Dinledim: Torches - Foster The People

12:01:00



Blogda uzun zamandır albüm tanıtımı ya da grup tanıtımı yapmak istiyordum. Foster The People'la başlamak istedim, sonra 18 Mart'da da albümlerinin çıkacağını hatırlayınca dedim ki ilk albümlerini tanıtayım grupla birlikte, sonra da 18 Mart'ta hayırlısıyla Supermodel'ı tanıtırım.

Foster The People'ı ben 2012'nin Haziran'ında falan keşfettim ve geç bile kaldığımı düşünüyorum. Onları Houdini'yle tanıdım ve tabi bir grubu yeni keşfettim mi duramayan ben hemen kalktım albümlerini buldum. Sonraysa bir ilki başardım ve bir grubun her şarkısını ayrı ayrı sevmeyi başardım. Hani mutlaka sevmediğiniz bir iki şarkı olur ya, olmadı işte o. Hepsi ama hepsi hoşuma gitti. ^^

Keşfetme hikayemi  de geçip albüme gelirsek, Torches, Foster The People'ın 2011 yılında çıkmış debut yani ilk albümleri oluyor.

Bana kalırsa tam anlamıyla keşfedilememiş bir grup ki bu benim gözümde o grubu daha da yüceltiyor. Bilemiyorum sanırsam benim sevdiğim gruplar popülerleşince gözümde itibarını yitiriyor. Arctic Monkeys'i mesela çok severim ama şu sıralar her önüne gelen bir "Do I Wanna Know" havasına girdiğinden daha başka gruplara yönelir oldum.

Albüme genel olarak bakarsak hepsi böyle eğlenmelik ve havaya sokan şarkılar. Her birinin ayrı bir havası var ve her biri ayrı ayrı sizi sarıyor. 
Şarkılara da tek tek bakacak olursak, 10 şarkıdan oluşuyor albüm=

1- Helena Beat


2- Pumped Up Kicks


3- Call It What You Want


4- Color On The Walls (Don't Stop)


5- Waste


6- I Would Do Anything For You


7- Houdini


8- Life On The Nickel


9- Miss You


10- Warrant



Şimdi bir sıralama yapmak gerekecek olursa gerçekten yapamam. Ama bir adım öne çıkacak olan şarkıları söyleyebilirim. Pumped Up Kicks, Houdini, Waste, Helena Beat ve Color On The Walls diğerlerinden bir adım daha önde. Ama bu cümleyi yazarken bile emin olun diğer şarkılara haksızlık yaptığımı düşündüm.

Grubun ve albümün en ünlü şarkısı Pumped Up Kicks bu arada, çoğunuz duymuşsunuzdur bir yerlerden. Zaten grubun tanınmasını sağlayan şarkı da bu şarkı.
Eğer Foster The People gibi bir grubu keşfetmenizi sağladıysam ne mutlu bana, eğer zaten seviyorsanız da ne mutlu bana. Çünkü sevilmeli bu grup. ^^

Hepinize sevgiler, ben gidip bir Houdini dinleyip gaza geleyiim.


Bence bunlar da ilginizi çeker

12 yorum

  1. Bu gurubu hiç dinlememiştim. Şarkıları ve klipleri hoşuma gitti klipler kısa film tadında olmuş :) Bu gruba puanım üzerinden efendim .Çok teşekkürler tanıtım için bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya klipler cok kısa film gibi :)
      Mark foster oyunculuğunu konuşturmuş :)
      Eğer benim sayemde tanıdıysan ne mutlu bana, ben teşekkür ederim yorumun için ^^

      Sil
  2. ben de houdini ile tanımıştım bu grubu, en sevdiğim şarkısı da o kaldı :D
    bi de cidden do i wanna know şarkısından sonra ne çok arctic monkeys hayranı çıktı şok oldum, ama hala dinliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim houdini en sevdiğim olamayacak ayrım yapamam ama her zaman özel bir yeri olacak :D
      Cidden ya Alex Turner desen kim o olacak insanlar arctic monkeys'e bayilirim diye geziyorlar, ama tabi onlar yuzunden dinlemeyecek degilim ben de :D

      Sil
  3. bayılıyom senin listelere.

    bloguma baktın mııııı blog yazımaaaa sen varsın işteee :) zamanın olunca baksan yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep geç gördüm biraz ama nasıl nasıl mutlu oldum anlatamam çok sagol :)

      Sil
  4. bence hep müzik yazabilirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah çok tesekkurler deep :)
      Muzige baya ilgim var ve senin gibi bu konuda zevkli birinden boyle bi sey duymak cok mutlu etti beni :)

      Sil
  5. aynen ya bir anda bir çok artic monkeys hayranı çıktı,böyle gidipte bir yerde ben de çok dinlerim diyemiyorum,beni sonradan görme hayranlardan biri zannederler diye.
    ayyy yarın serviste yepyeni şarkılar dinlicem,vuhuuuuu,çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! Senin beğendiklerini dinledim (utanıyorum tam burada) çok sevdim. Melodileri özgün ve çok eğlenceli. Ama biraz sindirmek gerekiyor. Müzik tanıtımlarını çok seviyorum. Yapmayı da okumayı da :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindiim sevdiysen :)
      Melodileri çok özgün ve eğlenceli ya evet, çok haklısın en başta alışamıyor insan, sonra gitgide bağımlısı oluyor :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.