Sömestr Günlükleri #4

22:17:00



Artık bu günlüklerin de sonuna geldiik. Malum tatil bitiyor. 
Bir dakika ya !??! Tatil bitiyor !!!?!!
Ya daha 3-4 gün olmadı mı tatil başlayalı? Allah kahretsin...

Aslında bir yandan da bitsin istiyorum, sıkıldım çünkü. Ama hayır ya bitmesin! Şimdi gidince okulu falan da geçtim hani, yine her zaman yaptığım gibi hocayı dinliyormuşçasına gözümü hocanın omzunda bir noktaya sabitlerim, arada da başımı sallarım. (Çok sağlam bu yöntem, 3-4 senedir uyguluyorum, hiç şaşmadı.) Ama bunu 1 ay kadar falan gerçekleştirebilirim. Sonrasında hobaaa bitmeyen sınav haftaları arka arkaya. Birinden diğerine, öbüründen ötekine derken sadece 4 gün falan boş kalarak bu seneyi de kapatacağız. 

Offfff, bunaldım valla. Allah bu girildi mi çıkılamayan sınav haftalarını da kahretsin!

Hayır sınav haftalarında harbiden çöküyorum hani. Guatemala'daki kahve tarlalarını ben sömürüyorum. Dolayısıyla uyku düzeni diye bir şeyin varlığını unutuyorum. Stresten, sürekli çikolata yemekten sivilceler de hoop dururlar mı, onlar da geliyorlar tabi. 

Tabi bir de ruhsal sağlık desen, o da hak getire. Herkese bağırıp çağırıyorum, salak salak şeylere on saat gülüyorum falan. Arkadaşlarla matematik çalışırken habire "t doğrusu da çok kaşar yalnız, hem k'yle hem de m'yle kesişiyor" "kareler kökleri yüzünden hareket edemiyormuş, hani karekök ya, eheheheh" diye salak salak espriler yapmam da psikolojimin ne kadar bozulmuş olduğunun göstergesi herhalde.

Sınavları geçelim tamam içim bayıldı. Mart'ın ortasına kadar rahatız daha var. (kendini avutma çabaları)

Şu sıralar ne yaptığıma gelirseek, çok basit bir cevap: Hiçbir şey. 
Kendime hobi aranıyorum. Tenise gitmiştim bir ara da öyle çok hareketli şeyler istemiyorum, bünye alışık değil. Voleybol falan da cıks elendi yani. 


Butik pastacılığa merak sardım da bir şeyler yapayım dedim açtım tarifleri. Bir cupcake için bir sürü şey lazım, ben uğraşamam şu an o kadar şeyi bulup almakla. Gıda boyası falan tabi bulunur da, işte renkli cupcake kalıpları, onların tepsileri, şeker hamurları, o hamurların kendilerine özel merdaneleri de varmış. Aa bir de o hamurlar yapışıyormuş, özel silikon altlık lazımmış. Geçen bizim krema sıkma aletini de kırdım profiterolün içine krema doldururken. Bir de ondan almam ve ufaklı duylar falan almam lazım. Amaan yook, şimdilik kalsın, çok sağol ben almayayım. Yakındaki kafede sevimli sevimli cupcakelerin tanesi 5 liraya var arada alır yerim, kalsın yani, teşekkürler.

Başka bir hobi mi denesem, aa scrapbook yapayım dedim. Tabi daha önce de girişmiştim de Türkiye'de hiçbir şey bulamamakla bu işi yabancılara bırakmıştım. Şimdi üstünden zaman geçti belki gelmiştir bir iki bir şey diyerek hevesle google'ladım. 
Sonuç= Yine bize hasret, yine bize hüsran. Dedim kendim yapsam albümümü, yabancı sitelerden de bastırılabilir kağıtlar bulurum, giderim copy center'a bastırırım.. Sonra aklımda böyle cicili bicili mukavvadan yapılma albümler belirdi. Sonra silkelenip kendime geldim ve dedim ki ben onlardan ıhh yaparım yani.
Sonuç olarak "Biz de bilirdik Scrapbook yapmasını, lakin malzeme yoktu yapamadık" dedim ve bunu da geride bıraktım.

Neyse Scrapbook kağıtlarına bakınırken sevimli mi sevimli jelatin içine konmuş, böyle rengarenk kurdelelerle sarılmış, etiket takılmış kurabiyeler gördüm. Nasıl özendim "Ben de yapmak istiyoruuum!!" diye
Dedim hiçbir şey bulamadım zaten. Cupcake zor iş ama kurabiyeler de çok sevimli, kurabiyelere bakınayım. Böyle sevimli sevimli Nestle Toll House kurabiyeleri yaparım. (Buradan Friends'e sevgiler) . Açtım araştırdım yabancı blogların Do It Yourself şeysilerinden. Bir sürü bastırılabilir sticker falan indirdim. İnş gidip bir dükkandan ufak jelatin paketler, rafya ipler alacağım da sonra o indirdiğim şeyleri bastıracağım. Tabi kurabiye yapması daha kolay, bilindik malzemeler sonuçta. 
Sonra sevimli sevimli paketler arkadaşlarıma dağıtırım. ^^

Bir de şuradan tatile sesleniyorum...
BİTME!!



Bence bunlar da ilginizi çeker

7 yorum

  1. yaa evet bugün de tam onu düşündüm.Tatil ne çabuk geçiyor ya.Yarın cuma sonra da haftasonu.Bitti!!!Yaaaa.ee ben daha yeni tatile alıştım.Bir de bunun okula alışması var.Neyse her zaman ki durum.Alışığız :D
    bu arada canın ne güzel şeyler yapmak istemiş.İştahım açıldı.Ben de bir yer biliyorum.Pasta şeyleri felan satıyorlar.Arada alıyorum onlardan ama çok uğraştırıcı ve baya masraflı oluyorlar.Dediğin gibi her şeyi ayrı bir şey.Alıp yemesi daha güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni alıştım tatile ya, bitti resmen şimdi işin yoksa her sabah okul yine :(
      Evet ya dışarıdan malzeme alıp evde yapmaktansa dışarıdan canın çektiğinde alıp yemek daha hesaplı ama insan arada kendisi yapmak istiyor :D

      Sil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. öğretmen dinleme yöntemini deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dene cidden okul zamanı gözlerim açık uyuyorum o şekilde :D

      Sil
  4. Tatil yeni bitti hemen sınav demişsin moralim bozuldu gidiyorum.
    Hem de aç gidiyorum haberin olsun sayende acıktım, aslında hep acıkırım, pardon senle alakası yokmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sınav yaa sınav, resmen başlayacaklar ve bitmeyecekler öyle bir koyuyor ki :D
      Şimdi ben de acıktım, aslında ben de açtım kabul :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.