Bir Süreliğine Yokum Temalı Yazı

22:38:00

Şu sıralar yine blogu çok boşladım ama vallahi elimde olan sebeplerden değil. Bir de ne yazı yayınlayabiliyorum, ne de diğer bloglara yorum bırakabiliyorum. Gerçi okudum bir kısmını ama yorum bırakacak vakit bulamadım.

Bu meşguliyetimin sebebi de şu sıralar bazı sorunlarım mı desem, işlerim mi desem, her neyse işte onlardan var. He sorun dediysem kötü algılamayın, belki her şey istediğim gibi gitmiyor ama daima iyimser yönünden bakıyorum ben. Yani öyle büyütülecek bir problemim yok. Ama yapmam gereken çok fazla şey birikti ve başka projelerde sorumluluklarım var falan filan derken gerçekten vakit kalmıyor hiçbir şeye. Bir de kitap okuma sözüm var kendime, bu yıl içerisinde 60 tane kitap okumak istiyorum. Bu olaylardan da ancak kitap okumaya vs. vakit kalıyor.


Ee artık yazının ana temasına gelelim, evet azıcık boşladım buraları ama malesef bu biraz daha sürecek. Tabi Eylül ayındaki gibi bir mallık yapıp blogu komple kapatmayacağım o konuda hepimiz hemfikiriz. :D Neyse işte böyle, umarım özlersiniz beni. Tabi hepinizin "Ne özliycem bee, paçoza bak" dediğinizi duyar gibiyim. 

He bir de bitirmeden, çevremdeki insanlardan da rica ettim, sizden de edeyim. Şöyle güzelinden bir hayır duanız varsa alırım yani. Ya şaka bir yana, gerçekten iyi olur hani. 

Şimdilik bu kadar, çok uzatmayacağım arayı söz. Hepinizi çook seviyorum. 

Bence bunlar da ilginizi çeker

31 yorum

  1. Aman sakın kapatma :))
    İşlerin hallolsun biz burdayız sonuçta :)
    Bi kere çok özlerim ki ben seni :)
    Tabisi dua da ederim :)
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatmam ki ben yapmam o salaklığı bi daha :)
      Ben de sizi özlüyorum yaa :)
      Çok teşekkür ederiim, öptüm ben de :)

      Sil
  2. tatlim hemen sana dua edecegim, insallah islerin yoluna girer, herseyin hayirlisi olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, umarım :)

      Sil
  3. Gerçekten sürekli takip ettiğim bloglardan birisin nerelerde yahu dedim geçen gün hatta .Fazla özletme kendini efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdıır, söz kısa sürecek bu gidişim :)
      Çok teşekkür ettiim :)

      Sil
  4. Her şeyin yolunda olması konusunda duam seninle :)Herşey dilediğince olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ya iyi ki varsınız :)

      Sil
  5. Bir an önce gel Titaniaa :) Umarım birikmiş işlerini ve aklında ne varsa herşeyi güzelce halledersin. Herşey yolunda gider umarım. Çok özletme kendini gel hemencik :)
    Hoşçakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibi hallederiim :)
      Özletmiycem söz :)

      Sil
  6. Kolaaaayy gelsiiiin

    Dönüşün muhteşem olsun Titaniaaaaaa!

    YanıtlaSil
  7. Daha dün atar yaptim kapatanlara. Sakin kapatma. Git islerini hallet yine gel. Dualarim seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kapatmam, kapatamam zaten :)
      Çok teşekkür ettim :)

      Sil
  8. Çok uzaklaşma tamam mı :)
    İhtiyacımız olduğunda hayata da ara verebilsek keşke bloglarımız gibi. Tüm dualarım seninle.
    Çabuk dön :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğin gibi yapabilsek ya, valla düşündüm de ne iyi olurmuş :D
      Tamam zaten buralardayım ben, teşekkür ederiim :)

      Sil
  9. tabisi dua etcem yaaaa. üzme canını hadi gelirsin sona nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzmüyorum ya tabikii, seni de buralarda görmeyi özlemişim deep :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ben de sizii özlediim ama geldiim

      Sil
  11. Ben buraya yorum yazdığımı sanıyodum yazmamışmıyım omg aklımı yitiriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha bana da oluyor arada öyle :)

      Sil
  12. dur dinleeeeeeee
    kara gözlük gitmeeeee
    yapma bunu gitmeeee
    :D

    tamam özlücez ama geç kalma.
    sınavları geç gel.
    yaz tatili bol zaten :)

    sakın geç kalma erken gel.
    dualrımız seninle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavlar daha başlamadı ya, başlayıp teker teker girecekler hayırlısı artık :D
      Geldim bilee :)

      Sil
  13. Her türlü sıkıntıda yardıma hazırım :) Ayrıca blogu kapatmakta nedir diyecem ama bende de kapatma yönünde eğilimler var hadi neyse gelince ses ver bir şekilde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatma türünde eylemler olmamalııı hayır!!
      Ben kapattım bir kere sonradan pişman oldum, gerekirse 1 yıl ara vereyim açık kalacak bu blog. Seninki de öyle :)

      Sil
    2. Bilmiyorum ya öyle durunca da kötü oluyor da ben kapatırsam daha geri dönüş yapmam. :)

      Sil
    3. O zaman napmıyorsun, blogunu kapatmıyorsun :)

      Sil
    4. İnşallah maşallah, ne diyim :)))

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.