Yaşadığıma Dair Durum Bildirimimsi Bildirim

23:20:00



2 haftadır ne herhangi bir blogu okuyabildim ne de yazı yazabildim. Tabi hep aklımdaydı da sürekli bir şeyler çıktı veya internet çekmedi, laptobun şarjı yoktu derken (üşendi demiyor da) erteledim erteledim durdum. Hiç olmazsa bari bir yazı yazayım, öksüz kalmasın blog diyordum da o da olmadı ama bundan sonra elimden geleni yapacağım ya olmaz böyle.

Bir de blog paneline girdim, milyon tane okunacak yazı var. Birkaçını okudum da, özlemişim yazı okumayı. Cidden blog okuma konusunda çok açım, yorum bırakmasam bile milyon tane yazı okuyorum sürekli ama onu bile yapamadım işte. 

Şu sıralar bir de çok fazla gereksiz felsefe yapar oldum. Ders falan çalışacağıma oturup düşünüyorum boş boş. Hatta karalama defterimsi bir şey oluşturdum hayat hakkındaki analizlerimi yazıyorum, gerçi boş gezenin boş kalfası ben ne analizi yapacaksam...

Mesela çoğu insan "Acaba etrafımdaki tüm olaylar, insanlar benim kendi kurgum mu, aslında yoklar ve ben onları kendi zihnime mi yaratıyorum?" diye düşünmüştür. Onu geçtim de hadi insanları kendi zihnimizde kurmuyorsak bile, karşımızdaki insanın bir bilinci olduğunu nereden biliyoruz? Mesela bir robota sorsan bilincim var diyebilir. Öyle programlanmıştır, bilinçli misin dediğinde evet der. Ya insanlar da öyleyse diye düşündüm.

Tamam belki biraz saçma düşünüyorum veya tam olarak aktaramadım. Çok da önemli değil zaten. Nasıl olsa eninde sonunda felsefenin karın doyurmadığını anlıyoruz ve yaşamaya devam ediyoruz. 

En iyisi ben bu bildirimi burada sonlandırayım. Bugün yoldan geldim falan bir de onun yorgunluğu, saçmalığı var üzerimde.

 Kısacası yaşıyorum ve sizden bu saçma, sıkıcı yazıyı es geçmenizi istiyorum. ^^



Bence bunlar da ilginizi çeker

16 yorum

  1. ben bunu farkettim. hatta kesin okuldadır da ders çalışıyodur bile dedim. ama neyse yaşıyosan sorun yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ben ve ders çalışmak... Komikmiş :D
      Yokluğumun farkedilmesi de güzel ama :D

      Sil
    2. ama şimdi niye öyle diyosun ki. ben seni çok zeki aklı başında hep derslerle ilgili hatta biyolojiden bile 100 alan profesor olcak bu kız yaa mantığıyla bakarken senin dediğin şeye bak.. bööö :)

      Sil
    3. Biyolojiden 100 almak mı, hııı güzelmiş inş ya :D
      O değil de ders demişken bir baksam iyi olacak, şu an ne işlediğimiz hakkında bile doğru düzgün bir fikrim yok :((

      Sil
  2. Haha gerçekten acayip felsefe yapmışsın ama emin ol çevremizdeki insanları biz kurgulamıyoruzdur yani kendimiz kurgulasak böyle mi olurdu? kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ama ne bileyim belki de kendimiz kurguladığımızı bilmediğimizden mükemmellikten uzak ve gerçekçi bir şekilde yapıyoruzdur bu işi. Ya da cidden bilmiyorum ya karışık meseleler :D

      Sil
  3. Arada böyle gel durum bildir. Hoş oluyor. Seviyorum ben. Sıkılmadan okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spotiiii,ben de gelmek istiyorum valla ya baya vicdan azabı çekiyorum böyle boşlayınca :(
      Çok sıkıcı olmuştur diye düşündüm ama sıkılmadıysan ne mutlu banaa ^^

      Sil
  4. Ben de bazen karşımdaki insanın bir beyni olduğundan şüphe ediyorum, sanırım senin robot şeysi de böyle bi şey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ama doğruya doğru ya bazı insanların ya cidden beyni yok ya da yokmuş gibi davranmak için ellerinden geleni yapıyorlar :D

      Sil
  5. Yaşıyorsan sorun yok, yeni yazılarını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşıyorum tabi ki ölmedim henüz kurtulamadınız :D

      Sil
  6. aynısı bende de var,bak şu anda oturmuş tümm yazıları okuyorum.sıkıldım mı tabi ki hayır. :)
    felsefe yapıyorsan bak sofie'nin dünyası diye bir roman var.Bizim hocamız ödev verdi.Okuyorum şu an.Felsefe yapmayı seviyorsan kesin beğenirsin kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmadıysan mutlu oldum ya :D
      Sofie'nin dünyasını biliyorum, okumuştum 2 sene önce :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.