Şu Sıralar Neler Dinliyorum? #3

22:31:00



Sonunda bir başladığım işi de her ay düzenli olarak devam ettiriyorum evet. ^^
Eski bağımlı olduğum şarkıları hala dinlemeye devam ediyorum ama yanlarına başkaları da eklendi her zaman olduğu gibi, işte neyse. Bakalım bakalım bu ay neler dinliyormuşuum..

Reptilia
The Strokes


Reptilia da arkadaşım sayesinde geç de olsa keşfettiğim bir şarkı. Nedense bilmiyorum melodisi ilk dinlediğimden beri epey tanıdık geliyor, bir yerlerde duymuşumdur herhalde. Neyse, işte Reptilia da sizi saran şarkılardan, ritmine falan kaptırıyorum kendimi. Dinlemediyseniz tavsiyemdir mutlaka.

Saviour
Rise Against


En çok dinlediğim şarkı şu sıralar. Sözleri de anlamlı, şarkının ruhu falan da çok hoş. Ne bileyim, kaptırıyorum işte. Hatta replay moduna aldım ipod'u dinleyip duruyorum, bıkacakmışım gibi görünmüyor şimdilik. 

Midnight City
M83


Radyo Eksen sayesinde tanıdığım nadide şarkılardan. M83'ün diğer şarkılarına da baktım da hiçbir şarkı bu şarkıdan aldığım tadı vermedi bana. Midnight City'nin yeri başka, eğer dinlemediyseniz daha hemen dinlemeniz lazım bence. Ha bir de elektronik müziğe önyargınız falan da varsa bu şarkı için çabuk silin o ön yargıyı derim.

Pseudologia Fantastica
Foster The People


Torches albümünü tanıttığım (tıktık) Foster The People'ın 18 Mart'ta çıkacak olan Supermodel albümünün yayınlanmış ikinci şarkısı Pseudologia Fantastica. İlk gördüğümde "Ben bunun adını öğrenemem ya o ney öyle" tepkisi vermiştim de şarkıyı dinledikçe kolayca adını hatırlar oldum, çok tatlı bir şarkı ya. Hayır hayır tatlı sıfatı olmadı, ama bilmiyorum işte güzel şarkı yani. Canımsın Foster The People. 

Take Me Out
Franz Ferdinand


Çoğumuzun bildiği ya da adını bilmese bile duyduğu bir şarkı Take Me Out. 2004 yılında yayınlanmış, yıllardır müzik arşivimde var ama nedense hep atlamışım, kader bizi bir araya getirdi, şimdi de sürekli dinleyip durduğum şarkılardan oldu. 

Boulevard of Broken Dreams
Green Day


2-3 sene önce çok dinleyip sonra unuttuğum ve sonra yine tekrar hatırlayıp dinlemeye başladığım şarkılardan. Klasik Green Day şarkılarından, hep huzur getiriyor bana hem de havaya girmemi sağlıyor. Severek dinliyorum yani diyorum ve geçiyorum.

Bu listeden de bu kadar, bu listeye daha eklemek istediğim bir sürü şarkı var ama tadında bırakıyorum. Umarım siz de dinler ve seversiniz diyoruum :)


Bence bunlar da ilginizi çeker

8 yorum

  1. Boulevard of Broken Dreams ı ingilizce dersinde çeviri yapmıştık eskiden . Çok güzel şarkı . Diğer sarkılarda güzel .Teşekkürler efenim bizimle paylaştığınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok güzel şarkı :)
      Ne demeek ben teşekkür ederim yorum için :)

      Sil
  2. Green Daaay :) Ergenliğimin en sevdiğim şarkısı :) Unutmuşum dinlemeyeli. İçim bir tuhaf oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nedense eski şarkılara sardım, eski zamanların şarkıları daha güzel ya :)
      Bir de evet bize hep bir zamanları hatırlatan şarkılar olur ya, çok değişik hissettirir insana onları dinlemesi :)

      Sil
  3. strokes ile franz severim yaa. du öbürlerini de dinlemeye alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle deep ya, beğenirsin diye tahmin ediyorum ben :)

      Sil
  4. Merhaba Titania :)
    Mim Vaktii :) Vakit ayırırsan çok sevinirim kiii :)
    http://mutlulugundibi.blogspot.com.tr/2014/03/sade-ve-derinin-calkusu-mimi-ve-en.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy mim çok severim :)
      Tabi ki de vakit ayırırım, çok teşekkürleer :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.