Müzik Uygulamalı Sorular -Mim-

16:32:00

Şimdiki mim değişik bir mim, böyle listedeki şarkıları karıştırma modu açıkken next song yapıyorsun, sorunun altına şarkının adını yazıyorsun. Çıkan cevaplar da eğlenceli oluyor öyle. :)


Keyaki'ye mim için çook teşekkür ederek ve mime geçiyoruum.




Şimdi ilk olarak bazı kurallar var:

1.Müzik listenizi - her nerede olursa olsun- açın ve karışık çal moduna alın.

2. Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin
3. Her ne kadar komikli ya da uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!
4. Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin
5. Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın
6. Tadını çıkarın!


Ben de bilgisayarımdaki 370 şarkıya yakın bir şarkı bulunan klasörümden shuffle yaparak ne cevaplara ulaştım bakalım. 


Birisi “iyi misin” diye sorarsa cevabın… => 
I'm Not Okay - My Chemical Romance 
Bu kadar iyi denk gelebilir sanırsam, zaten şarkı başladığında ben yok artık falan oldum, korktum. :D

Kendini nasıl tanımlarsın? =>  Evil - Interpol
Yaa tam tersine "melek gibi" kızımdır aslında, niye böyle oldu ki şimdi, puf. :(

Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir? =>
Take Me Out - Franz Ferdinand 
Beni dışarı mı çıkarsın istiyorum ki, bu mudur

Bugün nasıl hissediyorsun? => Numb - Linkin Park
Doğruya doğru yani. Bugün çok bir ruhsuzluk, halsizlik var üzerimde. 

Yaşam amacın nedir?=>  
Demons - Imagine Dragons

Motton nedir? => 
Friday I'm In Love - The Cure
En sevdiğim gün Cuma bir de, eheheh

Arkadaşların senin hakkında ne düşünür? => 21st Century Schizoid Man - King Crimson

Ailen senin hakkında ne düşünüyor? => Come As You Are - Nirvana
Aileme nasıl davranıyorsam artık, ben de anlamadım...

En çok düşündüğün şey nedir? => God Is Dead? - Black Sabbath
Yok yaaa tövbee, yani din üzerinde düşünüyorum da bu şekilde değil. 

2+2 ? => Where's My Mind - Pixies
Yani kafam o kadar gidik ki 2+2'yi bile hesaplayamıyorum, sevgiler.

En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun? => Arcade Fire - Reflektor

Hayat hikayen nedir? => 
It's My Life - Bon Jovi
Soru-cevap uyumuu, denk gelişi gülümsetti

Büyüyünce ne olmak istiyorsun? => 
Again - Flyleaf

Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün? => 
Give Me Love - Ed Sheeran
Bu da çok tatlı denk geldi kii, bahtıma kesin I Hate Everything About You falan gelir diye düşünüyodum. 

Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin? => 
Master Of Puppets - Metallica
En mükemmel seçim (!)

Cenazende ne çalacak? => 
Lets Have a Kiki  - The Scissors
Oh artık koparsınız ben öldüm diye dimi

Hobin/ilgi alanın nedir? => 
A Little Less Conversation - Elvis Presley

En büyük korkun nedir? => 
Never Let Me Go - Florence and The Machine

En büyük sırrın nedir? => 
Somebody Put Something In My Drink - The Ramones
Demek ki devamlı kafam iyiymiş gibi salak salak davranmam bundan kaynaklanıyormuş.

Şu anda ne istiyorsun? => Kill Me - The Pretty Reckless
Oldu o zaman...

Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun? => You Shook Me All Night Long - AC/DC
Öh yani, ama öh. Hayır canım alakası yok yani, Foster The People'ın Best Friend'i gelse çok tatlış olurdu ya.

Ben çok keyif aldım mimi yaparken, cevaplar da şansıma güzel denk geldi işte. :)
Gelelim kimleri mimleyeceğimee, 

Deep Tone
Ponti
Dördüncü Tekil Şahıs
Hayal Gemisi
Umut Hikayem (Şeyma Tanış)
Mavi 



Bence bunlar da ilginizi çeker

30 yorum

  1. 2. kez çoook sevdiğim bir blogger tarafından aynı mim ile mimlendim^^
    Mert'in cevapları da yok artık denecek kadar denk düşmüştü, çok gülmüştüm, sende de öyle oldu :D
    Lets have a kiki kısmında inan kahkaha attım o nasıl bir tesadüf :D

    Hevesle yapmayı bekliyorum ve bu mimi mimlerin en eğlencelisi seçiyorum yapanın cidden fikrine sağlık :)

    Bir de en çok düşündüğün şey nedir sorusuna çıkan parça bana çıkmalıymış asıl, olabilecek ennn doğru cevap olurdu sanırım :)
    Akşam bir aksilik olmazsa yapıyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de orada çok güldüm ya bu kadar denk gelir :D
      Mim cidden çok eğlenceli ya, yaparken en çok keyif aldığım mimlerdendi :)
      Bekliyoruum :)

      Sil
  2. Enteresan bir mimmiş :D Emrah bunu beğendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle ya, değişik ve eğlenceli baya :)

      Sil
  3. Ay teşekkür ederim canım benim :)
    Çok seviyorum bu mim olayını eb kısa zamanda yapıcam :)
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :)
      Bekliyorum merakla :)

      Sil
    2. Yaptım ki :)
      Cidden çok eğlenceli ama çok sevdim :)
      Çoooook teşekkür ederim :*

      Sil
    3. Ben teşekkür ederiiim, internetimin olduğu bir zamanda hemen girip bakicam :)

      Sil
    4. Tamam tatlım ne zaman istersen bi de bende seni mimledim :)
      Yapmak istersen tabi :)
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  4. Çok güzel şarkılar. Bilmediklerimi not ettim dinleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiklerimden denk geldi şansıma, dinle bakalım beğenirsin umarım :)

      Sil
  5. zevklerimiz benzermiş :)

    YanıtlaSil
  6. ahahahah çok güzel bir mim olmuş sevdiğim şarkıları görmek gülümsetti I'm not okay'in çıkmasına ayrıca güldüm afasfsf :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha başında ya bir de başlar başlamaz benim için de çok komik oldu :D

      Sil
  7. Nasıl da uyumlu şarkılar gelmiiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet ya benim sansima iste :D

      Sil
  8. hahaa çok eğlenceli bir mim olmuş seninkidee Keyakininede çok güldüm

    Mimin fotoğrafıda ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eğlendim yaparken :)
      Fotoğrafi ben de özenerek seçtim ya, çok tatlı ^^

      Sil
  9. It's my life cuk oturmuş :)
    God ıs dead? ahaha yarıldım orda :)
    düğün şarkında çok slowmuş ya :)
    bu mimi bir an önce yapasım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen direk olmuş orda :D
      Düğün sarkimla artik headbang falan yaparim düğünümde :D

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ayy hemen bakıyorum ama haftasonu anca yapabilirim sanirim :(

      Sil
  11. Bende de ilginc bir mimin var ugrasana :)

    YanıtlaSil
  12. Mottona bayıldım :)
    Liste de süper bu arada

    YanıtlaSil
  13. Ay ben seni yine mimlediiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disaridayim simdi laptobuma kavuşur kavuşmak biriken tüm mimlerle birlikte seninkine de bakicam keyakii çok teşekkür ettimm :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.