviour ya da Prayer of the Refugee'yli dinle derim :)

      Sil
  3. Ben bişey itiraf edeyim önce :))
    Ben kolay kolay sevmem yabancı şarkıları ama bunları çok sevdim :)
    Srn paylaştığından mı?
    Onu bilmiyorum işte ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gercekten mii :)
      Çok mutlu oldum ben ama çok teşekkür ederiim :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim canım benim :))

      Sil
  4. Bu şarkıların hepsi mp3üm de var :D Severek dinlerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimizin de müzik zevki aynı demek ki :D

      Sil
  5. Müzik dinlemeyi pek sevmeyen biriyim ama bunlar çok guzellermis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)
      Ama müzik dinlemek sevilmez mi yaa

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.