Hasta Titania'dan Serzenişler

10:29:00



Niye böyle bir başlık bilmiyorum, sanırım biraz edebi olmaya çalıştım bu sefer. Yine olmadı, olsun. Bu halimle bir de başlık mı düşüneceğim aaaa!

Şimdi konumuz sağlık durumum.
Tam olarak diplerde.. 

"Uzun zamandır hasta olmuyorum ya ehehe, hiç de kendime bakmıyorum aslında ama bir kere bağışıklık kazanmışım ehe" diye salak salak geziniyordum. Sonra her şey okul kantinine dondurma gelmesiyle başladı. Bir-iki gün kendimi çok güzel bir şekilde uzak tuttum oradan. Dondurma yedim yemesine kışın da ama sıcak kekin yanında falan ve sıcak ortamda yemiştim. Yani yazlık olan dondurma sezonuna giriş yapmamıştım henüz.

En sonunda kendimi Magnum karadutun cazibesine kaptırdım ve gidip yedim. İyi de halt ettim. Üstüne de soğuk soğuk icetea'leri içince benim boğazlar falan felç.

Ertesi sabah bademciklerimle birlikte sesime de veda ettim. Sonrasında resmen içim dışım ıhlamur oldu, 54353 metre kalınlığında atkıyla dolaştım her bir yerde ama nafile. Sonrasındaysa ciğerlerim de isyan edip saldılar kendilerini ve bir de öksürüp durmaya başladım. En sonunda da "Ne güzel yaa, hiç olmazsa burnum akmıyor, sürekli silip durmak zorunda kalmıyorum. Burun acısı kötü ya çekilmezdi şimdi." diye Polyanna'lık yapayım dedim. Yine ama yine iyi halt ettim. Burnum şu an yalama yapmış musluk misali akıp akıp duruyor.

Selpak losyonlu mendilleri tedarikte bitirince ben de bir klasik olan tuvalet kağıdı rulolarına geçiş yaptım da onlar da çok sert geldiler narin burnuma. En kötüsü de acımasını geçtim, şimdi palyaço gibi kırmızı burunla dolaşacağım ortalıkta. O da ayrı koyuyor.

Ama inat ettim, ilaç almayacağım. Antibiyotik mi? Asla içmem ben antibiyotik falan. Karşıyım yani ııh olmaz. Artık zencefille, balla, ıhlamurla falan iyileştim iyileştim. Yapacak başka da bir şey yok.

Kendi çapımda höykürdüm biraz burada, bana acımışsınızdır büyük ihtimalle.
Siz siz olun, kendinize güvenip gidip soğuk havada dondurma falan yemeyin valla.
Zıkkım yeseydim keşke, of be. 



Bence bunlar da ilginizi çeker

21 yorum

  1. Geçmiş olsun Titaniaa :) Tam dayaklıksın vallahi kusura bakma :D Hadi dondurma yedin bari üstüne soğuk icetea içmeseydin. Aranmışsın :) Antibiyotik konusunda inatçısın ama böyle de olmaz ki. Daha kötü olmayasın sonra :)
    Kendine dikkat et. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)
      Ahahah haklısın yani, kusur falan yok, dayaklığım doğru :D Yani dibine kadar haketmişim hasta olmayı :D
      Antibiyotik de eninde sonunda kullanacağım sanırım ama şimdilik direniyorum bakalım, umarım :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Bende zamanında bağdemcik ile çok uğraştım. Şimdi artık allaha şükür daha çıkmıyor ortaya . Ama bilirim bu illeti. Ben 6 yıl boyunca zorlanarak konuşuyordum. Sesim açılınca artık geçmişten gelen bağırma güdüsü ile sesimi bazen kontrol edemiyorum. Güzel beslen bol c vitamini tüket. Antibiyotiğe gerek kalmaz sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)
      6 yıl fenaymış ya, neyseki geçmiş şimdi :)
      Ya dediğin gibi c vitamini alıyorum da o da hasta olmadan önce fayda ediyor, hasta olduktan sonra pek de fayda etmiyor :)

      Sil
  3. Hasta olduğumda tek çare penisilin. Alıyorsun 3-4 güne bişey kalmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. penisilin hiç kullanmadım daha, aslında antibiyotik kullanmıyorum ben direk, doğal yollardan iyileşme taraftarıyım :)

      Sil
  4. Aynı durumdayız. Bende dün hasta oldum. İlaç kullanmadan iyileşmeye çalışıyorum ama pek mümkün olmuyor. İnşallah sana iyi gelir. Ben iğneden çok korktuğum için penisilin düşünmedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spotty çok geçmiş olsun sana da ya :( İlaç kullanacağım gibi bu gidişle, gitgide daha kötü oluyor çünkü :(

      Sil
  5. benimde dün akşam hafiften gözler yanmaya başladı,burnumda musluk olucak yakında biliyorum.Dondurma yiyen insanların kaderi bu.Ya tam evin karşısında market var,dondurma getirmiş.Annemden gizli asansörde yedim be :) acınası durumdayım.Hasta olucam ben de.Umarım hastalılar ordusu olarak çok çabuk iyileşiriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bendensin ya :) neyimize bizim bu havada dondurma, sonra da böyle hasta oluruz işte :D
      Çok geçmiş olsun sana da ikimiz de bir an once iyilesiriz umarim :)

      Sil
  6. şom agızlı seni :)
    geçmiş olsun, bu da geçer neler geçmiyor ki diye acemi edebiyatı da yaptım.
    sen kovmadan ben gideyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman buyuk konussam basima o is mutlaka geliyor ya kendim kasiniyorum :)
      Ahahaha ne kovmasi her zaman basimin ustunde yerin var :)

      Sil
  7. Bir dondurma maduru daha, hepimize geçmiş olsunn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz birer dondurma magduruyuz :D
      Umarim iyilesiriz ya hepimiz, sinav haftasi geldi hala iyilesemedim ona yaniyorum :)

      Sil
  8. Great post, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle geçmiş olsun ben de bu kış hiç hasta olmadım inş da olmayız :D
    Ayrıca blogunu az önce keşfettim güzel yaziyosun tebrik ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta olmadıysan ne şanslısın ya :D
      Gerçi en son ben de öyle diyordum da sonra bak noldu :D Tamam ya felaket tellalı gibi başlamayayım, inşallah olmazsın :D
      Çok teşekkür ederiim :)

      Sil
    2. Bazen geceleri camı açık bırakıyorum. Misal bugün (: Sabah uyandığımda boğazımda bi ağrı oluyor. Ama bir bardak çay ölüyü diriltir (: birşey kalmıyor (:

      Sil
    3. Ben camı açık bıraksam herhalde çoktan gitmiştim, sen dayanıklıymışsın :)

      Sil
    4. İşte bunlar hep çay (:

      Sil
    5. İşte bunlar hep çay (:

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.