İlkbahar Geldi Hoş Geldi

11:54:00


En sevdiğim olmasa da kesinlikle çok çok sevdiğim bir mevsim İlkbahar. Kışın kasveti dağılıyor, Güneş günden güne daha canlı doğuyor falan. Her bir şey daha güzel oluyor ya.

Hatırlayanlar bilir, tee yazın Artık Kış Gelse
Diyorum diye bir yazı yazmıştım. Sanırım hep elinde, yanında olmayan şey özleniyor ya ondan. Kış boyunca Artık Yaz Gelse Diyorum diye bir yazı yazmamış olabilirim ama bu kesinlikle üşengeçliğimden. Yoksa ben yazı nasıl özlediğimi anlatamam sizlere.


Neyse tamam havadan sudan da konuştuğumuza göre (yazar burada espri yaptığını düşünüyor hava=mevsim, lütfen bu espri teşebbüsünü boşverelim) sanırım öbür şeyciklere geçebilirim eheheh.

Her günlük yazımda yaptığım gibi sıkıcı hayatıma değinmezsem olmaz yani. Benim gibi amip hayatı süren bir insanın hayatını öğrenmezseniz çok şey kaybedersiniz çünkü. Evet.

Şimdi gündemimize bakarsaak, Frankenstein'ınkileri aratmayan göz altlarım sınav haftasının da yardakçılığıyla iyice karalara büründü. Keş gibi geziniyorum etrafta. Bir de gözlerimde de bozukluk var, baygın baygın bakıyorum etrafa. Bir de öyle mor göz altlarını ekle. Öyle işte.
Neyse, uykumu düzene soktum gibimsi. 1 haftadır düzgün uyuyorum da daha insancıl renk tonlarına sahip göz altlarım şu anda. Şükür diyorum.

Ayrıca hala ama halaa iyileşemedim. Yok arkadaş. Antibiyotik kullanmam dedim, onu bile kullandım. Arkadaşım "Titaniaa! Antibiyotik mi kullanıyosun sen? İyi misin? Ölüyosun o zaman antibiyotik kullandığına göre." dedi. Yani işte insanlar tanıyor. Durumum cidden vahimdi de şimdi hala öksürüp duruyorum. Bir de öyle bir öksürük ki etraf inliyor. İnsanlar "Oha Titania tamam sakin" ya da "Oha kustun eheheeh" tarzı tepkiler veriyorlar. İşte benim kibar arkadaşlarım halden anlıyor...

Bir de şu sıralar sınavlar da bitmişken ve yine başlamadan kendimi kitaplara vurdum yine. Tamam itiraf ediyorum vurmadım, vicdan azabı çeke çeke elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. Aslında okuyorum ama bir süre sonra tüm konsantrasyonum puf olup uçuyor. Montaigne'in Denemeler'ini hala bitiremedim mesela. Ama yani her biri o kadar düşünce içeriyor ki sindirmek gerekiyor. O yüzden ona ara ara bakıp Kafka'nın Dava'sına başladım.

Bakalıım, gündemimde sadece mor göz altlarım, geçmeyen hastalığım, kitap okuma çabalarım... Sanırım bu kadar ya. Allah kahretsin bu kadar. Şöyle egzantirik bir şey olsa da hevesle yazsam..

Tek tesellim bahar geliyor, çünküü ne demişleer:
"Geldi bahar ayları, gevşer gönül yayları"



Bence bunlar da ilginizi çeker

10 yorum

  1. Benim en sevdiğim mevsim ilkbahar ve o kadar mutluyum ki bahar geldiği için, keşke hep gelse bahar :D

    Çok da geçmiş olsun. Sürekli antibiyotik kullanan biriyim ama ilaç kullanmayanlar için ilaç kullanmak işkence gibidir, zaten hap içmeyi beceremeyen insanlar var onlar için ölüm gibi ama o konuya hiç girmeyeyim çok kaynattım gibi. İyileş ve baharın tadını çıkarabil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar gelemedi sanırım ya, yine yağmur falan, keşke gelse :D

      Çok teşekkür ederiim :)
      Hap içmekle sorunum yok, tabi o insanlar için ayrı bir eziyet de ben ilaç almak istemiyorum :)

      Sil
  2. Yahu ben güzde çok güzel çalışıyordum şimdi astım dersleri :D Kesin kalırım bu dönem :( Bu arada geçmiş olsun yahu niye geçmiyor hastalığın. Kafkaya gelincede kafka insanı biraz daha agresif yapar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çalışamıyordum da çalışmıyorum da değişmedi bir şey ama kalmazsın ya :D
      Cidden geçmedi gitti, geçecek umarım :D

      Sil
  3. yazı çok şeker olmuş :) ama şimdi kışı özlemeyi falan bırak bence. Bak yaz da ardından gelecek ohhh ...

    Bi de şey var.. Senin Google plusında sorun var galiba. Giremiyorum profiline. Sürekli kaçırıyorum seni o yüzden. Bi el atsana ya da şey yap blogger profili oluştur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı falan özlemedim ya, yanlış anlamışsın :D
      Aa ona bir bakayım şimdi, iyi ki söyledin ^^

      Sil
  4. ilkbahar gelmiş hoş gelmiş ama biz kışta iyiydik sanki .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala tam anlamıyla karar veremedim ama yok yok ilkbahar iyidir :)

      Sil
  5. benim de en sevdiğim mevsim değil ama özledim ya sıcak havaları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hava sıcaktı ya nasıl mutlu oldum falan, aşırı özlemişim, gerçi şimdi yine soğudu :(

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.