Hafta Ortasından Durum Bildirimi

02:47:00


Konu başlıkları bulmakta tam anlamıyla beceriksiz olduğumun artık hepiniz farkındasınızdır herhalde. Olmayınca zorlamamak lazım deyip boşveriyorum ben artık.

Tam anlamıyla okullar açısından bitse de gitsek modundayım. Hani sıkıntıdan, ruhsuzluktan, halsizlikten öleceğim. O kadar ruhsuzum ki yürüyüşüm bile değişti, artık resmen yürüyebilmek için bacağımı zorla arkadan kaslarımla ivmeliyorum, anca öyle adım atabiliyorum.

Hayatımdaki "ekşın" olarak nitelendirebileceğim olayları bir düşünürsek, sanırım en aksiyonlu olaylarım arasında saçımı kestirmem ve biyoloji laboratuvarında termometreyi kırıp etrafa cıva saçmam başı çekiyordur. Yani artık siz hesaplayın ne kadar sıkıcı günler geçirdiğimi.

Haftaya sınav haftası var ayrıca.. Düşüncesi bile midemi bulandırıyor. Ölümüm sınav haftalarından olacak biliyorum... Bir de "sınav haftası" denen tamlamanın iğrençliği yetmiyormuşçasına öyle bir sınav programı hazırlamışlar ki resmen bizi süründürmeye çalıştığını düşünüyorum. Yoksa başka açıklaması olamaz herhalde. Şöyle diyeyim ki bol bol boşluklar bırakıp bir güne 2 ağır sınavı yığmışlar da yığmışlar. Sonra öyle bir 2. sınav dönemi yapmışlar ki, mübarek 1 ay sürüyor. "Sınav haftası" değil "sınav ayı"....
Bir de hiçbir dersi dinleyemiyorum, her birinde dalıp gidiyorum falan kendi çapımda. Bu gidişle sözlü notlarım da 50 falan olacağından kurtaramayacağım hiçbir şekilde. Bari sınavlardan yüksek alsam da halletsem diyorum da işlediğimiz konular hakkında bile bir fikrim olmayan dersler var. Haftaya da sınavlara gireceğim falan işte, acilen benim öğrenmem lazım.

Sonra şu sıralar sürekli ama sürekli bir şeyler yiyorum. Zayıf olarak nitelendirilen bir kategorideydim zamanında, şimdiyse tombalak olmaya doğru yol alıyorum. Bir insan üst üste o kadar çikolatayı kaldırabilir mi? Zaten kaldıramadım alerjim tuttu, kaşınıp duruyorum deli gibi. Kaşınmayı da geçtim gerçekten yakında merdivenden falan yuvarlanacağım, yakındır yani.

Sonunda çoktandır okumak istediğim ve aklımda olup da bir türlü başlayamadığım Montaigne'in denemelerine başladım. Her oturuşumda bol bol düşünerek ve notlar tutarak okuyorum. Şimdilik yarıladım ve yarılayana kadar okuduğum denemeler üzerine saatlerce düşünmüş olabilirim. Hayat üzerine, din üzerine, insanlar üzerine, zevkler üzerine vsvs. bir çok şey hakkında düşünmemi sağladı Montaigne. Zaten blogda hakkında ayrıntılı bir yazı yazarım diye tahmin ediyorum, tabi o kadar çok düşünceyi bir araya toplamayı becerebilirsem..

Bir de blogda çoktandır böyle kitap ya da film incelemesi yapmak istiyorum. Ama tam olarak oturtmadığım bir yazı yayınlamak istemediğimden yapamıyorum çünkü olmuyor yani, benim oturup bir sürü araştırma yapmam gerekiyor o tarz bir yazı için. O yüzden şimdilik çöplüğüme günlükler attırmaya devam edeceğim ben, hayırlısı geri kalanı da. Bir de albüm incelemesi de yapmak istiyorum, geçen Torches'dan bahsetmiştim, bir dahaki albüm için de bakıyorum, seçim yapmaya çalışıyorum ama Loud Like Love olabilir gibi geliyor, hem yeni de sayılır yani. Çok yeni değil belki ama sayılır sayılır.

Ayrıca Deep blogunda ara ara blognot yayınlıyordu ve bu seferkinde önerdiği bloglar arasında benden de bahsetmiş, hem de çok tatlı bir şekilde ve çok çok mutlu oldum ben de. Buradan da çok teşekkür ediyorum Deep'e de. ^^

Son olarak şunu da söyleyeyim. Okumak istediğim bir çok blog var ama okuyamıyorum malum saatten ve hızlı olarak nitelendirileni bile yavaş olan internetten dolayı.  Hafta sonu sınavlar için "ful taym" inekleyecek olmazsam acısını bol bol çıkartacağım. Böyle olmuyor, kendimi sevdiğim bloglara ihanet ediyormuş, onları boşluyormuş gibi hissediyorum..

Gece gece uyku tutmayınca ve ben de yurtta hızlı (hızlı oluşu kesinlikle göreceli, evinde fiber internet olan bir insana göre sanırım fi tarihinden kalma bir internet olarak gelir buradaki) internet bulunca dedim ki hemen girip bir şeyler yazmalıyım. Sonra ne yazacağım bir şey mi yaşadım oldum da neyse işte öyle böyle uzunca da bir yazı oldu. Tabi okumak istememenizi anlarım çünkü gerçekten yazı da hayatımın kendisi gibi sıkıcı oldu. Yine özür diliyorum sizlerden.

Sıkılmış, bunalmış Titania'nızdan sevgilerlee..


Bence bunlar da ilginizi çeker

12 yorum

  1. hehe cıvayı fışkırttın mı ne güzel :)
    sınav haftası yeterince kendi başına bi ekşın bence :)
    görüşürüz, kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah herkes bir şeyler kırdı ama ben gittim termometreyi kırıp cıva saçtım resmen ortalığa :D
      Sınav haftası başlı başına yeter evet ya başka da bir şeye gerek yok :)

      Sil
  2. bende çok sıkılıyorum =) gel birlikte sıkılalım =D hahaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sıkılıyorum ki kusucam falan gerçekten :D
      Portakal olsam bu kadar sıkılmazdım diye espri yapacak kadar sıkılıyorum :D

      Sil
  3. Bu yazıdan 10 tane konu çıkardı yahu :D Bir yazıya sığdırmışsın . Sınav haftaları benimde hiç sevmediğim bir şeydir. Benim doğum günüm hep sınav gününe denk gelirdi :D Sen yine şanslısın. Bu arada yazı sıkıcı olmamış. Bende ders çalışmaktan bakamıyorum bloga , yazılara . :( Emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aklıma yazacak konu gelmiyordu, ben de aklımda olan şeyleri yazdım da yazdım, bu kadar konu çıkacağını düşünmedim hiç :D
      Benim doğum günüm de hep sınav dönemine denk geliyor ya ne şanlısı :D ama neyseki 1. dönem 1. sınavlar olunca rahat oluyorum bir derece :)

      Sil
  4. Öncelikle kesinlikle sıkıcı bir yazık olmadığını ve kendine haksızlık ettiğini bilmeni istiyorum titania :)
    Yurttaki o süper hızlı internet konusunda seni benden iyi kimse anlayamaz emin olabilirsin. Ben artık o kadar bıkmıştım ki laptopun kapağını açmaz olmuştum :)
    Sınavlarında şimdiden başarılar. Umarım iyi bir çalışma performansı ile halledersin :) Bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyle diyorsan :)
      Ben de laptobumun nerede olduğunu bile bilmiyordum o derece, yazı yazmaya karar verince arayıp buldum :D
      Çook teşekkür ederim, umarım halledebilirim :)

      Sil
  5. Başlık iyi bence, benim başlıklarım yazıdan bağımsız takılıyolar ya :D
    Bi de cıva olayı filan bence gayet ekşınlı deme öyle :D
    Sınav ve sözlüler konusunda aynı durumdayız maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet hatırlıyorum, okul formalarımız kapı kilitleri için tarzı başlıklar vardı :D
      Sanırım uzun süre için hayatımdaki tek ekşın olarak kalıcak o cıva olayı :D
      Biz liselilere yazık ama ya :(

      Sil
  6. Montaigne'in denemeleri :) tesadüfe bak,ben de bu aralar onlara göz atıyordum :)
    yazılar kaçmıyor ya,fırsat buldukça okursun.Bizim sınavlar ygs den sonra başlicak ama acayip fena başlicak.O korku şimdiden içimde yeşermeye başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulamadım bir türlü, ama sınav haftası bir bitsin, saatlerce yazı okuyacağım :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.