Sosyal Medya'ya Son Söz -Mim-

12:28:00

İlk olarak bana bu mimi paslayan loverK'a çoook teşekkür ederim. :)
LoverK mimi geç yaptığını söylemiş de benim şu sıralar bloglardaki pasifliğimden mi bilmiyorum ama ilk defa gördüm bu mimi ama hoşuma gitti baya. ^^

Sosyal medya kapanacak olsa son olarak ne yazardın?



Facebook'a ayda yılda bir giriyorum. Sanırım en son girdiğim zaman bir arkadaşımın soyadını unutmuştum, telefon rehberimi düzenlerken onun için girmiştim, ondan önce de tee Candy Crush zamanlarımda olsa gerek. O yüzden pek duygulu bir veda olmazdı sanırım yapacağım:
"Facebook kapanıyormuş, amaaan çok da tırt yani, iyi bile oldu kapanması çok gereksizdi. Hadi neyse görüşürüz sonra."

Twitter kapanırsa "Yok artık twitter mı kapanacakmış? Kapatamazlar yani, ııh olmaz. Yani kapanırsa da çok önemli değil aslında. Ya yok yok kapanabilir ama kapanmasın yani ne güzel takılıyorduk." tarzında histerikçe takılırım sanırım. Yanii kapansa da olur ama kapanmasın ya hesabında.




Youtube bildiğimiz gibi resmen kapandı yani KAPANDI. Öyle büyük bir eksikliği var ki üzerimde. Ama daha benim keşfedilecek şarkılarım, izlenecek videolarım var. Olmaz ki böyle. Son söz falan söylemiyom ben ya. Oynamıyom ben.




Şu an Google+'ın ortaokul yıllığına "Seninle pek fazla konuşamadık. Ama iyi birisin." yazdığım insanlardan bir farkı yok benim için. Bu konuda söyleyeceklerim bu kadar.



Öyle aşırı bağımlısı değilim ama severim yani Instagram'ı. Olur da kapanırsa, ki ihtimal vermiyorum, vereceğim tepki şu olur herhalde=
"Yaa niye kapandı ki şimdi, ne güzel eğleniyorduk. Aman neyse artık çok da sorun değil de olaydı iyiydi hani."




Tumblr eskiden hayatımda çok büyük bir yer tutardı, artık o kadar etkili olmasa da yine de kapanması üzer herhalde beni. Çok da .sorun değil ama.


 404 Not Found.......
En fenasını en sona sakladım. Olamaz yani kapanamaz. Cıks olmaz. Katiyen olmaz. Ama oldu da kapandı diyelim. Diyeceğim tek şey herhalde "Açaydım kollarımı getme deyeydiiiimmm" olurdu. Sonrası boşluk..


Şimdi geldiik kimleri mimleyeceğim kısmına. 

Mavi
Dördüncü Tekil Şahıs
Ruhsuz Atmaca
Eqzdemir
İnya (İnsan Yavrusu)
Mor Rimel

LoverK'e tekrar çoook teşekkür ederiim. ^^


Bence bunlar da ilginizi çeker

30 yorum

  1. Çok sosyal bir mim olmuş!
    Çok teşekkür ederim beni hatırladığın için.
    Hemen yapıp, linki gönderiyoruuuuumm

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle yaptım canım. Tekrar teşekkür ederim

      Umarım sen de benim gibi keyifle okursun :p
      http://mor-rimel.blogspot.com.tr/2014/04/mim-sosyal-medya-sozum-sana.html

      Sil
    2. Ne demeek, ben de çok teşekkür ederim cevapladigin için :)
      Vakit bulduğum anda girip okuyacağım :)

      Sil
  2. En sevdiğini sona saklamışsın :D Bence topluma zararlı olmayan , benim ilgimi çeken yada çekmeyen bir sitede olsa kapatılmasına karşı çıkar ve üzülürüm.O yüzden yasaklara hep karşıyım . Mim içinde ayrıra teşekkür ederim efeniim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda baya haklısın, ama ben kapatilmasi değil de kapansa diye düşündüm sanirim :)
      Ne demeek rica ederim :)

      Sil
  3. Aa ben de mimlenmisimmm. Teşekkür ederim titania yaptım ama ben bunu dün akşam. Baska mimlere artık :)
    Blogger için son sözüne bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bakmistim ama gözümden kaçmış herhalde yaptığın :)
      Aynen başka mimlere :)

      Sil
  4. Ne tatlı yazmışsın öyle :)
    Aynen dediklerine katılıyorum :)
    Ah bir de özgürlüğümüz kısıtlanmasa ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettiim :)
      Ne güzel olurdu ama işte hal belli :|

      Sil
  5. 404 Not found... Hehhehe :D

    Instagram'ı kullanmadığım için yazmamışım ama böyle bi hesap açasım var. Bir yerlerde karşılaştıkça, lafı geçtikçe hesap açasım geliyor. Sonra "dur keyaki" diyorum "kendine hakim olamazsın yanarsın" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram aç yaa, nolacak güzel valla, insan bazı yerlerde gördüklerini, ya da yaşadıklarını falan paylaşmak istiyor mutlaka :D

      Sil
    2. Acarsam cikamam ben ordannnn :D Simdi bile kiyidan koseden ilisiyorum acarsam eyvahlar oluuur :D

      Sil
  6. yaptım bile. çok teşekkür ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim, ben teşekkür ederiim yaptığın için :)

      Sil
  7. oohh bee!
    Girdim sonunda bu bloga bir türlü giremiyorummm hep hata veriyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bunu söyleyen 3. kişisin sanırım bir sorun var ama ne olduğunu çözemedim :(

      Sil
    2. google plustan çık.. blogger profiline dön bence..

      Sil
    3. Aynen öyle yaptım da oldu galiba ya oldu oldu :D

      Sil
    4. Bir numarasın ya sen :D

      Sil
  8. yaptım ben bu mimi :) Blogger kapanırsa cidden 404 not found :) hemen hemen hepsinde aynı düşünüyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbirini kapatmasalar iyi olacak ama işte :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. İyiyim iyiyiim :)
      Sınavlar falan derken gelemedim, şimdi acısını çıkarıcam :)

      Sil
  10. Kısaca ' İnternetime dokunma 'diye seslenenlerdenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın tabi, ben de ola ki kapandı, o zaman böyle hissederdim sanırım sadece :)

      Sil
  11. Mime cevap verdim, geç oldu kusura bakma sınavların yoğunluğu beni benden aldı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun nolacaak, hemen bakıyorum :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.