3 Soru -Mim-

01:19:00




Daha önce de En Sevdiklerim miminde dediğim gibi sağolsunlar Deep ve Eqzdemir beni mimlemişler, ben de mimlere bayılan biri olarak mutlu oldum tabi haliyle. Gelelim sorularaa..

1. Neden "Titania'nın Çöplüğü" ?
Çünküüü, biraz klişelikten çıkmak istedim. Anonim olarak yazmak istediğimden kendime isim arayışlarındaydım ve araştırırken Titania'yla karşılaşınca "Aa tamam olsun." oldum. Sonra da blogun adını koymak kalıyordu geriye. Dedim Titania'nın Dünyası falan yapacağıma zaten ne bulursam yazıyorum, çöplük yapayım. Küçüklüğümde de buna benzer bir adresim vardı bir de, onu da yad ediyorum bir anlamda. Öyle yani. Her Titania kendi çöplüğünde öter. Öhöm. Sustum..

2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
"Olmak ya da olmamak, işte tüm mesele bu." 
değil tabi ki. O kadar sıradan değilim. Aslında hayatı tek bir cümle içine sıkıştırıp o cümleyi de felsefem olarak belirleyebileceğimi sanmıyorum. O cümlede ne kadar söz öbeği olursa olsun bir şeyler eksik kalacak. 

3. Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir? (hangisi yalan, okuyan buluyor)
Kahveyi çaya yeğlerim. 
Yön bilgim çok iyidir.
En sevdiğim mevsim sonbahar.
Aşırı duygusal bir insanımdır.

Şimdi gelelim kimleri mimleyeceğimee. Deep herkesi mimlemiş gibi görünüyor neredeyse ama listede görmediğimi düşündüğüm birkaç kişiyi yazayım ben de.
Uska, LoverK ve Ponti'yi mimliyorum ben de. Tabi isteyen herkes de yapabiliiir. ^^


Bence bunlar da ilginizi çeker

8 yorum

  1. Blogunun ismini cok begeniyorum been :)

    Ne guzel demissin bak felsefe konusunda. Hep eksik kaliyor bir seyler iste. Baska seyler hakkinda yazarken, onnnnca cumleyle bile eksiklik hissediyorsak ohooo felsefeyi bi cumleye sigdirmak zor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, mutlu oldum şimdi :)
      Evet onca cümle bile eksik hissettiriyorken bir cümleye sığdırmak mümkün değil :D

      Sil
  2. Çok teşekkürler^^
    İnsanlar neden benim hakkımda bilgi edinmek istesin ki sorusuna cevaben uzun süredir mim cevaplamıyordum. Özellikle uzun mimleri. Ama bu kısacıkmış sorun olmaz herhalde :)
    Sevgiler, hatırlanmak çok güzel (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, ben teşekkür ederim kırmayıp cevapladığın için :)

      Sil
  3. Ben de şaşırdım ismimi görünce çok teşekkürler yazdım hemen:)
    Uzun süredir mim yazmıyordum zaten bi eksik hissediyordum kendimi:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir mim yoktu etrafta ya evet, bir eksiklik vardı :D
      Hemen gelip bakıyoruum :)

      Sil
  4. her titania kedndi çöplüğünde öter :) ahahah çok güzel uydurmuşsun :)
    kahveyi çaya yeğlersin,sohbahar en sevdiğin mevsim-onu çok iyi biliyorum-,aşırı duygusalsındır.YÖn bilgin çok iyi değil galiba.Bence o yanlış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Espri yapmaya çalışmışım orda eheh :D
      Eveet doğru bildiin :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.