Instagram Günlükleri #2

23:02:00

Çoktandır şu başladığım Instagram Günlükleri olayını devam ettirmiyordum, dedim hazır yazıyı dolu tutacak kadar yer varken devam edeyim, başladığım bir iş de yarım kalmasın artık.

Ya ben öyle bir hale geldim ki her gördüğüm şeyin fotoğrafını çekmek istiyorum falan. Tabi yanımda fotoğraf çekebileceğim sadece bir telefonum olduğundan, arkadaş grubunu durdurup atıyorum saçma binanın tekinin ya da bir yolun fotoğrafını çekmek iyi bir izlenim bırakmıyor. Canım arkadaşlarım "N'apıyor bu gerizekalı?" moduna giriyorlar, yani tabi ki öyle bir şey demiyorlar ama ben olsam derdim. Niye yolun ortasında durup her ne kadar tatlı olsa da alakasız bir binanın fotoğrafını telefonla çekesin ki dimi?

Fazla uzattım öhööm, neyse..


İlki ben Bebek Parkı'nda güzel güzel çimerken... Hava o gün vallahi ayrı bir güzeldi ya, arkadaşlarla program yapmıştık parkı içinde barındıran, şansımıza mıdır nedir. Normalde sadece öyle dışarı çıkacak olsam soğuk olacak hava o gün sıcacıktı, tabi sonradan soğudu ama olsun. Ayrıca fotoğrafta benden de bir parça görmüş oluyorsunuz. :D

İkincisi de öyle işte sınav haftasına sayılı günler kalmışken gezip tozan ben. Hoşuma gitti çekmek istedim böyle, arnavut kaldırımı, yanda kartpostallar falan. Bu kadar yani egzantirik bir olayı yok. :D


İlki kesinlikle en çok sevdiklerimden. Şiirden korkuyorlar. İnatla yazılan şiirlerin üstlerini beyaz boyayla kapatan şiirfobiklere gelsin bu.

İkincisi de yine öylesine oturduğum bir yerden. Sabah kahvaltı yaparken can sıkıntısından çekmek istedim nasıl bir şey çıkacak diye, sevimli göründü gözüme.



İlki ne olursa olsun, hiçbir boğaz ağrısının vs. beni durduramayacağı tek şey, dondurma.. Hele oradaki pamuk şekerlisi yok mu maviş olan içine sprinkles attırdın mı oohh, bitter çikolatalı da ayrı bir güzel de çıkmamış burda ona sonra değiniriz.

İkincisi benim sınav haftasını hunharca takmayışımın tablosu. Pazar günü hava fazla güzeldi ve ben de oturup ertesi günkü sınava çalışamadım, yapamadım yani. Sonra ver elini Bebek Starbucks. Senin manzaran, verdiğin huzur yeter. Bir de bu kadar kalabalık olmasan...




İlkinde gerçekten sınavlara çalışıyorum, ama bunu oturup da bir ders çalışma ortamında yapamam. En azından dışarıda bir yerlerde olayım diye kalktım Taksim'deki Leman'a gittim. Henüz gitmediyseniz falan gidin valla ya çok sevimli böyle, üst katı da var orası da güzel. Her yer Leman Kültür karikatürleriyle kaplı zaten tahmin edebileceğiniz gibi. Ben gidip kitap okuyorum orada, bu sefer ders çalıştım ama cidden.

İkincisindeyse artık gerçekten bir ders çalışma ortamında hunharca ama hunharca ineklediğimi görebilirsiniz. Hoş ya son pişmanlık fayda etmez, kurtarmadı anlayacağınız. O gece 3'e kadar oturdum ama oturup okula gidene kadar kassaydım bile olmayacaktı herhalde.

Kısacası son 2 haftamın falan özeti bu. Yani özeti değil ama fotoğraflarının özeti. Artık bu şeyciğin 3.sünde görüşmek üzere hadi!


Bence bunlar da ilginizi çeker

18 yorum

  1. yaaa ama benim karnım acıktııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim canım da güneşli hava ve park çekti :)

      Sil
  2. Çok iyi resimler. Benim hoşuma gitti. Bu arada baya kağıtlara bakılırsa baya çalışmışsın :D Bende bu çalışma neden hiç yok .Hep bir isteksizlik. :D Yoksa istemediğim bölümde mi okuyorum .Yok aslında istediğim bir bölümde okuyorum .Sanırım bir şeyleri eksik yapıyorum :D Böyle gidersem sabaha kadar gider bu yorum. Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettiim :)
      Baya çalıştım o günlüğe mahsus ama işe yaramadı işte :|
      İstediğin bölümde okuyosundur da çalışma isteği yoktur olur öyle :D

      Sil
  3. Yapacak güzel şeyler varsa ders hep ertelenir :) Sanırım bu öğrenciliğin kuralı :)
    Çok güzel fotoğraflar anısı olan herşey güzel ki zaten :)
    3. sünü de sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders ertelenir ertelenir, sonra da en sondaki durum ortaya çıkar tabi :)
      Anısı olan her şey dediğin gibi güzel ya :)

      Sil
  4. (:
    İlkini görmedim ama bu güzel olmuş. Ne okuyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz lise ama yeterince zorluyor :)

      Sil
  5. Bir dondurma gördüm sanki?
    Evet evet...
    Bir değil bir sürü, bir sürü dondurma gördümmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh dondurma aşktır yaa ^^

      Sil
  6. Hastalanmayayım diye dondurma yemeyeyim diyorum ama zorluyorsunuz yahu :D Arkadaşlarından bu kadar endişelenme bence :P Ne kadar iyi bir yazar olduğunu farketmeleri o kadar da kötü olamaz sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında endiselenmiyorum ama sadece normal hayatımdan çıkarak daha farklı bir insan olmak ıstiyorum biraz, dr. jekyll ve mr. hyde hesabı
      Tek farkı ikimiz de iyi insanlarız, kötü taraf yok :D
      Teşekkür ederiiim ama :)

      Sil
  7. #şiirsokakta ♥ :)
    Ayrıca yanındaki fotoğrafa da bayıldım. İnstagram hikayelerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cok hoşuma gidiyor ama kendiminkileri çok beğenemiyorum, çekebilecegim bir sürü şey oluyor ama nedense efektlerini falan güzel yapamıyorum, istediğim şeyi vermiyor :(
      Teşekkür ederiiim yorumun için :)

      Sil
    2. Bazılar çok profesyonel efekt veriyor, sanırım telefondan çıkarıp bilgisayarda işliyorlar. Fakat onlara çok yakın sonuçlar için PicsArt android uygulamasını öneririm. Kaliteli efektler var.

      Şurada : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.picsart.studio&hl=tr

      Sil
    3. Bilgisayardan işlemek sonra tekrar atmak vs. de baya uzun iş ya :)
      Teşekkür ederim öneri için deneyeceğim :)

      Sil
  8. Starbuck bardakları da her türlü manzaraya hop yakışıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir şekilde oluyor o :)

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.