En Sevdiklerim -Mim-

18:12:00



Tam da monoton hayatımın sınav haftası arasında sıkışıp daha da monotonlaştığı şu zamanlarda mimler üst üste gelmiş, nasıl da mutlu oldum ben şimdi. ^^
Sağolsunlar sevgili Deep ve sevgili Dördüncü Tekil Şahıs (İsim ilk gördüğümden beri çok hoşuma gidiyor ya, böyle değişik, yaratıcı, tanımlayamıyorum. Neyse bahsetmeden geçmek istemedim) beni mimlemişler. Birikmiş tam 3 adet mimim var, ee bana da yapmak düşer. Tabi şimdi iğrenç yavaşlıkta internette anca tekini yapabileceğim, diğerlerini de haftasonuna saklıyorum. ^^

Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs'ın En Sevdiklerin mimiyle başlıyorum.


1- En sevdiğin şarkı?
Şimdi bu soru epey zor bir soru, gerçi bu tarz soruların çoğu zor olur. Genelde hep aklında sevdiğin bir şarkı olur ama biri sana sorduğunda ne yaparsan yap aklına gelmez falan. Öhöm, neyse.
Bildiğiniz ya da bilmediğiniz gibi (bilmiyorsanız da açın bakın aaa) her ay Şu Sıralar Dinlediklerim listesi yapıyorum. Yani şimdi benim dinlediğim şarkılar değişkenlik gösteriyor, sevdiklerimi de yazıyorum böyle. Ama genel olarak tüm hayatımı kapsayan en sevdiğim şarkıyı seçmem istense.... Sanırım bana çok şey ifade eden ve yanımdaki insanlara da direk beni hatırlatacak olan şarkı, My Chemical Romance'in Famous Last Words şarkısı diyorum.

2- En sevdiğin roman?
Soruyu baya düşündüm, çok fazla roman okumuşluğum var ve hani hangisini en çok sevdin deseler ne derim bilemem. Ama aklıma gelen Beyazıt Akman'ın Dünyanın İlk Günü kitabı var. Okumadıysanız kesinlikle okumanızı öneririm. İstanbul'un fethini tüm ayrıntılarıyla anlatan bir kitap.

3- En sevdiğin çizgi film karakteri?
Ehh şimdi ayrım yapmak mümkün değil sanki. Ama Bugs Bunny diyeceğim sanırım. Bir tavşan bu kadar sevimli olabilir ya. O zekası, havuç yerken durup "Nasıl gidiyor cınım" deyişleri falan.. Evet evet Bugs Bunny. ^^

4- Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın?
Kesinlikle mutfak oyuncaklarım. Anneme falan nasıl özeniyorsam, sürekli ben de onlarla kendi mutfağımı kuruyordum. Sonra plastik fincanlara su koyup falan babamlara götürürdüm, tabaklara kurabiye yerleştirirdim. Güzel günlerdi yaa.

5- Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye?
Seçmek zor, bir sürü hediye aldım hayatımda (ne mutlu bana) ve çoğu sevdiğim insanlardan sevdiğim hediyelerdi. Ama illa ki bir tane en sevdiğim hediyeyi seçeceksem çok yakın arkadaşlarımın bana hazırladığı bir sürpriz vardı. Ne olduğu bana kalsın ama en sevdiğim oydu galiba. İyi ki var böyleleri. :')

6- Odanda, sana ait olan en sevdiğin nesne?
Yatağım, şu hayatımda yataktan daha çok sevebileceğim bir nesne bulunamadı, bulunamayacak. Nasa bile uzay ortamında üretemez o derece. Yaşasın devamlı hiçbir iş yapmadan yatmak, yaşasın işsizlik!

7- En sevdiğin yemek?
Zeytinyağlı yaprak sarmasıı, hayır mantı. Hayır hayır iskender. Ay bilmiyorum. Bir de öyle bir milletiz ki, yemek kültürümüz maşallah almış başını gidiyor. Seçmek zor yani. Üçünü de diyorum ben. 

8- En sevdiğin hayvan?
Golden Retriever cinsi köpekler. Ya ben aslında miniş şeyler severim ama şu köpekler o kadar sevilesi, sempatik geliyor ki bana. Bahçeli bir evim olsa yapacağım ilk iş sanırım kendime Golden köpek almak. 

9- Ailen dışında onsuz yapamam dediğin en sevdiğin kişi veya kişiler?
En yakın dostlarım tabi ki, saymayacağım kim kim ama rahat bir 10 kişi olmadan yapamam ben yani. İyi ki varlar onlar, hep yanımda olsunlar. ^^

Mimleme işine geldiik. Kimi mimlesem bilemedim. Yani aklımdan bir sürü isim geçiyor da, onlar mimlenmişler midir, görürler mi ki, belki de çoktandır girmiyorlardır falan derken dedim ki kim gördüyse kendileri de yapsın. Bu yazıyı gören herkesi mimliyorum ben de. 

Dördüncü Tekil Şahıs'a tekrar teşekkür ederiim ve bu mim de burada biter. ^^


Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

  1. Blog ismim için yorumlarına çok teşekkür ederim Mutlu oldummm :) Ayrıca o yavaşlıkta bir internette bunları yazdığın için de çok sağol Titania :) Keyifle okudum. Dünyanın İlk Günü okuyacaklarım arasına eklendi. Şu hediyeyi de merak ettim ama neyse ısrarcı olmamak lazım :) Golden köpeklere ben de bayılıyorum. Çok tatlılar. Ayrıca canım şu an sarma çekti :D
    Teşekkür ederim tekrar. Çok içten cümleler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim ya gerçekler işte :)
      Ben teşekkür ederiim :)
      Dünyanın İlk Günü kesinlikle okunmalı bence de, insana baya bir bilgi katıyor :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.