Şu Sıralar Ne Dinliyorum ? #2

10:25:00




İlk yazı için tık tık.

Ain't Got Nothin'
Oasis



Prayer Of The Refugee
Rise Against



Dream On
Aerosmith



Bartholomew
The Silent Comedy


Runaways
The Killers



Let Yourself Go
Green Day



Inhaler
Foals


Bu da böyle bir liste oldu. Bu sefer liste rock ağırlıklı olmuş, sanırım bir tek Prayer Of The Refugee bu genellemenin dışında. Onu da hardcore sayabiliriz sonuç olarak yine rock sayılabilir. :)

Eskileri de ara ara dinliyorum ama şu sıralar taktığım şarkılar bunlar. Umarım sayemde siz de benim sayemde bu şarkılardan birine takarsınız. Zaten hep yaptığım şey sevdiğim şarkıları arkadaşlarıma da sevdirmeye çalışmak. :D 

Bence bunlar da ilginizi çeker

8 yorum

  1. Bir zamanlar Dream On'a takmıştım. Aerosmith'den bihaber olmama rağmen deli gibi dinlerdimmm :)

    Takıcam takıcam hepsine takıcam! Arayış zamanlarımda böyle listelerle karşılaşınca çok mutlu oluyoruuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hala Aerosmith'in sadece 2 şarkısını falan biliyorum ama bir tek Dream On'u dinliyorum :)
      Eheheh eğer liste işine yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil
  2. hemen dinlemeye aldım.
    bak ben de 60'lar 70'ler diye şarkı listyesi yaptım.

    dream on ne biçim şarkı ya. rak işte :)

    oasis wonderwall güzelmiş :)

    kaybolma amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde olmadan anca hafta sonları gelebiliyorum ya hafta içleri kayboluyorum mecbuur :(
      liste mi yaptıın, blogda mı yaptın hemen bakıcam senin müzik listelerin baya iyi oluyor deep :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel bence. Çok sevdiim şarkılar, dream on şarkısıyla az uyuya kalmadım :)
    Prayer Of The Refugee grubuma defalarca bu şarkıyı çalalım dedim. Malesef kabul etmediler...

    Bu şarkıların hepsinde bir anım var ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream on'u ben de uyurken çok dinliyorum aynı şekilde :D
      Prayer Of The Refugee nasıl bir şarkıdır ya, boşver senin grubundakiler zevksizmiş :P

      Sil
  4. hımmm buralar elime çok liste geçti :) bunu kaptım :)

    YanıtlaSil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.